DEREK
Frenk ve onun babası Kron iyi asker ola bilir,ama sapık ve yarım akıllıydı.
Hatırlıyorum,biz buraya yeni gelmiştik.Zombiler öyle saldırdı ki,silahlar ,bağırışmalar hiç durmuyordu, işte o zaman insanların bazıları onu takip etti,bazıları benimle bizim eski apartmana gittik .Daha o zamanlar Frenki sevmiyordum.Babası onu bir göreve yollarsa,insanların canını tehlikeye atmaktan hiç çekinmezdi. Bizim eski yerimiz zombilerden tamamen temizleniyor.O zamana kadar bunları öldürmesem iyidir düşünceleri sürekli kafamda. .Her şeye sakin olurum ,ama ekibimden birine zarar verilmediği sürece!
Melissa sakin ol ,aldırma dedi,ama sakin olamam!.Geçen gün Frenkin benim ekibimde olan aptal kıza yaklaşma çabalarını gördüm.Ekibimdekiler azalmış ola bilir,ama bu o demek değildir ki,ben onları Frenke ezdiririm.
Hele kızları asla, ben onların lideriyim ,onları korumak benim görevim.
Hele şu kimsesiz kız,nedenini bilmiyorum ama bu kız çok farklı biri.Frenkin onu ağına geçirmesine izin verecek değildim.Ben zengin kızları kendini beğenmiş,şımarık zannediyordum.
Geçen gün boyunca baş vermiş olaylar sonrası,benim Jessica hakkında olan düşüncelerim tamamen değişti.Hele bu gün sabah onu gördüğümde,zavallı kızın dünkü olay yüzünden ,etrafa daha dikkatli kuşkuyla baktığını fark ettiğimde, biraz kötü oldum.Sabah Selenanın babası beni ve Jessicayı teşekkür için çağırmıştı.Ardından ben dün yapılan görevin detaylarını haber alırken ,Jessicanın odayı terk ederken çok üzgün olduğu gözümden kaçmadı.Bizim Melissayla benzer yanımız bir şey bize endişe veriyorsa, onu kökünden kaldırırız.Ama Jessica,o böyle yapamaz.Bu yüzden benim gözüm sürekli onun üzerindeEtrafta çalışanlarla konuşurken , yine Frenki iş başında yakaladım.
-Yine mi ? Frenk ne nadında ne de bu kızdan vazgeçmiyor,ama ben ona gösteririm.... Düşünceleriyle hızlı adımlarla aşağı kata indim.
*****
Evans amca çok iyi biri.Dün kızına yardım etmeye çalıştığımız için bana ve Dereke teşekkür etti .Sonra ben onları yalnız bıraktım ,onların iş konuşmaları beni ilgilendirmiyordu.
Biraz Selenayla konuştuk,sonra ben hava almak için çatıya çıkmayı düşündüm.Hala o pislik Frenkin bana yaptıkları aklımdan çıkmıyordu.Tam yukarı çıkıyordum ki, Frenk önümü kesti
-Bu acele ne?-önümden çekil senden korkmuyorum,sen! iğrenc elinle bidaha bana dokunma!
-yoksa ne? Yine kahramanını mı çağırırsın? Jessi çok heveslenme ,burası benim,
eninde-sonunda seni yalnız yakalıycağım .İşte o zaman sen benim olacaksın! A bi.. de o Dereke çok fazla güvenme sonuçta onun sevgilisi var!Seni her zaman koruyamaz!Senin kimin var peki? Neyse ..sonra .. Görüşürüz benim... sarı kuşum!
Ben onu ve bana doğru uzattığı parmaklarını geri ittim ve çatıya gittim.
-Ya neden ben böyle bir yere geldim.Frenk haklı kim korkak bir kız için ,karşısına liderin oğlunu almaya cesaret ede bilirki?
Ya keşke bunlar rüya olsa , ben hala sıcak yatağımda olsam, Simonun ürkütücü şakalarına bile katlanırdım , ama bu… .
Şimdi bir kabusun içinde yapa yalnızım.
Kim benim için Frenki karşısına alır ki?! İşte kendi soruma cevap vere bilirim "hiç kimse" .Derek bile sadece bir lider olduğu için,öyle cesaret sergiledi,ama bunu her zaman yapmaz,yapamaz onunda koruyacak kız arkadaşı ve dostları var… Bu sebeple ben kendim acilen bu beladan kurtulmalıydım.
Nasıl olursa olsun arabama ulaşmalıyım,bu yüzden zombilerin olduğu bölgeye gitmem gerekse bile.Bunu düşünüyordum ki,arkamda ayak sesleri duydum.Yavaşca cebimden bıçağı çıkardım,ve döndüm.Karşımda duran ,beklediğim kişi değildi.
-Derek?! ....Sen.....
Önce silahı kullanmayı öğren ,sonra korkutmayı !
-diyerek elimdeki küçük bıçağı aldı. Ben bu kez onu kaale almayacaktım, en azından öyle göstermeğe çalıştım bu yüzden yine güneşi izlemek için ona arkamı döndüm. Derek benim yanıma geldi ,o da benim gibi manzarayı izlemeğe başladı.
Boş , çöplük içinde etrafta sadece insanın canına susamış zombilerle dolu olan bir şehirde güzel , ruhu aydınlatacak, manzara bulmakta zordu.
Bilmiyorum kaç dakika geçti.Biz öylece sessizce binaları ,etrafı izliyorduk.Zaten Ne konuşa biliriz ki?
Bu durumu bozan Derek oldu.
Derek:
-Frenki yine seni tehtit mi etti?Jessi:
- Bir nevi gerçekleri söyledi aslında.
Sonuçta herkesin koruyacak,kimileri se var.Onlar sevdiklerini korumak için,onun davranışlarını görmezden gelecekler.Böylece masumlar zarar görmeğe devam edecek.. Ben böyle şeyleri görmeği hiç istemezdim
Aslında ben buraya hiç gelmeseydim daha iyiydi. Ne arkadaşlarınız ölürdü,nede ben bu durumda olmazdım.
Derek:
-Bunları söylediğine göre, demek baya korkutmuş seni !Ya yater! o yine beni suçlamaya mı geldi.Bugün Derek de beni korkak sandı!bu son!
-Ya senin benimle ne derdin var.Bi yardım ediyorsun;bi azarlıyorsun.Haklısın! benim burda olmamam gerekiyordu, sana sürekli zorluk çıkardığımın da farkındayım, mutlu olmana bak, çünkü yakında burdan gidiyorum,artık benim gibi beceriksizlerle zaman harcamana gerek kalmayacak!!
dedim ve çatya açılan kapıya gittim "bekle" sözünü duydum.O biranda karşımda durdu.Yüzünü karanlığa boğan kapişonu geri itti.
Bunu neden yaptı, yine mi kızgındı? Gerçekten görmek istediğim,en son şey onun çimen yeşili gözleriydi.
O gözler önce öfkeli sonra sakin halde benim yüzümü dikkatlice izledi.
-Ne istiyorsun?
Sorusunu sorduğumda-Her zorluktan böyle kaçıyormusun?
-Ne yapıyım kalıp,Frenkin ne zaman beni avlayacağını mı bekleyim,bak bir keresinde sen kurtardın,teşekkür ederim.
Ama senin kendi işlerin var.Herkes onlardan çekiniyor.Benim yüzümden kimse başını belaya sokmaz ve sokmamalı.Sonuçta herkesin kayb edecek birşeyi var.Benim burdan gitmem ,gerek.Ben sizlere zorluktan başka birşey değilim.
"Özür dilerim " dedim ve yine gidemedim.Derek benim kolumdan tuttu ve kendine çevirdi.-Sen konuştun şimdi beni dinle!
Bu sözleri bağırarak söylemişti, ama gözlerinde öfke yoktu.
Ben ekibimden hiç kimseye zarar gelmesine izin vermem!Bu sen olsan bile! Sen gitsen bile,herşey bitmez.
Bu yüzden sana beklemeni emr ediyorum.Ben zaten Frenk ve babasının liderliğini ellerinden almayı pilanlıyorum.Onlar çok oldular.Bu sefer benim pilanıma ters birşey yapma yeter!
Bu plan şimdilik sırr,ağzını sıkı tut!……… ..Senin gitmene gelince bir ara onu da konuşuruz,ama şimdi değil!
Dedi ve bana söz hakkı vermeden gitti.Kapıda durdu ve bana döndü.
Bu geceden itibaren benim odamın yanındakı odada kalıcaksın. Birde "kimse onları karşısına almaz deme,ben aldım çünkü!
Gitti,ama hala onun dediklerini dahası ne anlatmaya , ima etmeğe çalıştığını düşünüyordum.Neler yaşanacak onu bilmiyorum.Tek bildiğim sandığım kadar tek başına olmadığım....Derek:
-Ya sen ne diyorsun,bunu senin teklif etmen gerekiyordu Melissa!
Sonuçta o kız eskiden senin arkadaşındı ve sakın bana karşı gelme!Onun yardıma ihtiyacı var,senin sandığın gibi,kötü biri değil.
Melissa:
-endişelerimde haklıyım ,sen onunla ne kadar zaman geçirdinde,onun kötü olmadığını anladın?! Ayrıca o benim arkadaşım filan değil. Onu tanıyalı bir kaç gün oldu ya da olmadı. Ama artık sen onu..
Aslında Derek geldiği andan Melissa onunla Jessica hakkında tartışıyordu.
Melissa Jessicanın yan odada bile olsa,kalmasını istemiyordu.İçinden bir şeyler Derekin bu kızı koruması iyiye işaret değil diyordu.
Kavganın sonunda
Derek:
-'kendine gel ve beni dinle, o kız burda kalacak! Sen istesen de ,istemesende!' Dedi ve kapıyı vurub gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanla yazılan aşk (Tamamlandı)
Science FictionDışarıda asla yalnız dolaşmayan Jessica kardeşi Simonla ayrı düşer.Yalnız ve zombilerle dolu bir kasabadan çıkış arar, bu yolda ona yeni arkadaşlarda katılır .Olayların arasında birde büyüleyici bir aşk onu beklemekdedir.Aşkın nasıl bir şey olduğun...