Capitolul 21

1.7K 142 43
                                    


                  Haven

   Un oftat de placere imi scapă de pe buze si ma imping mai mult in sursa caldurii, zambind fericita.

     Mi-am intredeschis ochii, chipul frumos a lui Chase intampinandu-ma.

     M-am ridicat intr-un cot, privindu-l fermecata.

      Mana a inceput sa mi se indrepte inconstient spre fata lui dându-i o suvita de par de pe frunte .

    — Buna dimineata.

    A spus el cu ochii inca inchisi, zambind.

     Inima a inceput sa imi bata mai tare si mi-am simtit obrajii luand foc.

     — B... buna dimineata.

     Am murmurat balbaindu-ma.

    Mi-am trântit capul inapoi pe perna, acoperindu-mi fata cu mainile.

    — Ce s-a intamplat?

     Mi-a soptit el la ureche apoi ma luat in brate.

     Mi-am muscat buza de jos si am dat din cap.

     —  Nimic.

    El a chicotit, acest micuț gest facandu-i pieptul sa vibreze.

    Buzele lui mi-au atins urechea, mușcând usor.

    Un fior mi-a invadat corpul si mi-am intors capul spre al său.

      I-am zambit fericita si mi-am lipit scurt buzele de ale sale.

     El si-a inchis ochii si ma strans in brate.

      O liniste placuta s-a instalat intre noi, pana cand...

    Usa s-a deschis cu putere, in prag apărând o Amelia îngrijorată .

     — Chase! Haven a...

     Dar s-a oprit cand ochii i-au gasit pe ai mei.

     — Oh. Oh!

      A spus ea privind spre noi.

     Rosie in obraji mi-am ascuns fata la pieptul lui Chase.

      Amelia a inceput sa rada amuzata si inainte sa inchida usa a murmurat:

     — Va astept sa va imbracati.

    —  A plecat. A chicotit Chase.

      Mi-am scos capul si m-am indepartat de el, dar bratul lui ma oprit si intr-o fractiune de secunda m-am trezit deasupra lui cu gura zdrobita de a sa.

      Stomacul mi s-a strans intr-un ghem, iar simturile mi-au luat-o razna.

      Ma imbatam cu mirosul lui in aceeasi masura in care ma delectam cu gustul lui.

     Cand spatele meu a atins raceala cearceafurilor un geamat mi-a iesit de pe buze, urmat de un scancet cand Chase si-a infipt dintii in buza mea.

       Mi-am urcat mainile pe spatele lui tragandu-l mai aproape, pana ce nevoia de aer si-a facut treptat aparitia si l-am impins incet, despartindu-ne buzele.

      Respiratia imi era accelerata, iar pulsul mi-a luat razna.

      Ochii mei ii priveau cercetători pe ai săi in timp ce Chase s-a ridicat cu tragere de inima.

      Imediat ce greutatea trupului ia disparut de pe al meu m-am ridicat in fund, observandu-i privirea resemnata.

      Si-a mai lipit o data scurt buzele de ale mele inainte de a se retrage fulgerător de repede spre baie.

Sânge înșelătorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum