Jet en Caitlin keken me iets te blij aan. 'Trouwens hier is Kappa.' Ik haalde Kappa uit Pascall's armen. Caitlin pakte Kappa over. 'Kan ik je even alleen spreken?' Ik knikte en liep samen met Jet naar de gang. 'We hebben iets gedaan waardoor je van ons gaat houden.' Ik trok een wenkbrauw omhoog. Wat de hell kon dat nou weer zijn? 'We hebben Bradd namens jou pijn gedaan. Hij weet alleen niet wie wij zijn.' Opeens kreeg ik een grote glimlach op mijn gezicht. Samen met Jet liep ik terug naar de woonkamer. Iedereen keek ons vragend aan.
'Er is niks.' Ik liep naar de keuken. Langzaam haalde ik het mes dat ik op mijn been had vastgebonden weg. Ik hoorde dat iemand eraan kwam dus legde ik hem snel in een kastje. 'Wat was je aan het doen?' Van schrik draaide ik me om en keek Link aan. 'Even in het kastje kijken.' Link rolde met zijn ogen. 'Dat zag ik ook wel. Je had iets in je hand. Wat was dat?' Ik kon nu niet gaan liegen tegen Link. Sowieso kan ik dat niet. Hij is een van de beste vrienden die je kunt hebben. 'Niks. Oké? Ik ga naar boven gamen.' Zo snel als ik kon liep ik naar boven. Ik had even geen zin meer in gezeur. Maar nu kwam de vraag in me op: welke game wil ik uberhaupt spelen? De meeste deed ik namelijk altijd samen met Jer.
Maar als ik beneden kom gaan ze me vragen stellen, dan lijkt het me geen slim plan om te vragen aan Jer of hij mee komt gamen. Uiteindelijk koos ik maar voor Black Ops 3 op de PC. Het spel moest opstarten en dat leek een uur te duren. Nadat het spel eindelijk was opgestart kwam er iemand binnen. Ik nam niet eens de moeite om te kijken wie het was. 'Mag ik meespelen?' Ik knikte. Het was Jer dus dan mocht die al helemaal meespelen. Jer pakte een controler van mijn ps4 net zoals ik had.
We speelde samen een aantal potjes. Totdat we werden gestoord door Pascall en Link. 'Jer en Peline, we moeten gaan naar het vliegveld?' Ik keek ze vragend aan. 'Onze vlucht is vervroegd.' Ik keek heel blij naar Jer. Ik had al zoveel zin in de vakantie. En nu al helemaal. Ik rende naar beneden en gaf Jet en Caitlin nog snel een knuffel. 'We gaan nu al!' Caitlin en Jet keken me heel blij aan. 'Wij gaan dan dadelijk samen met Kappa's kooi.' Ik pakte mijn koffer en liep met de jongens mee naar de auto. We deden alles in de auto van Link. Pascall en ik gaan via de trein naar Schiphol.
Want we passen niet met zo'n alle in de auto. Als de trein meezit zijn we er ongeveer tegelijk als de Squad. Link startte de auto en reed weg. We zwaaide ze nog even na. Daarna pakte Pascall zijn fiets en sprong ik achterop. We hadden alleen mijn tas meegenomen. Zodat we onderweg nog konden eten of editen. Nou ja, Pascall zou dan editen. Hij heeft sinds kort ook een YouTubekanaal. Daar upload hij highlights van zijn stream. Soms ook andere filmpjes. We kwamen aan bij de trein en zagen hem al staan. We waren nog maar net op tijd.
Zowat rende we de trein in. We gingen zitten tegen over een klef stel. Een van de grootste ergenis van mij en Pascall. Pascall maakte een vies gezicht. Ik moest lachen. Net iets te hard waardoor het veel mensen in de coupé naar ons keken. Ik werd rood en stopte gelijk met lachen. De rest van de reis ging vlekkeloos. We moesten een paar keer overstappen. Toen we bij de ingang van Schiphol waren zagen we de Squad. Harm en Joost sjouwde onze koffers mee. We pakte ze aan en bedankte ze. Met zo'n vieren liepen we naar de incheckbalie. Het was best spannend om voor het eerst te vliegen.
Ik ben wel blij dat het samen met Pascall en mijn beste vrienden is. Zenuwachtig zat ik te friemelen aan mijn kaartje. Harm kwam naar me toe gelopen. 'Ben je zenuwachtig?' Ik knikte langzaam. Dit was freaking mijn eerste keer dat ik ging vliegen. Ik keek naar Joost, Jer, Link en Pascall. Ze waren al bezig met de koffer laten inladen in het vliegtuig. Harm en ik deden daarna onze koffers erin. Mijn koffer was maar 10 kilo dus ik kon veel kopen op vakantie qua kleding. Daarna konden we doorlopen naar de gate. De stewardess wenste ons een goede reis toen we in het vliegtuig gingen zitten.
Ik moest naast Link zitten. Niet dat ik dat erg vind. Maar toch, het is anders als dat je met je ouders zou gaan. Ik deed een oortje in. Iedereen was namelijk aan het praten. Ook al hoorde ik maar de helft van het gesprek ik wou ze in de gaten houden. Stel je voor ze doen iets doms dan kan ik ze nog tegen houden. De vlucht zelf ging best snel voorbij. Al had ik bij sommige stukjes wel dat ik een hartaanval kreeg. Maar we zijn veilig geland en daar gaat het om. We liepen naar buiten en keken naar alle taxi's. Na een eindje gelopen te hebben zagen we een taxi die naar het hotel ging.
Na die taxirit waren we bij het hotel. Het zag van buiten er al mooi uit. 'Hier gaan we zulke zieke vlogs maken.' Iedereen knikte instemmend. Ik rolde met mijn ogen. Gelukkig heb ik geen YouTubekanaal dus hoef ik geen filmpjes te maken. Dat schilde al heel veel. We liepen naar de balie. 'Hola, ha reservat una habitació?' Iedereen keek elkaar vragend aan. Ik rolde met mijn ogen. Ik zal het wel weer eens oplossen. 'Sí, un total de 3 dormitoris.' De jongens keken me verbaasd aan. 'Aquest es el pla. El seu número d'habitacio són això.' Ze gaf ons de 3 sleutels. Ik bedankte haar en liep samen met de jongens naar boven.
Vertalingen van wat ze zeiden in Catalaans:
Hallo, hebben jullie een kamer gereserveerd?
Ja, in totaal 3 kamers.
Hier is de plattegrond. Jullie kamernummers zijn dit.Een shoutout naar mijn little SIS die in dit boenkie op Kappa past. Dank je Fantasy-Reader2003. Lees vooral haar boeken ook.
YOU ARE READING
My Brother Is A FREAKING Streamer
FanfictionHaar broer (Pascall) is altijd veel te luid in zijn streams. Dit stoort Peline wanneer ze slaapt of met haar huiswerk bezig is. Gelukkig kan ze dan altijd Link bellen of appen die haar iets blijer maakt. Ook spreekt ze vaak met Jeremy af om samen e...