Jake speaking :)

17 2 0
                                    

Jake POV

"Hai Kris, intarziem!"Strig eu.Kris coboara topaind pe scari,cu parul ei incredibil saten cu tenta de blond curgand pe langa ea.Ea zambeste cu timiditate,picioarele ei fiind expuse mai mult ca niciodata din cauza pantalonilor scurti pe care ii poarta.Imi place sa o vad pe Kris asa."Imi pare rau Jake,hai sa pornim"spune ea zambind.

I-am zambit inapoi bagandu-mi degetle prin paru ei.Nu ma puteam controla.Hormoni blestemati.Am incercat sa gasesc o scuza"Scuze,eu doar...o fost o scama in parul tau."

Cichoteste"Ei bine multumesc ca ai scoso"

Am mers la casa lui Jeremi.E o casa veche si frumoasa,in stilul victorian.Mama lui e florareasa,deci casa lui e inconjurata de flori.O observ pe Kris privind niste crini roz,avea aceea privire in ochi,casicum si-ar reaminti ceva.Este adorabila,ochi ei scanteiau si ii puteam zari gropitele din obraji.

"Jake"-spune ea in liniste.

"Kris"-spun cu un zambet pe fata.

"Iti amintesti,cand eram copii si mai adus aici sa culegem  crini roz"-zice ea razand.

"Si ne-am intors acasa cu tricourile galbene,acoperite de polem.Ce despre asta"

"Din ziua acea crini au devenit florile mele preferate."

 Am avut niste momente frumoase impreuna iar in timp ce ne aminteam Jeremy ne-a intrerupt.

"Hey nu vreti sa intrati?"

"Da desigur"-Spune Kris inrosindu-se

Am intrat iar prieteni mei de la fotbal m-au incojurat.Am lasato pe Kris cu Natalia si Alyssa.

Lucas s-a dus langa ea,el vorbea atat de tare incat il puteam auzi de aici.

"Sunt atat de bucuros ca ai venit Kris.Oh si arati foarte bine astazi." Ia spus ei.

Simt oarecum o gelozie in interiorul meu,dar am incercat sa ma port normal.Am tras un prieten si am mers spre ea,in cazul acesta l-am luat pe Jeremy.El e singurul care stie ce simt eu pentru Kris.

"Hey Alyssa nu vrei sa innoti?" spune Jeremy facandu-i cu ochiul. 

Expresia Alyssei e de nepretuit."Jeremy iubitule nu!" spune facand cativa pasi inapoi.

Jeremy e prietenul ei."Fa-o Jere"-Spun eu razand.

Jeremy o prinde si o arunca pe umarul lui.El o prinde si pe Natalia si cheam un baiat...care face exact ca Jeremy.Eu o i-au pe Kristen,desi as vrea sa o sarut chiar aici si acum prefer sa o arunc si pe ea in piscina.Natalia tipa in momentul contactului cu apa rece ca gheata,Kris ia o gura de aer iar Alyssa tipa isterica.Dupa cateva momente Alyssa si Natalia ies la suprafata dar Kris nu.Trece un minut,trec doua iar apoi trei.Incep sa ma speri si ma apropi de marginea piscinei.M-a asez pe burta si o mana ma trage in piscina.

"Kris esti foarte rea." gafai

Ea rade necontrolabil.O opresc punandu-i mana pe gura.I-mi ia mana de la gura ei si se uita in ochi mei."De parca n-ai stii asta." Ranjeste ea.

Haha,in preajma lui Kris nu te poti plictisi.

Salutare. :) Sunt curioasa daca merita sa continui povestea? :))

What you mean to meUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum