ARKADASLAR SİZDEN COK AMA COK OZUR DİLERİM İNTERNET SORUNU OLDUGU İCİN RESMEN 1HAFTADIR YAZAMADIM :( COK OZUR DİLERİM İYİ OKUMALAR
Ateşin evinde bizim eve benziyordu ortada havuz etrafını kaplayan villa bayıldım doğrusu evin rengi çok tatlıydı sarı lacivert galiba fenerbahçeli bende öyle artık aile olunca beraber maç izleriz.
"Ah alev sen aile olabiliceğinimi sanıyosun yoksa çok yazık" diyen iç sesimi pataklayasım geldi ama doğru söylüyo aile olamayız.
Mavik kulağıma fısıldayarak:kanka eve bayıldım bizim villada çok güzel hele benim idama aşığım"
Kankama hafiften kıkırdadım sonra oda kıkırdadı ikimizde gülmeye başladık.
Ateş:sen nereye mavi"
Gıcık şey ya kızı rencide ediyor.
Mavi:evine kalmadım gidiyodum zaten. Bay bay aşkım sonra görüşürüz"
Ateş:alev yarın okula gitmicek"
Alev:hayır gidicem mavi yarın gelicem merak etme tatlım".
Ateş:alev beni delirtme olicakları bi düşün istersen"
"Gidicemmmm"
Mavi:ben gidiyim"
"Yarın görüşürüz bebeğim bay bay". dedim ve mavi gitti.
Ateş" yürü eve dedi.öfkeli bi sesle.
Gerizekalı ya sanane ya gidicem işte yarın görürsün.eve girdim oflaya puflaya.
Ates: Gel yukarı odanı göstericem.
Arkasından doğru merdivenleri çıkmaya başladım
"Ay Ayağım"
Ates":noldu iyimisin"
"İy..iyiyim ıyh"
Ateş:melis azına sıçtım senin"dedi.
Ne noluyo lan. "Ahhh oha cama bak ayı kadar ah canım yanıyo"
Ateş melismidir nedir bi tane kız geldi ve ateş kızı duvara yapıştırıp"
"Gerizekalı neden o cam kırıklarını temilemedin gel gel buraya gel daha bitmedi senle işim " iki tane tokat çaktı.ay dayanamıyorum canım çok acıyo.ya niye ya ne istiyorsunuz benden hamileyim ben ya yorgunum uyucam ya.
Duvara tutunup ateşin yanına gittim tek ayağımı basmayarak.
"Çıkarın şu camı ayağımdan gerizekalılar".dedim .
Ateş beni kucakladı evden çıktık.
Allahım bi günümde olaysız geçsin ya.hemen beni arabanın arkasına yavaşçana koydu. Doğru acıyı ben çekince bebeğimde hissediyo.
" ahhhhhhh ateş hızlı git"
"Çokmu acıyo"
"Hayır"
"Niye bağrıyosun ozaman"
"Bebek..."
"Noldu bebeğime bişey olursa ona seni gebertirim"ALLAH'ım bana sabır ver ya.
" ben acı çekince bebekte hissediyo doğal olarak tekmeliyo canım çıktı burada hızlı sür şu arabayı.
Ateş: tamam, tamam"1. Saat sonra:
Ayağımdan camı çıkardılar ve sardılar ve birazdan taburcu olurum heralde.
Ateş:alev gel hadi gidiyoruz.
"Geliyorum".
Hastaneden çıktık hemen eve girdim.
" ateş odam nerde"dedim.
Ateş beni kucağına aldı o an içimi bi his kapladı.
Ateş:seni seviyorumda taşıyorum falan sanma alev. bebeğim için"dediği anda his kayboldu içimden.
Öküz ya iki saniye iyi hissetir.Odaya
Çıktık siyah ve beyaz renkleri olan bi odaydı beğendim.
Ateş yatağa yatırdı beni. üstümü örttü şöyle bi bakışmamız var gören insan aşık der yani.
Ateş:uyu hadi"
"Tamam ama yarın okula gidicem"
Ateş:hayır alev!!!çok ciddiyim bak sonu çok kötü olur dedi.
"İyi tamam ya" dedim
Ateş odadan çıktı.hı sen görürsün yarın erken kalkıp gidicem hıh.İYİ GECELER...İYİ OKUMALAR SEVİLİYOSUNUZ VOTELEMEYİ VE BEYENMEYİ UNUTMAYIN HOŞÇAKALIN😜😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
psikopatım
Teen FictionAteş ve alev Birbirini seven iki çift ileride mutlu bir aile oluyorlar ve alev ve ateş birbirini ölesiye seviyorlar mesela ateş uçurumdan atlasa alev de atlar o derece seviyorlar birbirlerini acaba sonlarında neler olacak Çok merak ediyor musunuz O...