Selamun aleyküm sevgili okurlarım yepyeni bir bölüm yine karşınızdayım 🙌
Bugradan :
Projeyi yapmak için, bütün tayfa dersten sonra Elif'gilde toplanmıştık.
Biraz çizim yaptıktan sonra mola verip, kızlar birşeyler hazırlamaya gitti mutfağa.
Şarzım bitmişti Elif'e şarj aletini sordum.
- Odamda
Elif'in odasını ararken yanlışlıkla Yüsra'nın odasına girmişim, eşarplarından anladım.
Sade bir odası vardı
Çok fazla okuma kitabıyla karşılaştım demek ki okumayı çok seviyordu.
Kitaplarını karıştırırken buldum kendimi.
İlk gördügümden beri bu kızda beni çeken garip bir şey vardı
Belkide biraz farklı oluşu kalın duvarları oluşuydu gizli bir mektup gibiydi belki bu yüzden ilgimi çekmişti bilmiyorum belkide ...
Yok canım daha neler yüsra ve yani tövbe olmaz.
Benim tanıdığım kapalılar gayet rahattı yüsra konuşurken bile göz temasından kaçınıyordu ne olacaksa
İlk başta göz hapsine tutup onunla ugraşmak hoşuma gitmiyor değildi yani
Asansör olayımız vardı bide laf atmıştım emre laf atmama şaşırmış ağzımı
aramıştı
Tabi bide piknikte yaşanan olaylar var Ilk gelmek istememiş kızlar ikna etmişler öğrendiğim kadarıyla
Orada Yüsra'yı gizli gizli izledim bu kızın hareketleri dikkatimi çekiyordu Kızlarla gülerken bana gözü çarptığında ciddileşiyor, hatta somurtuyordu. Baksa bile en fazla 3 saniye daha fazlası yoktu.
Şu bakmama olayını bir tek bana yapmıyor, bizimkilere de yapıyordu ama bi farkla bana gelince somurtuyordu.
Hayret ediyorum şu yakışıklı yüze bakılmaz mı ya kızlar peşimde koşuyor benim o kadar kesinlikse zevsiz yada gözleri bozuk !
Şu salak oyun vardı bide yüsra'nın hiç kimseyle çıkmamasına şaşırmısladı. ben doğrusu hiç şaşırmadım bunu duyduğuma erkeklerle göz göze bile gelemeyen kızın sevgilisinin olması gayet dogaldı sonrda olanları biliyosunuz zaten selin Yüsra'yla uğraşmaya başladı.
Cevap vermiyordu ama zoruna gitmişti belliydi kızın yüzünden.
Daha fazla ileri gitse ağlıyacaktı kız ve ben hakkı yoktu selinin bunu yapmaya kıza sevmeye bilirdi ama bir insanın gururunu incitmek çok adice birşey
selini uymak amacıyla tepki verdim ama baya yüksek çıkmıştı sesim selin ben bağırınca çekip gittmişti
Yüsra gitmek isteyince kızlar da yanlız bırakmak istemeyince onlar da eve dönmek zorunda kaldı.
Eve götürdüm onları. Yüsra aparta varana kadar hiç konuşmadı. Boş boş dışarıyı seyretti.
Gözleri doluyor zor tutuyordu kendini. Gururuna yediremiyordu belliki.
Yüsra'yı öyle görünce içimden bir şeyler koptuğunu hissettim bir an .
Ertesi gün buluştuğumuz da Selin'e kızlar çok yüklendi.
Yüsra çok üzülmüş, saatlerce ağlamış araları bozuldu bizimkilerinde tabi
Ilk defa böyle görüyordum kızları ama selin haketmişti.
biraz oturup kalktık kimsenin tadı tuzu kalmamıştı zaten yürürken ilahiyat fakültesinin önüne gelmişim tam dönüyordum ki yüsra arkadaşarıyla bahçeye çıktı ALLAH'tan beni göremicekleri acıdaydım morali bozuktu hala belliydi
Kızlarla bir yerlere gidiyorlardı
Takip etmeye başladım kendime hakim olamayarak .
Bizim çocuklara bunu söylesem inanmazlardı. Resmen takip ediyordum. Hemde bir kızı. Genelde ben takip edilirdim. Hayat nelere kadir!
Alışveriş merkezine geldiler,
yemek yediler. Oturmuş Yüsra'yı izliyordum. ALLAH'tan uzak bir yere oturmuştum. Beni fark ederlerdi yoksa.
Yemeklerini yedikten sonra ayaklandılar, bende ayaklandım tabi.
Lavabonun karşısında beklerken Yüsra birden çıktı. Biriyle konuşuyordu bi yandan da feracesinin düğmesiyle oynuyordu.
İzlendiğini hissetmiş olmalı ki bana baktı. Sanki yerime mıhlamıştı gözleri hareket edemiyordum.
O şok olmuş bi şekilde bakarken ben de gözlerin de takılı kalmıştım.
İşte ozaman bir an gözlerinin içinde kaybolmayı çok istedim
Kalbimin ritmi ezgiye dönüşmüştü tahmin ettigim şey degildir demi bu olmasın imkansız bu ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karadenizli Sevdiceğim
EspiritualYüsra ; Neşeli, hayalleriyle mutlu olan kendi halinde, feraceli bir kız. Yüsra'nın sıradan hayatı istediği ünüversiteyi kazanmasıyla değişmişti. Feraceli bu hayalperest kızın, Karadeniz kadar hırçın bir genç adamın kalbine düşüşüyle başlamıştı he...