Bölüm ismini sizle belirleyelim okuyun ve isim belirtin lütfen umarım begenirsiniz?
İyi okumalar.
Elif'ten,
"Ne güzel dokunuyor yanağıma tüy gibi elleri ne kadar yumuşak içimde kelebekler uçuyor hiç böyle hissetmemiştim böyle duygular onun etkisinden kurtulmak için kafamı çevirerek hadi gidelim dedim sen git ben bir telefon edip geleceğim dedi. Yanından ayrılıp arabaya yürürken Yakup'un ne yaptığın kafama dank etti bana beni sevdiğini söyledikten sonra ona karşı düşüncelerim gün yüzüne çıktı sanki evet bende onu seviyorum ama o benim için şimdiye kadar hep ulaşılmazdı. "
Yakuptan,
"Elif hadi gidelim dedi ona sen git ben bir telefon edip geleceğim dedim,Elif'in iyice uzaklaştığına kanaat getirince telefonu cebimden çıkarıp Emre yi aradım Emre benim Emniyetten arkadaşım bir araştırsın bakalım bu zarfı kim göndermiş."
_Merhaba Emre nasılsın?
....
_Bende iyiyim sağol senden bir ricada bulunucam benim için önemli bugün dayımların eve bir kargoyla zarf gelmiş bunun kimden geldiğini öğrenmek istiyorum.
....
_Tamam ben sana adresi atarım.
....
_Çok teşekkür ederim, tabi ararım Allah emanet ol."Emrey'le görüşüp telefonu cebime koydum ve bende arabaya yürüyüp bindim kimse konuşmuyordu ben arabayı çalıştırdım yola çıkmadan Elif'e baktığımda o da bana bakıp güldü bu gülümsemeden cesaretlenip tatilde neler yapacaksınız bakalım diyerek sessizliği sonlandırdım Hıra ve Eslem biz gezeceğiz Elif ben hem yürüyüş yapıcam hem kitap okumayı düşünüyorum dedi."
_Bize sordun peki sen ne yapacaksın?
_Ben bir düşüneyim seni takip etmeyi düşünüyorum ve tabi sonradan öğreneceğin bazı planlarım var ama en önemlisi bu tatilde bol seni seyretmeyi düşünüyorum dedim.
"Allahım bu kıza bakmaktan yola konsantre olamıyorum ama kendimi toplamam gerek sanki düşüncelerimi anlamış gibi beni seyretmeyi bırak yola devam et daha önümüzde birbirimizi seyredeceğimiz çok zaman var dedi ve arkaya dönerek.
_Hıra canım çantadan telefonumu verirmisin?
_Olmaz neden doktor telefon, bilgisayar ve televizyon yasak dedi ya.
_Televizyon yasak değil sadece saati var.
_Bilgisayarla televizyona tamam da telefonda olmasa mı?
"HAYIR üçümüz birden cevap vermiştik ben tekrar Elif'e birşey olmasına dayanamam bir tek kendimi geri çekemiyorum zaten Elif'te bundan rahatsız gibi de durmuyordu bana da zaten bu güç veriyor ben bunları düşünürken kulağıma güzel bir müzik geldi ve isteksizce dilinden şu sözler çıktı SENİ ÜZGÜN GÖRDÜMDE BENİMDE İÇİM SIKILIYOR BİR GÜLÜŞÜN İÇİN CANIMI VERİRiM"
_Yakup ne diyorsun?
"Duydun işte artık sana olan duygularımı içimde tutmayacağım bunun gibi başka sözler de duyacaksın daha Elif hiç birşey demedi ama hafifte olsa tebessüm etti Allahım bu bile benim kalbimin deli gibi atmasına sebep oluyor bu nasıl bir sevme şeklidir anlamadım."
Elif'ten,
-Yakup abi gideceğimiz yer nasıl bir yer?
- Ben sana göstereyim Hıra.
- Tamam hala merak ediyorum hem de yer bildirimi yapıcam.
-Burayı görmeyi çok istiyordum ben sağolsun Yakup yer bulmuş.
- Nereden biliyordun abi Elif ablanın burayı görmek istediğini?
- Ben Elif hakkında herşeyi biliyorum.
- Kızlar biliyormusunuz?
- Neyi?
-Unuttum.
"Az önce neredeyse aklımdan geçenleri dilime dökecektim nasıl böyle bir aptallık yaparım bizim evimizde benim resimlerimle dolu bir oda var nasıl derim bu bizim özelimiz hem nasıl birden bire evi benimsediğimi Yakup'a belli ederim. Ama kalbime de söz geçmiyor seviyorum ben bu adamı artık kaçmak yok kararı mı verdim.
kızların bana seslenmesiyle iç dünyamdan ayrılıp kızlara baktım"
- Elif abla abim benzin alacak bizde marketten su ve kek alacağız sen birşey istermisin?
- Teşekkür ederim meyve suyu ve kek istiyorum bende.
- Tamam hala biz alıp gelelim.
- Tamam Canım ben bekliyorum.
"Dedim ve iç dünyama geri döndüm evet karar verdim onunla evlenmek istiyorum ne olacaksa olsun hastalığımı atlatacağım ve onunla Allah ömür verdikçe mutlu olacağım belki birde kızımız olur bu düşünceyle tebessüm ettim bunu bana düşündüren hem Yakup'un az önce söylediği sözler hem de dinlediğimiz şarkıydı bu arada kızlar Alışverişi yapmış arabaya doğru geliyorlardı Yakup'ta arkalarında arabaya bindiklerinde Eslem meyve suyuyla 2 tane kek uzattı biri meyveli biri çikolatalıydı ilk meyve suyunu açtım keklerdende meyveliyi açıp yedim ve arkaya dönerek Hıra'ya başka meyveli kek var mı? diye sordumda Hira ve Yakup gülmeye başladılar onlar gülerken Eslem somurtuyordu."
_Neden gülüyorsunuz ve Eslem neden somurtuyor?
_İddaayı kaybetti de ondan somurtuyor hala abisiyle iddiaya girdi senin neyli kek sevdiğine dair ve gördüğün gibi sonuç kaybetti.
_Sen biliyorsun benim meyveli kek sevdiğimi Hıra neden söylemedin.
_Aslında iddiaya girmemesi için o kadar kaş göz işareti yaptım ama sonuçta Yakup abiden aldığı haftalığını kaybetti.
_Sen iki haftalık alıyorsun demek.
_Evet Elif abla neden sordun?
_Üzülecektim ama vazgeçtim biri yeter sana bir hafta.
_Yaaa abla dedik bağrımıza bastık sende gülüyorsun.
_Tamam gülmüyorum.
"Diyip önüne dönüyordum ki bu sefer Yakup'un yüzünün asıldığını gördüm ne oldu şimdi asma o güzel çehreni sevdiğim diye geçirdim içimden ve dayanamayıp sordum"
_Ne oldu iddiayı kazandığın halde niye yüzün asıldı?
"Ben bütün iddialar kaybederim sorun yok ama kimse seni bağrına falan basmasın dedi sınırlı bir şekilde aynadan arka oturan Eslem'e bakarak"
_Yok artık abi bende de mi kıskandın?
_Tabi ki kıskandım ben onu iki gözümden bile salınıp kıskanırım.
_Hala sen niye kızardın şimdi?
Yakuptan,
"Bu konuşma böyle devam ederse ben sinir olmaktan Elif'te kızarmaktan kurtulamayacak düşüncesi ne kadar farklı olursa olsun Elif'e benden başkası böyle şeyler söylemesin kardeşim de olsa buna sinirleniyorum daha fazla sinirlenirsemde Elif'i kırabilirdim bu nedenle konuyu değiştirdim"
_Elif şu arkadaşların Fikret ve Ayşegül'dü dimi ne zaman evleniyorlar?
_1 ay var galiba Fikret abi Erzincan'a gitmiş davetiye vermeye ben sana tekrar teşekkür ederim eşya işinde çok yardımcı oldun onlarda rahatça geri kalan işleri hallediyorlar yoksa hala bütçelerine uygun eşya arayacaklar yada evlilik tarihini erteleyeceklerdi.
_Birşey yapmadım yeni ev kurana yardım etmek sevaptır hem bize yani bana dua etsinler başka birşey istemem.
_Yakup abi daha ne kadar var? 3 saattir yoldayız.
_Az kaldı 1 saat kadar sıkıldınız mı?
_Yok merak ettim biraz uyuyayım ben o zaman.
_Tamam halasının bir tanesi ben seni uyandırırım.
"Bu kız benim inadıma yapıyor o güzel dudaklardan sadece benim için öyle sözler çıkmalı bir an önce gidip şu ortamı hazırlayıp teklifi etmem gerek diye düşünüyorken hızı arttırdım ama kızlarını korkuttuğumu Eslemin sesiyle anladım hızı düşürüp özür dilerim korkutmak istememiştim sadece biraz daha erken gidelim dedim.
_Erken gitmek için acele etme geç gidelim hayırlı gidelim,hem biz sıkılmadık yolculuk güzel geçiyor dimi kızlar?
_Evet Elif Abla ama açıktım ben biraz.
" Bu sefer Elif'le İkimiz aynı anda ileri de güzel bir yer var orada yemek yiyelim sonra devam ederiz."
_Siz daha önce geldiniz mi buraya nereden biliyorsunuz?
_Ben gelmedim daha önce ama gideceğimiz yeri bana anlatan arkadaşım söylediğinde güzergahı incelemiştim.
_Bana hiç sorma benim araştırma nedenim hemen yanı başımda.
_Siz ne güzel oldunuz böyle hiç ayrılmayın olur mu?
_Eslem biliyorsun biz bir araya gelemeyiz olmaz, şimdilik tatilde bunları rafa kaldırdım. Dimi Yakup?
"Elif'in bu söyledikleri ne kadar kalbimi kırsada aldırmadım çünkü planlarımı iptal etmeyi düşünmüyorum tatilden dönerken bugün aldığımız ve cebimde olan tektaş Elif'in parmağına takmış olacağım bu düşünceleri mi bir kenara bırakıp yola konsantre oldum."
_Yakup ileriden sağa yapacağız geçme olur mu?
_Tamam Elif.
......._Burası resimlerinden de güzel şu ağacın altına oturalım.
_Tamam hala o masa güzelmiş özel sanki hazırlanmış.
"Evet hanımefendi özel hazırlandı diyerek yanımıza geldi garson yaaa biz oturamayacakmıyız yani"
_Oturacağız kızlar bu masa bizim için daha doğrusu Elif için hadi geçin oturun garson bey siz bize menüyü getirin.
_Ne zaman ayarların abi burayı?
_Eeee güzelim geç yola çıkmamızın nedenlerinden biri.
"Ne kadar güzel bir masa hazırlatmış beni bu kadar iyi tanıyor olmasına inanmıyorum pembe masa örtüsü şamdan ve mumlar ve sandalyeler beyaz ben bu adamı hak edecek ne yaptım. Allahım ne olur bozulmasın mutluluğum herkes birşeyler söylüyor ama ben sadece masaya baka kalmıştım en sonunda ben de"
_E Evet çok güzel diye bildim.
_Hadi gel otur hala.
"Garson elinde 3 menüyle geldi kızlara ve bana menüleri dağıttı ve gitti."
_Elif anlama neden menü vermedi ne yiyeceğine nasıl karar verecek?
_O vermeyecek zaten Eslem ben vereceğim ve göreceksin buraya geldiğinde yemek istediği yemeği seçeceğim ona.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİM HİKAYEM
Romanceİnsan kaybetmekten bu denli korkabilir miydi?Sevmek ne tuhat şeydi için de fırtınalar koparken susmak gülüşüyle tekrardan doğmak.Deli gibi severken bir yandan da sevmekten korkmak elinden Bölüm sonu gitmesini düşünememek gördüğünde ilk günkü gibi he...