59. Viktor - Ak niečo tajíš, nikdy sa neprezraď

334 29 2
                                    

Úprimne? Bál som sa. Viem, že toto celé bol môj nápad, ale byť na verejnosti s niekým spájaný ako pár, tomu tak celkom nerozumiem. Som v tom nový. A to ma znervózňuje.

Chcel som, aby mala to, čo chcela. A to sa mi podarilo. Šťastne a naradostene sa mi opierala o plece a nebála sa, že nás niekto uvidí. Ja som sa bál. Ale nechcel som spôsobiť všetky tie rozchody a inak ako takto to nenapravím.

Chalani prišli ku mne a pár pohárikov ich nakoplo. Keď som im povedal, že prečo sme ja a Alex neboli pár, prišlo im to ako dobrý nápad. V živote by mi nenapadlo, že sa kvôli mne vykašlú na svoje frajerky. Bol zo mňa blbec. Dementný vodca svorky a žiadalo sa odo mňa, aby som situáciu vrátil do normálu.

,,Vieš, je to iný pocit ako som očakávala," utrúsila, keď som ráno stál pri nej, keď sa hrabala v skrinke plnej vecí. Na čo je dievčatám v skrinkách toľko vecí? Veď ja skrinku ani nepoužívam.

,,A čo si čakal?" opýtal som sa zo slušnosti. Ani ja som nečakal, že to bude tak znervózňujúci pocit.

,,No myslela som si, že sa nič nezmení. Ak sa mám priznať, najviac mi vadia všetky tie pohľady. Tu naozaj nikto nedokáže byť nenápadný," vysvetlila. Z jej hlasu bolo cítiť zúfalosť, ale aj radosť. Za nič by to nemenila, aj keď si to predstavovalo inak.

,,Ja som s tebou rád," povedal som, aby som upokojil jej obavy.

,,Aj ja som rada, že sa neskrývame. Vlastne..." otočila sa na mňa a riekla medovým hláskom. ,,Všetky mi ťa môžu závidieť, a preto sa cítim výnimočná," dokončila s hrdosťou.

,,To možno áno. A zas všetci závidia teba tie opačného pohlavia si môže žiarliť koľko len chcú," povedal som. Prinútilo ju to sa usmiať. Dnes bola bez podpätkou, no aj tak očarujúca. Zdvihla sa na špičky, aby ma mohla pobozkať. Bol to len krátky dotyk pier, ale dostačujúci na to, aby som ju chcel ešte viac.

Preto som sa na ňu pritlačil.

,,Nenaliehaj. Ešte tri hodiny, poklad," poplácala ma po líci a zasmiala sa.

,,Ha ha, nerob si srandu. Vieš, že ťa chcem," pritlačil som ju svojim telom ku skrinkám. Skláňal som sa nad ňou a táto dominancia môjmu chalapčenskému egu vyjovovala. Nemohla sa pohnúť. A ani to nechcela. Užívala si tú pozornosť a verejnosť.

,,Veď prestaň. Všetci sa na nás pozerajú," zachitotala sa. No nebránila sa.

,,Neklam. Chceš to. Chceš, aby ťa všetci videli. Chceš, aby nás videli spolu. Užívaš si to," posledné slová som jej šepol do ucha. Potom sa vystrel a opäť som sa nad ňou týčil.

,,To neznamená, že musíš pretiahnuť pod očami všetkých, čo čumia," oponovala mi.

,,Prečo nie? Veď kto ho vie? Možno sa pridajú," zažartoval som.

,,Haha, vtipné," zaironizovala.

,,Mali by sme ísť," poznamenal som s vážnou tvárou.

,,Asi áno. Tak po škole?"

,,Prídem večer. Ahoj," krátko som ju pobozkal na líce na rozlúčku a utekal som za chalanmi.

,,Myslel som si, že nerandíš," stretol ma po ceste Tomáš a začal viesť konverzáciu. Super, presne jeho som potreboval.

,,Vieš, včera mi prišla Alex vynadať za to, že som jej kamarátkam zničil vzťahy a zistil som, že jediný spôsob, ako to napraviť je ukázať vám, že vo vzťahoch nemusí byť všetko zviazané dievčaťom," vysvetlil som, avšak Tomáš bral celý môj príhovor ako srandu.

,,Ha! Si fakt dobrý... Myslíš to s ňou vážne?" spýtal sa po chvíli.

,,Hej," odsekol som. ,,Pozri, stále som na pohybách. Nikdy nezískaš  istotu, či to vyjde alebo sa to pokazí. Ale kým to funduje, stojí to za to," dal som mu priateľskú radu, ktorá snáď zabrala.

,,To je fakt. Ale mal si pravdu o tom všetkom, čo dievčatá robia, aby bolo po ich," stále odporoval.

,,Vieš, sú to ženské zbrane. Je to v nich prirodzene a nijako to nezmeníš. Avšak, našťastie, pre nás chlapov, aj my máme svoje zbrane, ktorým ony nedokážu odolať. Tak to využi. Nenechaj so sebou zametať, ale buď ku Kláre milý. Hýčkaj si ju a obdivuj ju, ona ti to vráti," myslím, že tentokrát som ho utvrdil v tom, čo je treba správne urobiť.

,,Niečo na tom bude," uvažoval nahlas.

,,Samozrejme, že na tom niečo bude!" pomáhal som mu spracovať informácie, aby spravil to, čo som chcel. Aby odišiel za svojou frajerkou a boli zas spolu.

,,Mal by som sa ísť ospravedlniť Kláre. Vďaka. Ale aj tak sme sa s babami rozišli kvôli tvojim nápadom," odvetil.

,,Ja som vám len povedal svoj názor. Nečakal som, že sa vy sa toho chytíte a porozchádzate sa s vašimi frajerkami," bránil som sa.

,,Ale stalo sa," hlesol Tomáš. Kývol mi na pozdrav a odišiel hľadať Kláru.

Prišiel som k chalanom ku schodom, kde ma čakal ďalší výsluch. Tu však nebolo treba otvárať oči a rozdávať rady na osvietenie zatemnenej mysle mojimi slovami.

,,Čo tá zmena?" začal Lukáš.

,,Nehovor mi, že ty by si si s ňou nezačal," zasmial som sa.

,,To netvrdím. Je dosť pekná, ale ty nerandíš," povedal. Mal pocit, že vies všetko.

,,To kto povedal?!" vyštekol som. Lukáš cúvol. Ha! Nemôže si do mňa vyskakovať!

,,Nikto. Len s nikým ešte nechodil," poznamenal.

,,Každej jednej som nahováral, že z nás bude šťastný pár," zasmial som sa. V skutočnosti som nijakú do postele neťahal. Boli sme dohodnutí na divadielku. Akože sa všetko stalo. Ale s Alex sa to stalo naozaj!

,,Ale každú si vymenil. Toľko zlomených sŕdc na konte. Trúfaš si na ďalšie?" spýtal sa Robo. Bol značne zaujatý.

,,Chlapci, tentokrát mám pocit, že zlomené srdce bude to moje..."

🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦
Ahojky, zlatíčka ;)
🐦Tak čo vravíte na časť?? Napráva Viktor dobre to, čo pokazil?? Uverili ste mu, že s Alex chce zostať navždy alebo nie?? Presvedčil vás, že naozaj chce vážny vzťah?? No čo, veríte mu??
🐦budem rada za každý ohlas ;)
🐦ďakujem za podporu ^^

     Stay yourself,
                           Rony🐦

Ako správne zlomiť srdce I.Where stories live. Discover now