Sabah uyandigda kendimi rüyada gibi hissetmiştim EXO'nun yurdu
Evet uyandigim yer Exo'nun yurduydu.
Neyse buraları geçelim gerçek hayata dönelim artık ...bugün
Kendi kaldığım odanın şeklini cismini
Rengini yani kısacası odamı kendime göre duzenleyecektim .
Tabiki şimdiki hali bile hayal edemeyeceğim kadar güzel ..fakat canım sıkılıyor ve biraz da
Pembe ağırlıklı bir odam olsun istiyorum kaldığım odada sadece gece lambamin rengi pempe çünkü.
Evet bugün de kendimi oyalamak için bir iş buldum sanırım o zaman bunu hayata geçirmenin zamanı geldi
Ilk olarak internetten oda dekorasyonlarina bakayım
H mmm bu fena değil aslında , evet bu da olabilir.....
Ahh karar veremiyorum sanırım bana yardım etmesi için bir üyeyi cagirmam lazım bugun kai 'nin bir programı yoktu sanırımAşağıya inip ne yaptığına bakayım...
Heyy yine mi kızarmış tavuk yiyorsun beni cagirsaydin sana kendi ellerimle yemek pisirirdim esmer oğlan!
" buraya gel menejer, neden beraber yemiyoruz... "
Diyetteyim ! Lütfen bana yemek teklifi etme ( güler )
" Ne çıkma teklifi mi edeyim o zaman"
Ha !
"Sadece bir şakaydı "
Biliyordum....
Neyi sana çıkma teklifi edeceğimi mi ?
Ah Kai sadece Odami degistirmek istiyordum Oysaki.. bana yardım edebilirmisin.? Lutfennn ( aegyo yapar)Az önce yaptığın aegyodan sonra Hayır
Ne niye böyle yapınca tatlı olmuyor muyum ..dramalarda hep böyle yapıyorlardı Oysaki ...
Aegyo öyle değil böyle yapılır menejer hanim .. ee sana hangi konuda yardım edebilirim bir bakalim
Aslında ben 2-3 model baktım ama pek hoşuma gitmedi , senin zevkine güvendiğim için beraber seçelim olur mu ? Hem biraz egleniriz. .
" Aslında fena fikir değil ama internetten neden bakıyoruz Mağazalara gidebiliriz hem bu daha eğlenceli olur, yemek de yeriz ..."
Az önce yemek yemedin mi sen
Yoksa yiyip yiyip kilo almayan o gıcık tiplerden misin kai ?!
Hmm ayrıca mağazaya gitme fikri bana da cazip geldi . Sana katılıyorum esmer şeker haydi seoul' e gezmeye o zaman !" Esmer şeker " mi bu kulağa hoş geliyor
Tatlı ve esmer olduğun için sana bu lakabı taktim ayrıca yakisiklisin da !
" Ah.. biliyorum biliyorum senden once bunu bana söyleyen pek çok kiz oldu mina Ha Ha.."
Demek öyle.. Demek benden önce sana bunu söyleyen çok kiz oldu öyle mi kai!
" Esmer şeker 'e ne oldu ? Kulağa hoş geliyordu oysaki...
Sana benden önce tatlısın diyen kızlar desin bence esmer şeker ya da her neyse ışte...
" Trip ? Trip mi attın sen şimdi ? Aman Allah'im bütün kızlar gibi sende mi .."
Ya hala devam ediyor , bakıyorum da çok trip yemiş birine benziyorsun ..
" Sonuçta ünlü bir insanım bütün kızlar peşimde ( güler ) ......
( Mina'nın elinden tutar ve onu dışarı çıkarır )
" Artık alışverişe gitme zamanı gelmedi mi ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EXOnun Yeni Menajeri
FanfictionSonunda hayallerine kavuşmuştu ve EXO'nun menajeri olmuştu...