Eram în pat cu genunchi la piept plângând în hohote,chiar nu îmi vine să cred că Dylan a putut sa îmi zică așa ceva,ieri în Baia fetelor îmi spunea că mă iubeste,si acum îmi spune să îl las în pace!
Cu cât îmi amintesc cuvintele scrise de el îmi vine să plâng mai tare.
Cineva îmi bate în ușă.
-Scumpo,nu dormi?Si de ce plângi?
Nu îi zic nimic și îi sar in brate.
-Spune!
-Dylan....,nu pot să scot nimic pe gură?!!
-Ce a făcut?
-Mi-a....zis să îl las în pace,si să îmi văd de viață mea!
-Lasa scumpo,stiu cum e!
-Apropo,am venit aici ca să îți zic ca în seara asta am întâlnire cu un coleg de muncă care este foarte harnic.
-Ma bucur pentru tine,mama!Aaa!Si la multi ani pentru mâine!
-Mersi,dar nu o să merg la școală sau să mi-o sărbătoresc!
-Scumpo trebuie ca este ziua ta de naștere.
-Nu vreau sa o fac tu nu vezi în ce stare sunt,si încep să plang.
-Bine -scumpo nu te oblig,eu mă voi duce în cameră mea,noapte buna îngeraș.
După ce a plecat mama am fugit în bucătărie,si luasem un cuțit și vream sa ma tai,chiar vream să ajung si la asta,pentru ce dracu mai trăiesc,daca își bate joc de mine?
Când sa ma tai a apărut Eliot.
-Naty ce faci acolo?!spune el șocat
-Lasa-ma!
-Nu,nu,nu,nu Naty trebuie sa te calmezi si sa îmi spui ce s-a întâmplat!
Las cuțitul jos la comanda lui.
-Ce ai vrut să faci cu acela si de ce?mă apucă de mână și mă așază pe scaun.
-Deci?
Incep să plang rău și mă ghemuiesc în brațele lui.
-Surioara mă ingrijorezi,spune ce s-a întâmplat!
-Nu pot...
-Naty?Te rog!
-Dylan!
Când aud acest nume încep mai tare să plâng.
-Spune ce ți-a făcut?mă strânge mai tare in brațe.
-Mi-a spus să îmi văd de viață,si să îl las în pace!
-Dar de ce ți-a zis așa?
-Nu stiu,stiu doar ca vrea să dispar din viața lui!
-Nu zice așa!Poate ca nu a vrut să te rănească!
Nu mai zic nimic și merg în baie,sa îmi caut lamele si sa ma pot scăpa de această durere incurabila.
Simt pentru prima dată cum toată durerea adunată pe parcusul timpului din cauza problemelor si suferințelor dispare din corpul meu și mă simțeam liberă pentru prima dată.
Sângele colora dusul.Asa ca am spălat dusul si m-am dus în camera.
Ceasul indică 2:00.Nimerisem ora fixă,si atunci când nimerești ora fixa atunci cineva cineva se gandeste la tine si te iubeste....undeva.
Așa că ma îmbrac si merg spre locul meu secret unde ma simțeam liberă.
Când intrasem în grădina,acolo era lumină.Soarele strălucea pe cer,pasarile cântau,si trandafiri îmi infudasera nările.Totul era divin,si nu îmi venea să cred că aici este soare la două noaptea.
M-am așezat pe iarba verde si in buzunar uitasem lamele.
Așa că vream sa scap de toată durerea strânsă pe parcursul anilor.Sangele curgea pe mâna mea ca niște picături de ploaie.Era linistitor.
Dupa ore bune de stat și de gândit la tot ce s-a întâmplat pe parcursul timpului de când am venit aici.Ceasul indică ora 5:30.
Era Dimineața si aici zici ca era după amiaza. Era ceva ciudat cu gradina asta.
Am adormit pe iarba verde si calda cu gândul la tot ce s-a întâmplat azi si exceptam faptul că mâna mă durea îngrozitor,dar nu a durut mai tare decât cuvintele scrise de Dylan.
Mi-aș dori ca locul ăsta să rămână al meu mereu indiferent de ani!
Dintr-o dată telefonul îmi suna,era mama.
-Alo?
-Da?
-Natalia unde ești scumpo?
-Mama aveam nevoie să merg undeva,si mă simt mai bine dar azi nu voi merge la școală!
-Ok -scumpo dar vino măcar acasa!
Asa ca nu ma stau pe gânduri și merg spre casă.
Urc sus,si vad ca geamnul era deschis.
Cand am vrut sa il inchid l-am observat pe Dylan care uda florile imi venea sa rad,dar mi-am amintit la ce am ajuns sa fac din cauza lui.Cand sa inchid, vaza de care uitasem de ea era jos facuta praf cu tot cu flori.Deaodata Dylan se intoarce sa vada ce s-a intamplat, lui ii aparuse un zambet insa mie imi aparusera lacrimile asa ca am plecat rapid si am plecat in baie,vream sa fac un dus lung.Mi-am luat lama si am inceput sa ma tai salbatic.Sangele incepuse sa coloreze apa.Era o nuanta minunata exceptand durerea pe care o simțeam. Dupa acel dus lung m-am gandit sa o sun pe Emma si sa petrecerem ziua mea.
-Alo?
-Hei Emma!
-Oo Naty,scuze.
-Nu-i nimic.
-Apropo la multi ani!!
-Mersi mult!
-Vi pe la mine ca sa mergem in oras sa o petrecem ziua mea?
-Da normal!Vin acum!!!
-Ok....te astept
Dupa toate astea m-am gandit sa ma imbrac in ceva fain,afara era cald,soarele stralucea pe cer,copacii erau colorati,era ca intr-un basm.
Am decis in final dupa vreo 15minute de cautat prin dulap,sa iau o pereche de blugi tăiati in genunchi de culoare neagra,o bluza alba cu "Yourself",si niste adidasi albi.Am ales sa ma dau la final doar cu putin luciu si rimel,iar parul lasat pe spate in niste bucle.
Naty esti gata!!!
Se aude vocea lui Emma.
Acum!!
-La multi ani scumpo,iar mama imi da in mana 200$.
-Ohaa de ce atat de mult?
-Sa ii ai.
-La multi ani surioara!imi spune Eliot,recunosc ca fratele meu este o bunaciune si ma bucur ca este fratele meu frumos.
Imi ureaza si imi îmâna cadoul,era o poza cu toata familia,atunci imi dadusera lacrimile si nu le-am mai putut abtine,acolo era si tata,eram fericiti.
-Mersi Eliot!!il iau in brante si ii dau un pupic pe obraz.
-Acum trebuie sa plec!
-Eu iti dau cadoul acolo!rânjeste Emma
-Ok ok haide!
Cand sa iesim am dat nas in nas cu Matusa Clara.Ohh nu!La geamul de langa casa alturata era Dylan ce statea degeaba,si se uita la noi.
-La multi ani scumpa mea!si ma imbratisaza strans si imi imâneaza un cadou,era o rochie si sa recunosc ca era superba,chiar are gusturi.
Asa ca am lasat-o in bucatarie, si am luat-o pe Emma si am plecat in mall.
Cand am iesit afara Dylan se uita la mine.
Era ciudat,aseara mi-a zis ca nu ma mai vrea in viata lui,iar acum se uita la mine de parca nu stie ce s-a intamplat ieri.Dar nu il bag in seama si urc in masina mamei,si pornesc montorul.
-Mi-as dori si eu o masina,Emma!ma plang eu!
-lasa ca vei avea si tu o masina doar ai rabdare.
-Mda...
In cateva minute am ajuns in mall.
Dylan pov*
Nu intelegeam de ce Natalia era suparata pe mine.Azi dimineata a scapat vaza jos si cand m-am uitat si i-am zambit ea a inceput sa planga si a fugit.Oare i-am facut ceva?
Vream sa ii dau astazi mesaj dar nu imi mai gasesc telefonul dupa seara trecuta in care venise o prietena de a mamei la noi si am facut cină.Aceea femeie avea o fata de vreo 17Ani care cred ca se dădea la mine.Si am incercat sa ii zic ca am iubita,dar cred ca nu a auzit,fata era frumusica dar avea o tona de machiaj pe fata,oriunde se ducea mergea cu decoltelul foarte larg.
Deodata l-am vazut pe Eliot prin gradina si m-am gandit ca sa il intreb de Natalia,dupa cate stiu si am auzit este ziua ei,iar eu ca un bou nu i-am luat nimic,dupa ce ca este suparata pe mine din nu stiu eu ce motiv...Heii!!Sper ca v-a placut,cred ca l-am facut mai lung ca imi venise ideiile,asa ca multumesc ca imi cititi cartea sper sa va placa❤❤
CITEȘTI
Nu pot sa trăiesc fără tine!
Ficção AdolescenteEa o fata singuratică si drăguță. El un băiat care toate fetele sunt topite după el, Dylan atunci când o vede pe Natalia cat este de frumoasă,crede ca o si poate avea,sau mai degrabă sa profite de ea,asta până ce începe să simte niște sentimente plă...