Capitolul 1:

79 4 3
                                    

Prima zi de școală din semestrul al II-lea, o adevărată plăcere . Eu stăteam cu prietenele mele cele mai bune : Cry și Lolla la o bârfă lângă caloriferul din holul liceului .
Scuzați-mă , am uitat sa mă prezint , eu sunt Teddy Walck , am 17 ani și sunt eleva la liceul particular pentru tineri spioni " New horizont " .
Sa revenim, Cry tocmai ne povestea de un tip din clasa superioara :
-Deci cum va spuneam , suntem colegi la ora de chineza ...și cred ca îl cam plac .
-Și ce mai aștepți ? o întreb eu nedumerita .
-Nu știu Cum sa fac sa intru cu el în vorba , sa ieșim etc .
-Cry , intervine Lolla , nu trebuie sa Îți fie rușine sa vorbești cu el ...
Eu o întrerup printr-o tuse sarcastica:
-Hahaha , i-auzi cine da sfaturi , toate începem sa radem , iar după o mica pauza îmi reiau ideea . Eu zic așa , dacă tot sunteți amândoi pasionați de chineză , hai sa facem o ieșire mare , cu prietenii lui si cu grupul nostru!
-Geniala idee Teddy ! mă felicita amandoua deodata .
Clopoțelul ne sfârșește conversația , Cry plecând spre mate , iar eu și cu Lolla spre bio , urmând sa ne întâlnim toate după ore în camera noastră .
Orele s-au terminat destul de repede , iar noi ajunse în camera am început sa punem în funcțiune planul " Cry și Michel " . Eu l-am sunat pe un prieten pentru a-l pune în tema cu planul și pentru a-l invita și pe el sa ia parte la măreață operațiune . Logic , a acceptat din prima , Christian fiind cel mai de treaba băiat pe care îl știu , păcat ca e gay . Intre timp fetele au rezolvat cu Michel și cu prietenii săi , totul era perfect pana acum . Ele au decis sa mergem la patinoar , luând în calcul ca eram în plina iarna (mai precis ianuarie ) iar mai apoi la o ciocolata calda pentru a ne încălzi sufletele .
Saptamana a trecut foarte repede , în decursul ei Cry vorbind zi și noapte cu Michel . Deja mă dispera deoarece stătea nopțile pana târziu vorbind cu el, nu aveam nimic împotriva , dar ea începea sa aibă restante prea mari la somn . Știu , am sunat ca mama , dar așa sunt eu , puțin mai protectiva .
Ziua de vineri a trecut cel mai greu pentru Cry , era nerăbdătoare , eu și Lolla am început chiar sa facem putina caterinca pe seama ei , dar se vedea pe ea ca nu avea chef de așa ceva și am lasat-o moale .
În camera era un adevărat fiasco , peste tot erau numai haine aruncate , iar în mijlocul camerei era Cry care mai avea puțin și plângea .
-Vai iubita , ce ai pățit ? se interesează Lolla așezându grăbită lângă ea .
-Nu știu cu ce sa mă îmbrac pentru o impresie buna !ne mărturisește ea .
-Cheia succesului este de a fi tu însuți ! intervin eu cu replica secolului .
-Teddy are dreptate , Cry , tu trebuie sa te simți bine în hainele pe care ți le alegi , nu trebuie sa ai o anumita ținută pentru a impresiona , deoarece nu impresionezi prin haine , ci prin felul tău de a fi!
-No bine domnișoarelor , haideti sus , e timpul sa ne facem frumoase și sa rupem gura târgului ! le încurajez eu pe fete .
După aproximativ 30 de minute eram gata . Eu eram îmbrăcată foarte lejer : o pereche de blugi negri , un tricou mulat , peste tricou o cămașă roșie în carouri și în picioare bocancii . Lolla , mai eleganta de fel , a ales sa poarte o rochiță croșetat , cu strampi negri , iar în picioare o pereche de cizme negre pana la genunchi . Cry , la fel ca mine , a ales sa își ia pe ea o pereche de blugi , cu o bluza neagra pe care scria " Wait till I get you !" , destul de sexy , în picioare având o pereche de UBG-uri.

Aparentele înșeală //FINALIZATĂ Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum