Kerem İle Aslı Bakışım

19 3 2
                                    

Hayatın en derin gizemli yolarındayım bu gece,Aslıyı bekleyişim sürüyor.Bugün nianlaştık ilk defa buluşucaz sadece bir iki dakika olmuycak bugün birlikte zaman geçiricez bakalım neler olucak defterim.Sana anlatıcam ama bir şartla benden başka kimseye açılmıycaksın ve şimdi gidiyorum Aslıma...

Kerem yola çıkar çok sevdiği,hayatının merkezinde olan o tatlı gülüşe,neşeye ve özgürlüğe koşar adımlarla ilerler içinde ki duygu çok korku doludur.Aklında bir soru beni gördüğünde tepkisini,sevgisini ya da özlemini etkilecekmiyim ? Diye düşünür ya soğursa benden sıkılırsa ya aşkımızı neşeli,mutlu kılan bizim ayrılığımızsa diye düşünür.Ama bu düşünceler bedenini durdurmaz aksine daha hızlı hareket ettirir.Kerem hızlı adımlarla yürürken Aslı da  onu düşünmektedir.Aslı üstünü giyinmede zorlanır sevdiği adamla zaman geçirmek nedir bilmez ilk Keremi görmüş ve onla başlamıştır sevmeye Aslı hızkıca kalkar uykusundan üstünü giyindiğini sanır lakin uyuya kalmıştır hayaller arasında hemen üstüne alır bir şeyler çıkar kapıdan o an unuttur güzel ve hoş giyinmeyi saçı dağınık,gözleri uykulu ama kalbi neşeli,heycanlı koşar adımlarla gider nehirin ordaki sararmış yapraklı olan neşesiz sonbaharın ağacının yanına,Aslı yetişir karşısnda Kerem vardır güler yüzüyle,narin duruşuyla...
O ara Kerem yerinde duramaz aklıdan  şunalr geçer;gelen Aslı ama sanki zaman durdu gelemiyor bir türlü kalbim durucak farkında değil.Koş diye bağırıyor içim lakin duymuyor beni hadi Aslım gel çabuk şu hasret ve özlem ateşim sönsün sana sarılıp dalayım yıldızlara hadi!
Aslı gelir ve Kerem! Pişt! Kerem gelişini beklemeye danlmış dürter Aslı ve göz göze gelirler Allahım bunalar ne keskin ne pınatın auyu gibi hararetli der.Kerem Allahım bunlar ne güzel saçlar sonbahara inat yeşeren güllerin kokusu gibi,Güneşe inat parlayan kaöaştırıcı güzelliği nedir beni bu kadar şanslı yapan der.Oturular Aslı dağınık olsada saçları,üstü Kerem görmemektedir.Aşk bu kadar tuhaftır.Kimseye aldırmaz,sever öyle o diye o olsun yeter.Aslı görmez Keremin heycanını çünkü bir önemi yoktur kalp atışları ne kadar hızlı olsa Aslı omzuna dayadığında başını yavaşlar,rahatlar çünkü ilacı odur Kerwmin kalbinin ne istediğini bilir.Tek Aslı vardır onun için gözü görmez sevmiştir.Hani Aslı ile Kerem kavuşamıyor ya o yüzden hikayenin sonunu getirmiycem benim Kerem ile Aslım kavuşuyorlar o nehirin sararmış ağacını altında onlar şuan mutlulradır.Ben aşıkları kavuşturuyorum kendi bakışımda.Kerem ile Aslı bir ömür mutlu ve HAYAT DOLULAR.

SON

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 10, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Farklı BakışHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin