. 5 день в Канаді.

60 3 0
                                    

- БЛІНННН, БЛІНННН, ви нормальні?
- Це тобі за мене!
Оооо та цеж Сабріна, вони з Артуром почали ржати, тому що я спала у ванній, а вони щоб мене розбудити вімкнули холодну воду, жах як мені холодно... Я швидко побігла переодягатись...
- Ну і дети вчора була?
- В караканде!
- Ну Менді  скажи!
- Та ніде, лише в кафе.
- Мммммм.
- Арт, хто внас сьогодні?
- Самерхолден Діана Мімівна, живе в 20 районі, 6 будинок, звідси до неї на таксі 15 хв.
- Давай на таксі..
- Гаразд, тоді ходімо.
Ми вийшли з готелю, і поїхали на таксі до тієї жінки, таксист нам зупинився прямо під будинком 6 , ми вийшли з таксі, розрахувавшись, ія відразу побігла до будинку..
- Можливо тий двері знесеш?
- Ніі, я краще їх твоєю головою відчиню...
- Хахаха, як смішно.
Я постукала в двері, і мені відчинила жінка років 42 , висока, струнка, мала коротке золотисте волося.
- Доброго дня! Ви Самерхолден Діана Мімівна?
- Так, а що таке?
Я їй все розповіла, але вона сказала що в неї є дочка і звати її Світлана, вона запросила нас в дім , і познайомила з дочкою. Світлана була трохи нижче мене, вона була струнка з підкачаною задницею, мала довге блондинисте волосся що лігала їй на сідниці, іще в неї були дуже гарні очі, вони були блакитні немов море, вних можна було потонути..
Але на вигляд можна було сказати що вона не просто дівчина, ай крепкий орешок,  в неї погляд немов вбиваючо-спопиляючо...

Але їхня сім'я була привітна до нас, яле як завжди я не знайшла свою маму, залишилось 3 жінки, час летить , ами ще в пошуку

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Але їхня сім'я була привітна до нас, яле як завжди я не знайшла свою маму, залишилось 3 жінки, час летить , ами ще в пошуку..
- Менді, Менді!
- Що Сабрін?
- Нам вже час йти.
- Аа звісно, ходімо, пані Діана було приємно познайомитися, Світлана я думаю щоми ще побачимось.
- Авжеш..
Вона мені посміхнулася, ая у відповідь. Ми вишли з їхнього будинку і не знали куди піти, тому що на годиннику було лише 13:25год. Внас є цілий день, тож ми вирішили прогулятися містом. Ми бродили цілий день, і зупинилися біля магазина під назвою "BOSS", чомусь він нас дуже зацікавив, іми зашли в середину. Це був магазин сигар, від най дешевих до найдорожчих..
- Доброго дня, чим можу допомогти?
Продавцем був чоловік, високий, років 45.
- Миб хотіли знати щови тут маєте?
- Дитинко, в цьому магазині є все! Мене звати Марс, а вас?
- Мене Менді, її Сабріна, його Артур.
- А вам скільки років щови так цікавитись?
- Дядя, якби ми сали соску, миб сюди не приходили!
Він мовчить..
- А увас є Маріхуанна?
- Якщо будете купувати то є, якщо ні, то ні.
Хахахаха, ось чому його звати Марс, попробував в перший рас травку і полетів на Марс, хахаха.
- Лади, ми купуємо..
- 1000$
- Скільки? Старий ти неборзій, ато геть харю відїв собі!
- Або так, або ніяк..
Ми заплатили йому гроші, він дав нам пакетик з травкою. Ми вирішили відійти кудись далеко, щоб ніхто не побачив. Близько д вечору ми прийшли до якоїсь заброшеної стройки, ми зашли в середину недобудованого зданія, і сили на холодний бетон.
- Ну що? Хто пеиший?
- Давай ти Менді перша, ти внас сама сміла!
- Лади, а чо мені тіряти? Правильно нічого.
Я взяла і скрутила собі трубочку, і почала курити, мені стає легко, дуже легко, відчуваю що зарас зірве дах..
- ОООО... Слоненя! Який ти милий, іди до мене!
- Менді, Менді.
- Слоник а в тебе є крила? Огооо, класс, покатай мене..
Я пригнула на Слоненя, і почала кричати "Вези мене слонику в країну Нарнії, мені потрібно вбити Волдеморта, і захистити Капелюшника" , але він мене скинув з себе, я впала на бетон і почала ржати, дико ржати аж до сліз, Слоненя почало щось кричати, але я його не чула,,, О божеее у мого слоненяти йде вогонь з рота, жах треба його відвести до церкви , посятити...
- Слонику, ми маємо йти до церкви, тобі треба очистити ауру..
Тут в мене в очах все почалоо помсти, я нічого не бачу, ія падаю..
( Черес 1 годину )
- Менді прокинься, будь ласка!
- Арт що знею? ВОНА ПОМЕРЛА? ЩО ЗНЕЮ?
- Вона дуже велику дозу для себе затягла, все можливо!
Сабріна з Артуром плакали.
БЛІНННН, моя голова по швам розходиться, що зі мною?
Я відкриваю очі і бачу перед собою заплаканих друзів.
- Арт, Арт, вона отямилася.
Вони почали мене обіймати.
- Менді, слава богу ти жива?
- Що зімною потім було? Я нічого не пам'ятаю?
Вони почали мені розповідати щоя творила під дією наркотиків, було смішно, але я була годину у відключі, вони думали щоя померла, недочекаються. Артур викликав таксі іми поїхали в готель.
( Черес 40 хв )
Я вже лежу в своєму ліжку, болить все, більше ніколи небуду вживати наркотики. Сабрі з Артуром лежали навпроти мене, вони сьогодні дуже налякались, боже як я хочу спати... Надобраніч!

Таємниця...Where stories live. Discover now