8 BÖLÜM

58 3 0
                                    

Doktorun söylediklerinden sonra temiz hava almak için bahçeye çıktım. Elif için herseyi yaparım yeter ki o iyi olsun, kimseye anlatamıyorum ama onu çok seviyorum. Ona sevgim ihtiyacım olan nefes gibi.Elifin ihtiyacı tatil'e gitmekse onun için iyi bir tatil planı hazırlayacağım diye düşünürken dayımın sesiyle kendime geldim."
-Nerelere daldın böyle? Seslendim duymadın.
"Nasıl anlatabilirim ki içimden geçenleri"
- Tatili planlıyordum. dayı
-Nasıl bir plan yaptın? Yardıma ihtiyacın var mı?
"Dayımın bu sorusu beni gülümsetti. Elimi omzuna koyarak"
- Sağol dayı, ben Elif'i sizin düşündüğünüzden daha çok seviyorum,onun hakkında herşeyi biliyorum. onun hoşuna gidecek bir tatil proğramladım.
"Dayım gülümseyerek"
- Tamam sen nasıl biliyorsan öyle olsun. Elif'i odasına aldılar haber vermek için geldim.
- O zaman Elif'i görmeye gidelim. Siz gördünüz mü? Dedim odasına çıkmak için hastaneye girdik ve asansöre bindik.
"Odanın önüne geldiğimizde,Eslem bana"
- Abi sen hemen girme Elif ablam şuan müsait değil dedi.
- Tamam abisinin güzeli ama benim Elif'in iyi olduğunu gözlerimle görmem gerek içeriye haber ver Elif'i görmek istiyorum.
- Abi istersen daha sonra gör şuan biraz yorgun doktor sadece Dayım ve yengeme izin verdi.
- Güzelim neden anlamak istemiyorsun elif'i görmeden nefes aldığımı anlamıyorum içeri girmem gerek birşeyler yap.
- Tamam bi içeri bakayım müsait mi?
"Bir saat beklemiştim o da zordu ama bu birkaç dakika daha zor geldi sonunda Eslem içerisi müsait diyerek haber verdi. Odaya girdim insan her gördüğümde tekrar tekrar aşık olabilir mi? Ama ben oluyorum. Onun yorgun ve solmuş yüzüne bakarak "
- Geçmiş olsun, kendini nasıl hissediyorsun?
"Benden o güzel gözlerini kaçırarak,
-Teşekkür ederim iyiyim.
"Nasıl da mesafeli davranıyor canımı yaktığının farkında olmadan, Zorla tebessüm ettim anlamasın diye"
-Doktorunla görüştük yarın hastaneden çıkabilirmişsin sana uzun süreli rapor verecek dinlenmen için tatilin sana iyi geleceğini söyledi bende cuma gününden başlayan Eslem, Hıra ve ikimiz için Senin de hoşuna gideceğini bildiğim bir yerden yer ayırtım.
-Sana zahmet olmuş ama daha doktorum'la konuşmadım konuşup ben birşeyler ayarlardım senin işlerin vardır Yakup abi.
- Bana abi demeyi bırak artık ve senden başka hiç birşey önemli değil ne iş ne para bırak yanında olayım artık seni uzaktan sevmek istemiyorum.Beni neden kendinden uzak tutmaya çalışıyorsun sana nasıl kabullendirebilirim seni sevdiğimi senin gibi olursam anlar ve kabul eder misin?
Elif'in düşüncesi,
" Buda nereden çıktı şimdi ona birşey olmasına dayanamam Bende istiyorum hep yanında olmak başını dizlerime koyup saçlarını okşamak ama nasıl yaparım bilmiyorum herşeyden olduğu gibi bunu da eksik yapmaktan korkuyorum"

Yakup'tan devam,
- Elif,Elif beni duyuyormusun?
- Efendim YAkup abi,
-Daldın galiba tatilde bende yanında olacağım bu tartışılacak bir konu değil bende geliyorum.
- Tamam
"Dedi bu demek oluyor ki konuşma bitti odadan çık ama neden gözleri buğulandı diye düşünürken bu sefer açık bir şekilde dinlenmek istiyorum diyerek odadan çıkmam gerektiğini belirtti ne kadar odadan çıkmak istemesemde çıktım ben çıktıktan sonra Mustafa bey geldi ve odaya girecekken kalabalık olmasın ama sizde duyun yapılacak işlemleri dedi kapıyı açık bırakarak Elif'in yanına gitti ve konuşmaya başladı."
- Nasıl hissediyorsun kendini bakalım.
- Iyiyim ama yüzümü hissetmiyorum.
- Bu normal yüzün biraz daha böyle olur anestezi çabuk geçmez biliyorsun. Iyi olduğuna göre artık bundan sonra yapılacakları konuşabiliriz, en başta Sana tedavi bitimine kadar rapor yazdım eve çıkınca hemen tatile gitmeni istiyorum sakin herşeyden uzak telefon yasak tabi bilgisayar da televizyon günde sadece 1 saat bu ameliyat uzun olduğu için ikinci ameliyat 1 ay sonra o zamana kadar 2 kere kontrole geleceksin bu söylediğim sürelerin dışında seni hastanede görmek istemiyorum ee tabi birde yarın gitmeden Yasin beyle tekrar görüş benim söyleyeceklerim bunlar senin varsa sor.
"Elif doktorun kulağına birşey söyledi ne söylediyse doktor o dediğin olmaz diyerek kapıdan çıktı Elif'in yüzüne baktığımda doktorun tam tersi yüzü asıldı yengem, biraz dinlensin diyerek beni ve dayımları dışarı çıkardı. Kapıda, Adnan amcam, babam, sadık dayım bizi bekliyorlardı yanımıza gelerek doktor ne dedi diye sordular dayım herşeyi anlattı ve daha fazla kalmayın elif iyi yarın eve çıkınca görürsünüz akşam hep beraber yemek yiyelim dediğinde amcam sağol iyi haberini aldık biz yarın gelip kalabalık etmeyelim dedi ama ben gelirsiniz amca yabancı mısınız diyince birşey demeden kabul etti biliyor ki ondan başka dert ortağım yok yüzüne bakınca anladı ne demek istediğimi anladı hepsi onaylayıp ayaklandılar dayım anneme dönerek abla sende bize gidelim bizde kal yarın erkenden hazırlık yapın burada sadece Bünyamiyle Nezahat kalsın Gülsüm ablam ve ben itiraz edecek olduk ama edemeden susturulduk ITIRAZ YOK EVE GIDILECEK dedi dayım kaşlarını çatmış sert sesiyle mecbur kabul ettim ama herkes gibi dayımda biliyordu ki Elif buradayken beni kimse evde durduramazdı sadece gidip üstümü değişip geri gelecektim. Kısa bir süre Elif'in yanına girdim ama uyumuştu. kısa bir süre seyrettim ve odasında çıkıp aşağıya indim Kapıdan çıktığımda amcamın beni beklediğini gördüm"
_Amca neden gitmedin?
_Aklındakinin doğruluğunu dilinden duymak için zamanı geldi mi? artık herkes öğrenecek mi?
_Evet herkes öğrensin istiyorum sizde bana destek olursanız kötü düşünceleri kafasından atar tam anlamıyorum ama sadece bu hastalığı yüzünden değil sanki başka birşey var onun bana karşı böyle davranmasına sebep.
............
"Elif'i hastaneden eve ben götürüyordum hastaneye giderken yolda yine sevdiği çiçeklerden aldım çiçekleri görünce bana sedece kuru bir teşekkür etti ama gözlerinin içindeki mutluluğu ben gördüm. Bünyamin abim yengemle eve erken gitti. Elif'in psikiyatri doktoruyla randevusu vardı bu benim işime geldi fazladan onun yanında olmak kokusunu içime çekmek bana iyi geliyor, ben daha önce nasıl dayanmışım Elif'i bu kadar az görmeye artık dayanamam Elif'i bir şekilde evlenmeye razı etmem gerek."
- Yakup abi tatile gideceğimiz yer nasıl bir yer hani dedin ya senin sevdiğin gibi, Yakup abi beni duyuyormusun heyyy Yakup abi.
-Efendim Elif birşey mi dedin duymadım.

Elif'in Ağzından
"Yakup abi tatile gideceğimiz yer nasıl bir yer hani dedin ya senin sevdiğin gibi, Yakup abi beni duyuyormusun heyyy Yakup abi.diye seslendim fakat öyle derin uzaklara bakıyordu ki duymuyordu bile beni tekrar Yakup abi dediğimde Efendim Elif birşey mi dedin duymadım.dedi en sonunda kendine gelerek Gideceğimiz yer nasıl senin sevdiğin yer dedin, ya dediğim an aklıma başıma geldi ve ayyy yoksa inanmıyorum diye yüksek sesle konuşmaya başladım uzun zamandır gitmek istediğim yere mi? gidiyoruz harikasın nasıl boş yer buldun uzun süredir takip ediyorum, Boş evleri yoktu çok mutlu oldum.
(SENİ SEVİYORUM) teşekkür ederim.dedim bir dakika ne demiştim ben o an araba ani bir şekilde durdu öne doğru savruldum yakub'a baktım kısa da olsa o zaten bana bakıyordu şaşkın surat ifadesiyle ah benim susmak bilmeyen dilim o an tekrar baktım hala bana bakıyor mu diye gözlerimiz kesişti ben kaçamak bakışlar atarken o yarım gülüşüyle gözleri fal taşı gibi açılmış bir şekilde bana bakmaya devam ediyordu."
- Ne ne dedin sen az önce yanlış duymadım dimi beni sevdiğini söyledin dimi?
"Allahım rüyadamıyım yoksa ben dedi kendi kendine nasıl toparlayacağım ben şimdi?"
-Yakup abi ben seni tabi ki seviyorum buna neden bu kadar şaşırdın ki sen benim abimsin
"Dilim bunları söylerken kalbim yalan diye bağırıyordu.
Yazardan,
"Ne abisi be ne abisi ben senin sevgilin kocan olmak istiyorum sen kalkmış bana abi diyorsun bunu kabullensen iyi olur yoksa seni zorla nikah masasına oturturum diye sinirli ve yüksek bir sesle konuştu Yakup.*
_Tamam sinirlenme Yakup ben senin bu hallerine alışık değilim korkuyorum.
"Yakup arabayı tekrar çalıştırıp eve gitti yolculuk kısa sürmüştü ama bu kısa sürede ikisi de tek kelime etmediler iki gencinde aklı ve yürekleri birbirlerini kırdıkları için üzgündü, yol boyu Evin önüne geldiklerinde Elif dayanamayarak sessizce özür dilerim ben seni üzmek istememiştim dedi ve Yakup'u yanağından öpüp bir hızla arabadan indi arkasında 25 dk öncekinden daha şaşkın ve Elif tarafından öpüldüğüne inanamayan bir Yakup bırakarak."
Elif'in düşünceleri,
"Bu kalbime söz geçmiyor önce onu üzdüm şimdi de böyle üzgün görmeye dayanamıyorum ne yapabilirim derken evin önüne geldik ne olursa olsun diyerek içinden geleni yaptım ve arabadan inmeden Yakup'un yanağından öptüm ve birşey söylemesine izin vermeden indim hızlı adımlarla evin kapısını açmış beni bekleyen Rabia halam ve annemin yanına gittim gittim ama annemler sorana kadar yüzümün halinden haberim yoktu."
- Elif neden böyle kızardın ateşin mi var?
- Canım hadi geç içeriye dinlen biraz akşama herkes burada olacak.
- Tamam annem halam sen nasılsın?
- Iyiyim kuzum bizi korkuttun ama seni iyi gördüm ya. Bende daha iyiyim Yakup neden arabadan inmiyor birşey mi oldu?
- Yok halam ne olsun ki ben odama çıkıyorum Hıra ile Eslemi görürseniz odama gelsinler.
Bölüm sonu

BENİM HİKAYEM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin