Opel ?!

11 2 0
                                    

Ahoj, volám sa Angela Wood mám 18 rokov. Bývam v Canade. Milujem autá zbrane a hlavne všetko nelegálne.
Ráno som vztala zase na ten otravný budík. Išla som do kúpelne a tam som urobila rannu hygienu. Keď som si spomenula že je sobota usmiala som sa a išla za svojim miláčikom. Môj miláčik je totiž to Opel Vectra 1.6 16V zbožnujem ju no je stará tak tam treba ešte veľa vecí prerobiť. Hneď som sa obliekla do statých teplakov a vyťahaného trička. A išla som do garáže kde som začala s úpravou mojej lásky. No bolo tu veľa roboty. Vyzerá to tak že toto autíčko ma vynde viac ako môj bavoráčik. Toho som vám zabudla spomenúť moje druhé auto je BMW E36 má trocha znížený podvozok ale nie veľa. Je to taká polovična lowkára. Keď som sa išla vrhnúť na podsvietenie v mojej vectre tak mi prišlo upozornenie na Facebooku. To upozornenie bolo na zraz. Super! "Ilegal night!" pekne takže to aby som išla na svojom báve. Zasmiala som nad svojimi myšlienkami. Zatial čo som sa okolo neho prechadzala som rozmýšlala nad tým že by ho bolo treba umyť. Ale nepozrela si čas zrazu a ani miesto. Rozbehla som sa ku telefonu aby som si to pozrela. O 9:00 P.M pri obchodnom centre. A jeee 7:25 pm"Piče!"
Bežala som do domu aby som sa obliekla. Keďže je zima a je sneh tipujem že budeme robiť kktiny. Išla som osprchovať. V sprche som si umyla vlasy a telo. Trvalo mi to asi 10 minút. V tom mi napadlo že ja v báve ešte nemám subáky. Rýchlo som sa obliekla do riflí z vysokým pasom dala som si čierne tielko na to čierny kardigan a na to vojensku bundu šiltovku a išla som naspať do kúpelne sa namaľovať dala som si čierne dymové líčenie a mačaciu linku. Keď som bola hotová zobrala som si telefón a pozrela kde sa to koná pred obchoným centrom. Dobre tak to je asi  10 minút od mojeho domu. Je 8:10 pm to by som mala stíhať zobrala som si peňaženku kľúče od domu a od mojej lásky mobil a usb kábel na nabíjanie. Bývam sama čiže rodičom nemusím hovoriť nič. Išla som ku svojej láske a začala zapájať subáky. Po 15 minutách som ich mala zapojené. Naštartovala som a na palubovke mi vyskočila rezerva. "Do piči!!" Zanadávala som a išla rovno na pumpu natankovať natankovala som plnú nadrž išla zaplatiť a umyť lásku. Keď som bola v ručnej auto umyvárke tak som tam hodila peniaze a začala som umývať. Keď som mala autícko umyté tak som sa pozrela na hodinky a bolo 8:50 pm dobre to stíham povedala som si. Naštartovala som a išla pre nakupák bolo tam vcelku dosť ľudí. Hneď ako som zaparkovala tak zamnou prišiel jeden chlapec.
"Ahoj to je tvoje?" opýtal sa a ukázal na Moju lásku.
"Ahoj áno je." povedala som a usmiala sa
"Inak ja som Adrien." povedal a sladko sa usmial bol v celku zlatý mal modré oči hnedé vlasy ktoré mal nagelovane dozadu.
"Angela " povedala som a usmiala sa
"Adrien čo už máš ďaľšiu? " Zakričal nejaký chlapec ktorý sa ku nám nebespečne blížil
"Ahoj ja som Thomás " Povedal a podal mi ruku
"Angela!" povedala som a zasmiala som sa
"Je sexy ber ju !" pošepkal Adrienovi a myslel si že som to nepočula. Ja som to ignorovala.
Adrien ho odignoroval a ďaľej sa na mňa usmieval
"A vieš aj niečo na tom ? " Opýtal sa a zasmial sa
"Pochybuješ? " povedala som z diabolským úsmevom a zdvihla jedno obočie
"Tak baba čo vie driftovať sa hladá ťažko." Povedal a zasmial sa
"Takže pochybuješ! " povedala som
"Tak ukáž čo je v tebe kráska!" povedal a pri slove kráska sa zasmial
Na nič som nečakala a nasadla do mojej lásky. Naštartovala Keďže bol sneh tak mi to vyhovovalo. Pridala som plyn a začala robiť hodiny okolo jedného stĺpu. Všetci ľudia čo boli na parkovisku sa išli pozrieť čo sa deje. Keď som skončila tak som ešte zahrabala a išla naspať zaparkovať. Vyliezla som z auta a videla ako sa niektorým ľudom otvorili ústa. Pche! O mne nikto pochybovať nebude !

Ilegal night Where stories live. Discover now