Bazen sana o kadar kızıyorum ki yeminler ediyorum sözler veriyorum kendime sevmicem o nu unutucam hiç olmamışsın gibi yapıcam diye sonra kıyamıyorum sevgim aşkım ağır basıyor affediyorum seni kendi içimde tekrar barışıyorum Şen'le ama senin hiç birinden haberin olmuyor tıpkı şuanki gibi neden böyle oluyor bi Türlü birlikte olamıyoruz yanındayken ne kadar mutlu olduğumun farkında değil misin Şen'de seviyorsun biliyorum neyi bekliyoruz niye bize bunu yapıyorsun senin için neler yapabileceğimi biliyorsun hala ne istiyorsun anlamıyorum zaman bize yaramıyor daha çok yıpratıyor sevgimin azalması gerek Aslı da ama seni ilk zaman nasıl sevdiysem daha çok seviyorum canım yanıyor gerçekten sana olan sevgimden başka hiç bişey kalmadı ya tam bırak düşebildiğim kadar düşeyim ya da tut elimi mutluluktan havaya uçayım belki okumazsın bile yazdıklarımı Şen'de haklısın her gece yazıyorum yazabildiğim kadar başka da yapabildiğim bişey Yok zaten bigün çok pişman olacaksın adım kadar sana olan sevgim kadar Emin'im buna ve kimseyi de bulamayacaksın annenden başka hiç bi kız sevmicek benim sevdiğim kadar kimse sana bu kadar affedici olmayacak kimsenin bu kadar umrund olmayacaksın ben senden sadece tek bi adım bekliyorum tek bi ışık tek bi işaret gerçekten yolumu kaybediyorum artık kendimi başka yerlerde başka insanlarda bulmaktan korkuyorum kendi içimde kaybıldum çünkü neyin doğru neyin yanlış olduğunu umursamıyorum artık kaybedecek bişeyim kalmadı sen haricinde senin de olduğun belli değil zaten senden tek istediğim niyetin amacın neyse bana onu söyle ki ben de yolumu öyle çizeyim umarım okursun okumazsan da Can'ın sağolsun benim gibi salak seni her türlü affeder gülmen yeterli.