kaçırılma olayı

1.9K 134 21
                                    




yatağımın başında mal mal dönerken ayağı yatağın kenarına takılıp düşen Rüya ya bakıp bir anda nerede yanlışlık yaptım ben acaba diye sordum kendime.Bu olayı bu kadar abartması cidden sinirimi bozuyordu.Alt tarafı bir aynı duş kabinine girip aynı yatakta yattık.Yetmez mi? tabiki yeter!

Ama nedense üç gündür telefonlarımı açmamakla birlikte okula da gelmiyordu.

-utandı mı ki acaba?

-öff Derin saçmalama Denizden bahsediyoruz burada.

-dimi bide o var.

Düşünmekten sıkılıp elime telefonumu aldım ve yapacak bir şey bulamayınca geri bıraktım.

-ya kızım ben çok sıkılıyorum,dışarı felan mı çıksak?

-Harbi ya yürü.deyip montunu aldı ve odamdan çıktı.Yalnız benim üstümde pijamalarım var hala.kıyafet odama girip siyah balık yaka kazak elbisemi giydim.Altına da opak çorabımı giyip saçlarımı at kuyruğu yaptım.Siyah kalın topuk botlarımı giyince de yüzümde dünden kalan çıkarmaya üşendiğim fondetenimle alt kata indim.

-anne ben çıkıyorum.

-tamam canım.

evden çıkınca derin bir nefes aldım.(espriyi anladınız mı jsjsjjs) evde patlamak üzereydim artık.Havalar da soğudu,gidilecek pek yer yok.

Rüya ya doğru yürürken telefonum çaldı.DENİZ!.oha kalp kırizinden gidicem,iç organlarım kaçıncı bilmiyorum ama yine savaşa girdiler.Deniz yavrum,bir bıraksanda artık barışsalar. -alo Deniz bey yanlış numara herhalde.

-neredesin konuşmamız gerek.

-rüya'yla dışarı çıkıyoruz.

-iptal etsen senin için daha sağlıklı olacak.Ve ÇAT! telefon yine yene yeniden yüzüme kapandı.Sabır dileyerek arabaya bindim ve Rüya ya olanları anlattım.daha sonra o zaman demesini beklerken Denizi takmadığını söyledi ve gazı kökledi.

-yalnız bunun bedelini ben ödeyeceğim farkettin mi?

-evet ama tabi seni bula bilirse..yani üstünde bir çip yok değil mi?

-yok artık.

-o zaman sorun da yok.

cafeye vardığımız da hiç beklemediğimiz bir manzarayla karşılaştık.Deniz rüyayla her zaman oturduğumuz masada,benim sandalyemde oturuyordu.Rüya denize bakarken sessiz bir siktir çekerek masaya doğru yürüyünce bende onu takip ettim.

-ben getirdim siz gerisini halledersiniz.Deyip koşar adımlarla çıktı kapıdan rüya.pislik ya beni öylece bırakıp gitti.

-eee konuşmamız gereken konu ne?

-babam,..ölüm aşamasına geldi artık.Ve son arzusu beni şu anki çıktığım yani ona göre gelini olan kişiyle tanışmak.Ve benim sevgilim olmadığına,olmayacağına göre seninle idare edeceğiz.

-allah allah.İdare etmek demek.Deniz şöyle baştan aşşağı bi kendine baksana...sanırım sevap kazanacağım için BEN seninle idare edeceğim.Hiç beklemediğim bir anda kahkahalara boğuldu.Komik olan ne?

-neye gülüyorsun ya?

-havalı olacağım derken bir yeri atladın,sevap kazanacağım ne ya hhahhaha.dedi kahkahalarının arasında.

-ha ha ha çok komik.Neyse ne zaman gidiyoruz?

-bu akşam bizim eve akşam yemeğine geliyorsun,saat tam 8 de hazır ol.Masadan kalkıp hızlıca uzaklaştı.

Beni Diğerlerine Benzetme.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin