Ik heb toch glasscherven in mijn arm. Ik negeer de pijn. De glasscherven liggen verspreid over de grond en op de salontafel en ook een beetje op de bank. 'Je arm' zegt Levi. Hij staat op en tilt me helemaal op. Ik kijk ernaar. Een flink glasscherf zit in mijn arm. 'Oh' zeg ik verbaasd. Ik pak hem vast en trek hem met een ruk eruit. 'Jij kan wel hechten ?'. Met een kalm gezicht kijk ik Levi aan. Hij kijkt me aan van gast heb je geen pijn ofzo. 'Hallo ?' 'uh ja maaar...' 'Ja het doet pijn maar ik kan wel wat hebben' lach ik.
Ik zit achterstevoren op de stoel en Levi is de wond aan het helen. Ik staar naar het kapotte glas. 'Doet het pijn' zegt Levi. 'Neh' zeg ik. Eerlijk het doet ook geen pijn. In de gevangenis ben ik al aantal keer gestoken in mijn arm en been omdat ik ruzie kreeg met mensen. Tja.
~
'Dan ben ik even boodschappen doen' zegt Levi. We staan buiten. Hij geeft me een kus. Ik knik. 'Ik ga even een wandeling maken'. Levi glimlacht. Wonder boven wonder heeft hij een Ferrari. Waarschijnlijk van zijn vader. Moet wel. Ik rits mijn jas dicht en begin te lopen. De omgeving is echt prachtig. Een hond. Dat wil ik. De wind wappert mijn haar in het rond. Wat geniet ik van vrijheid. Mijn handen nestel ik in mijn jaszakken en staar naar mijn voeten die over het grind lopen. Na aantal meter hoor ik water. Snel versnel ik mijn pas. Ik kom bij een klif met een grote waterval. Een glimlach verschijnt er op mijn gezicht.
"What is good to be free" zeg ik zacht.
'Dat is het zeker' hoor ik. Ik draai met een ruk om. Mike staat daar. Hij heeft een baard maar geen kerstman baard. Gewoon een baard die nog steeds sexy is . Hij heeft een beanie om en een dikke lange zwarte jas en een blauwe strakke spijkerbroek met Timberlands eronder. Het is herfst tijd. 'Hey' zeg ik. 'Hey' zegt hij. 'Wat doe je hier' 'Uhm Casper zei dat je uit de gevangenis was, dus'. Ik knik. 'Ah hah'. Mike en ik kijken elkaar aan. 'Ik wil ook zeggen dat het me spijt' zegt hij. Ik zucht. 'Het is 3 jaar geleden' zeg ik zuchtend. 'Alsnog Breyan. Ik gedraagde me weer als een klootzak'. Ik zucht. We staan zeker 6 meter van elkaar vandaan en je hoort de waterval. 'Die naam wil ik eigenlijk nooit meer horen' zeg ik zacht. 'Ook al is het 8 jaar geleden, het is een tijd die je gewoon niet kan vergeten' zeg ik. Mike zucht. 'Dat weet ik'. Een stilte. 'Je haar is leuk' lacht Mike. Ik lach. 'Ik dacht verander het is'. Mike lacht. 'Zullen we naar binnn gaan ?'. Mike knikt.
We zitten op de bank met een kop warme chocomel. 'Dus jij en Levi elkaar weer gevonden' zegt Mike. Ik knik. 'Ja denk ik. Soort van ' lach ik. Ik neem een slok. 'En jij en Candice'. Mike lacht ongemakkelijk. 'Uhm ja dat. We hadden een relatie en we beseften beide dat het gewoon pure lust was'. Ik probeer mijn lach in te houden. 'Net als met ons'. Mike lacht. 'Ja dat dus'. Beide lachen we. Weer neem ik een slok. 'En de rest ?' 'allemaal een andere kant op gegaan, ik kwam alleen even terug in New York om spullen op te halen'. Langzaam knik ik. 'Waar woon je nu' '3 km hier vandaan' lacht Mike. 'De omgeving is hier mooi'. Ik knik. 'Ja dat is het zeker'. Mike glimlacht. 'Hoelang blijf je hier' 'Geen idee geen kosten want dat doet de neef van Candice'. Mike knikt. Weer een stilte.
'Maar wat er 8 jaar geleden is gebeurd wil ik graag vergeten'
~
Sorryyy late update maar hier een (saai) hoofdstukje. Echt even geen flut om te schrijven haha maar heb mn best ervan gemaakt❤️
Ik ben al heeel lang bezig met een ander boek die ik keer 5 maanden mee begon en ben er laatst er weer verder mee gegaan. Binnenkort komt heel het boek online❤️😬
JE LEEST
HIS STORY BOOK 5
Teen FictionBOOK 5: Brother and sister -Dit boek word eerst in de ogen van Breyan verteld en daarna Casper **ik raad aan om boek 4 te lezen ** *** Breyan's leven gaat eindelijk weer door nadat het voor even stop heeft gestaan. Ze probeert een leven op te bouwen...