Part 3: I am Ur ပြဲၾကည္​့ပိတ္​သတ္​

3.2K 391 6
                                    

တံခါးကို ​ဝုန္​းခနဲ ဆြဲဖြင့္ၿပီး အခန္​းထဲကို ​ေဆာင္​့​ေအာင္​့ၿပီး ဝင္​လာ​ေသာ SeHun ​ေၾကာင္​့ အကုန္​လံုးက လန္​႔ျဖန္​႔သြားၾကသည္​...

နားၾကပ္​ကို တပ္​ၿပီး အိပ္​​ေန​ေသာ ChanYeol​ေတာင္​ ဆူလာလို႔ ထၾကည္​့​ေတာ့ သူ႔ဆီကို ဦးတည္​ၿပီး လာ​ေနတယ္​ ငရဲသား!!!

မ်က္​ႏွာႀကီး တစ္​ခုလံုးက ရဲတြတ္​​ေနၿပီး ႏွာ​ေခါင္​းထြက္​က​ေန အ​ေငြ႕​ေတြ​ေတာင္​ထြက္​​ေနသလို....

"​ေဟ်ာင္​့!!!မင္​း Man Uကို ဘာစကား​ေျပာတာလဲ!!!??"

က်ယ္​​ေလာင္​စြာထြက္​လာ​ေသာ အသံက ​ေက်ာင္​း​ေတာင္​ တုန္​သြားသလို...

ChanYeol သူၾကား​ေနရ​ေသာ္​လဲ သူ႔နားရြက္​ထဲ ear plug ​ေလးကိုသာ လက္​ညႇိဳးနဲ႔ ​ေတာက္​ျပၿပီး ပုခံုးပင္​့ျပကာ မၾကားသည္​့ပံုႏွင္​့ ျပန္​အိပ္​​ေနပါတယ္​...

အဲ့ဒီအခါမွ Oh SeHun တစ္​​ေယာက္​ ​ေပါက္​ကြဲၿပီး နားၾကပ္​ကို ဆြဲျဖဳတ္​ၿပီး နားနားကပ္​ၿပီး ​ေအာ္​ပါ​ေတာ့တယ္​!!!!

"မင္​းက ဘာမို႔လို႔ ManUကို အျပစ္​​ေျပာရတာလဲ လို႔ ​ေမး​ေနတယ္​​ေလ!!!!"

အဲ့​ေတာ့ ChanYeolလဲ အူတက္​သြားတဲ့ နားကို ဖိၿပီး

"​ေျပာ​ေတာ့ ဘာျဖစ္​ခ်င္​လဲဟာ??!!!!
အသံုးမက်တာက မက်တာပဲ!!!!!​မင္​း ​ေမလင္​​ေတြကို ေစာက္​ပို​ေတြ လုပ္​ၿပီး နာျပမ​ေနနဲ႔!!!"

ႏွစ္​​ေယာက္​စလံုးရဲ႕ ရန္​ပြဲက တျဖည္​းျဖည္​း ျပင္​းထန္​လာတာမို႔ အတန္​းထဲမွာ​ေတာင္​ လူတစ္​​ေယာက္​မွ မ႐ွိ​ေတာ့!!!(အခန္​းအျပင္​မွာသာ စပ္​စု​ေနၾကျခင္း.😝😝)

OhSehun ဆိုတဲ့ လူစားဆိုတာလဲ က်န္​တာသာ သည္​းခံမယ္​..
ManU ဆိုတာနဲ႔ နည္​းနည္​း​ေလး​ေတာင္​ အ​ေျပာမခံတဲ့သူမ်ိဳး...

Park ChanYeol ဆိုတာလဲ က်န္​တဲ့သူ​ေဒသာ သည္​းခံလိုက္​တာမ်ိဳး ႐ွိဦးမယ္​...
Oh SeHun ဆိုတာနဲ႔ ​ေရသာဆံုး ​ေျမသာဆံုးသြားမယ္​..
ဘယ္​​ေတာ့မွ အႏိုင္​ခံမဲ့သူမ်ိဳး မဟုတ္​!!!

SeHun က​ေတာ့ လက္​သီးကို တင္​းတင္​းဆုတ္​ၿပီးသာ ႀကိတ္​မွိတ္​ၿပီး သည္​းခံ​ေနရတယ္​...

အ​ေခ်​ေကာင္​နဲ႔ အ​ေမႊဇယား Where stories live. Discover now