part 21

992 65 61
                                    


#رمضان

بعد ما روحنا الملاهى رجعنا الشاليهات وقعدنا على البحر نلعب صراحة ولا تحدى والعيال قعدو يلعبو مع بعض .... باسم لف الازازة وجت على سعد
باسم : " صراحة ولا تحدى 😂 "
سعد : " صراحة بس بوراحة عليا اباسم احبيب قلبى "
باسم : " حاضر من عونيا ... قولى فى كام مزة شوفتها انهاردة وعجبتك 😂😂😂 "
سعد : " الله يحرقك يا باسم الكلب انا كدة هتطرد من الشاليه انهاردة 👊😂 "
باسم : " احنا اسفين يا صلاح ✋😂 بس برده جاوب على اد السؤال 😂😂 "
شهد : " ما تجاوب ساكت ليه 😠😡 "
سعد : " لا الصراحة يا باسم مكنش فى ولا مزة انهاردة مكنش فى غير شهد حبيبتى 😅 "
باسم ( كلم سعد بصوت واطى محدش سمعهم) : " اه يابن الكدابة ... على بابا برده 😂😂 "
سعد ( بنفس الصوت الواطى ) : " استر عليا ربنا يستر عليك 😂😂 "
شهد : " بتقول ايه يا باسم لسعد 😡 "
باسم : " كنت بقوله ان فعلا مكنش فى بنات حلوة "
شهد : " يلا يا كداب 😠👊 "
سعد : " خلاص بقى هلونا نكمل لعب 😄 "

سعد لف الازازة ووقفت عليا انا ومصطفى ... مصطفى غمزلى عشان نبدأ ننفذ الخطة
مصطفى : " صراحة ولا تحدى "
انا : " صراحة "
مصطفى : " فى واحدة بتحبها وعايز تقولها ان انت بتحبها 😉 "

#سارة

مصطفى سألى رمضان وانا فهمت هو قصده ايه 😞
رمضان : " انا لسة بحبك يا سارة ...انا عرفت الحقيقة ... انا عمرى معرفت اكرهك يا سارة 😢 .... حتى لما سافرت عشان احترف ✈ .... انا سافرت اصلا عشان احاول انساكى بس معرفتش 😔 ... انا كل يوم بندم نية مرة انى شكيت فيكى ... بس اعزرينى ... اى حد مكانى كان هيعمل كدة واكتر ... انا لسة بحبك واكتر من الاول .... وعارف ان انتى كمان لسة بتحبينى .... خلينا نرجع لبعض تانى يا سارة عشان خاطر سيف يتربى مع باباه ومامته ... انا عارف ان انتى تعبتى زعلانة منى ... بس برده عارف انك بتحبينى ولو حتى 50% ..... عشان خاطرى يا سارة ولا اقولك بلاش عشان خاطرى ... عشان خاطر سيف تسامحينى 😞😔 "
انا ( بضحك وبعد كدة بعياط هستيرى ) : " هههههه ... ههههههههههه .... اسامحك 😂😂 اسامحك على ايه ولا ايه 😏 ... اسامحك على شكك فيا انى واحدة خانت جوزها .... ولا اسامحك ع الضرب والشتايم والاهانة اللى انت هنتهانى .... ولا اسامحك على سفرك بعد ما طلقتنى منغير حتى ما تعرف الحقيقة .... ولا اسامحك على ابنى اللى بدل ما يتولد على ايد ابوه ... اتولد على ايد كريم .... ولا اسامحك على شال باسم مسؤليتى انا وابنى ... ولا اسامحك على ابنى وهو بيسألنى بابى فين .... ولا اسامحك على كل دمعة كانت بتنزل من عينى كل يوم قبل ما انام ..... ولا اسامحك على اوقات مكنتش بعرف اتصرف فيها وابقى محتجالك .... ولا اسامحك على الخمس سنين اللى فاتو وانا مطلقة ... ولا اسامحك على نظرات الشفقة اللى ف عيون الناس لما يعرفوا ان انا مطلقة ... ولا اسامحك على ايه ولا ايه 😭😭😭😭😭 "

قلت الكلام ده وطلعت جرى على الاوضة بتاعتى .... مستحملتش واترميت على السرير انفجرت من العياط 😭😭😭😭

#رمضان

مكنتش مصدق اللى انا سمعته من سارة .... للدرجادى انا وجعتها ... للدرجاتى هى اتعذبت بسببى ... معقولة شايلة ف نفسها كل ده ... انا السبب 😢😢
انا : " انا ... انا اسف ... انا هطلع من حياة سارة ... سارة بقت بتكرهنى .... انا عارف انى وجعتها .. بس اظاهر كدة انى كنت السبب فى دمارها 😞 "
دويدار : " لا لا لا سارة بتحبك اوى ... بس هى طلعت كل اللى كانت شايلاه جواها طول الخمس سنين دول عليك .... انت لازم تعذرها هى تعبت اوى 😔 "
عمرو : " مينفعش تستسلم يا رمضان ... لازم تحاول مرة واتنين وتلاتة وعشرة ... وخصوصا بقى وانت عارف كويس قد ايه سارة راسها ناشفة وهترضى تسامحك بسهولة 😣 "
هاجر : " سارة طيبة اوى وبتحبك معلش حاول تانى "
رمضان : " حاضر هحاول تانى ومش هستسلم 😢 "
حسين : " ربنا معاك يا صاحبى 😖 "

#سارة

قعدت اعيط كتير اوووى ... بعد كدة دخلت اخدت شاور سخن وفضلت تخت المية وقت طويل ... طلعت لبست هدومى وقعدت على السرير افكر ف الكلام اللى رمضان قاله ... طلعت من تفكيرى بعد ما الباب خبطت رحت افتح الباب لقيت سيف وباسم وباقى اللعيبة واقفين ... سيف دخل حضنى
سيف : " مامى انا مبسوط اوى انهاردة كان يوم جميل ولعبت مع سارة وحبيبة وعدى وكنت مبسوط 😄 "
انا : " يارب تبقى مبسوط على طول يا قلبى ... يلا ادخل خد شاور عقبال ما اجهزلك هدومك عشان بعد كدة تنام 😊 "
سيف : " مامى ممكن بعد ما اخد شاور اتفرج على توم اند چيرى 😇 "
انا : " ماشى يا حبيبى بس بعد ما تتفرج عليه هتنام على طول ماشى 😃 "
سيف ( حضنى ) : " ماشى يا مامى ... انتى احلى مامى ف الدنيا دى كلها 😍😘 "
انا : " طب يلا يا بكاش ادخل خد شاور 😂 "
سيف : "حاضر ... باى يا خالو ب ... وك ... وم ... ود وباقى الحروف بقى عشان مش لسة هقولهم😂😂"

باسم : " طب يلا يا لمض ادخل خد الشاور بدل ما اجى اعلقك 😂😂 "
سيف : " حاضر .... باااااااى 👋 "
كلهم : " باااااى يا سيف 😄 "

سيف دخل ياخد شاور ولقيتهم كلهم بيبصولى وهمة خايفين عليا وباين على وشهم التوتر 😓
انا : " متخافوش انا كويسة "
حسام : " سارة حاولى تسامحى رمضان ... هو اعترف بغلتطه وندمان عليها 😞 "
انا : " ان شاء الله ... يلا روحو نامو ومتخافوش انا كوبسة ولو عزت حاجة هجلكو 😔 "
كلهم : " ماشى تصبحى على خير 😣 "
انا : " وانتو من اهلو 😫 "

كلهم راحو اوضهم وانا دخلت حضرت لسيف هدومة وبعد كدة اتفرج على توم اند چيرى ونام .... انا مكنش جايلى نوم بسهولة ف قولت انزل اتمشى على البحر شوية 🚶🌊 "
لبسن ده ونزلت👇

 انا مكنش جايلى نوم بسهولة ف قولت انزل اتمشى على البحر شوية 🚶🌊 "لبسن ده ونزلت👇

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.


اقعدت اتمشى شوية لحد ما لقيت حد بينده عليا
..... : " سارة "
انا : " .... 😳 "

************************************

ايه رأيكم ف البارت 😄

تفتكر مين اللى كان بينده على سارة .... تفتكرو ايه اللى هيحصل ... وسارة هتسامح رمضان ولا لا 😂😄

فراق حيث تعيش القصص. اكتشف الآن