Jelikož jsme do Bristlu přijeli v sobotu, a celý nedělní den jsem strávila v posteli, když teda nepočítám snídani, oběd a večeři.
Čekalo mě pondělí a můj nástup na mou novou střední. Měla jsem ji asi 15 minut pěšky.
"Pípíp" ozvalo se najednou, rychle jsem se probrala zděseně se koukla na mobil a zjistila jsem, že to byl budík, který mi ohlašoval, že dnes je muj velký den. Proklínala jsem ho doslova, vůbec se mi nechtělo, né že bych byla líná, ale tak znáte to ne? Sama a ještě na nové škole mezi úplně cizíma lidma. " No co tak vstávej Lili, určitě to taková hrůza nebude" řekla jsem si hlasitě sama pro sebe. První co bylo, koupelna. Vyčistila jsem si zuby, učesala si vlasy, ale nakonec jsem je stejne hodila do drdolu, jemně se namalovala. Pudr, řasenka a linky tentokrát se mi povedly musím uznat. Dokonce jsem se i rychle oblíkla, kraťase k tomu bíle triko a k tomu košile, sama sobě jsem se až líbila:dd. Sešla jsem schody a vešla do kuchyně, kde už byla mamka a snídala, přisedla jsem si a dala do misky kuličky s mlékem až teprve potom mi doslo, že tu není táta. "Kde je taťka?" zeptala jsem se "Musel už ráno na nějakou schůzku" jen jsem tak hlavou kývla na souhlas a pustila se do jídla. "Chceš abych šla s tebou?" ozvalo se s předsíně, když už jsem byla skoro u branky. "Mami není mi 10, zvládnu to sama" a vyšla jsem vstříc mému nejistému a vyděšenému pocitu. Cesta do skoly byla docela příjmná, procházela jsem to parkem pak kolem skateparku, přes samožku a nakonec stačilo jen zahnout a byla jsem tam. Zmírnila jsem krok a pomalu mířila ke vchodu.Lidi další kapitola, snad vás budu bavi dál:))
Ančest vaše Donnie^3^
ČTEŠ
"My little dream"
RomanceÚvod: Ahoj lidi, tenhle příběh bude o dívce jménem Lili. Je 17-náctiletá občas tvrdohlavá, a právě teď se přistěhovala do nového města. Města jménem Bristl. Její starý domov ji ze začátku chybí, ale jen do té doby, než pozná nové lidi na její nové...