5-Primul sarut

91 5 0
                                    

Am adormit cu greu undeva pe la 03 noaptea.Dimineata ma scol obosită din pat cu pleoapele grele si somnoroase si merg sa fac un dus .Îmi fac o cafea pentru a ma trezi mai bine.Nu pot intelege dar în mintea mea to mai hoinareste acel gind"Azi va fi o zi superba".SI din visul meu frumos ma sperie telefonul meu .Era el cu gura uscată am raspuns rusinos.
-Hei pisicuto!
-Salut, Andrew.
-Ce mai zici?Nu ai uitat de ziua noastra de azi?
Iar în acel moment un zîmbet de nebună îmi aparea pe fata.
-Cum sa uit ,pot deja sa pariez ca va fi una dintre cele mai frumoase zile din viața mea ....
-Bine iubi,vin sa te iau la 18 !
-Pa!
  El mereu ma făcea sa rosesc cu cuvintele cară ma numea!

Deja era ora 15 si eu am inceput sa ma pregătesc.
Mi am gasit o rochie albă nu mai jos de genunchi .Mi-am facut tot  părul bucle mari si voluminoase .Am mers la Tina sa ma machieze
pentru ca eu nu ma prea pricepeam la asta .SI in plus nu avem atit de multa vopsea ca sa îmi fac un machiaj destul de simpatic.Mi-a pus pe fata mea gingașă un fon de ten deschis mai vopsit pleoapele in culori care se asortau la rochie.Niste culori de alb,bej,si putin negru.Apoi rimelul niciodată nu strică.Desigur cum sa uite de ruj .Era un ruj aprins o  nuanta aprinsă de rosu .SI eram gata.Eram gata sa ies la întîlnire.

E ora 18 iar el deja era acolo.Eu ies din din casa emoționată el ma vede si rămîne cu gura căscată .
Si un WOW îi  scapă din gura.
-Wow, arăți minunat  ...
-Mersi ,nici tu nu arati mai rău!
-Mergem?
-Mh!dau eu din cap fara sa vreau.

Ma urc pe motocicleta si ne pornim spre acele momente la care eu visam  atit de multa vreme .

Am ajuns la un loc destul de drăguț.Acel loc era un restaurant popular" La Paris".Am ales o masa mai putin sub ochii oamenilor ,mai pe la sfîrsitul localului.Pe masa era o vază din cristal si in ea o mulțime de trandafiri rosii .Nu inteleg cum un băiat care pare a fi crud este atit de simpatic si romantic.Ne-am asezat la masa si Andrew a dat comanda .
-Buna ziua.Cu ce vă putem servi.?Întreba chelnerul cu ochii ăia mari si uimiți.
-O sticlă cu vin din cele mai bune,o porție cu salata grecească si ceva apetisant din fructe de mare.?
-Ok .Va aducem comanda in aproximativ 1-5 min .
-Hm.,Te pricepi in mincaruri.
-Vizitez des acest local.
 
După ce am mîncat am iesit afară.Era deja noapte .Si se lasa un aer rece.
-Brrrrr.Spun eu tremurînd.
-Uite tine jacheta mea.
-Mersi.Esti foarte amabil
 
Ne-am urcat pe motocicleta si Andrew a spus ca ma va duce intr-un loc mai putin populat.

Cînd am ajuns el a spus sa închid ochii si sa nu trag cu ochiul asa si am facut .
Cînd am deschis ochii am vazut ca ne aflam pe un vîrf de deal de pe care puteai sa vezi intregul peisaj al orasului Lost Angeles in noapte .Jos era așternută o plapuma moale si pe lîngă ea lumînări si un bol cu fructe.

Neam asezat jos si am inceput sa vorbim unul despre altul dar el a întrerupt momentul.
-Deci cum?Se socoate ca suntem un cuplu ?
-Asa se pare!

Ma uităm adînc in ochii lui si el in ai mei am inceput sa ne apropriem cit de aproape putem si într un final buzele lui sau ciocnit blînd de  buzele mele astfel formînd un sărut .

MA petrecut pînă acasa .Lam sărutat pe obraz si am mers la culcare .pentru ca aveam nevoie de forțe noi pentru ziua de mini.

Hei sper ca va placut acest capitol.Am încercat sa-l fac mai lung decît celelalte. Va astept parerile în comentarii .Next la 3 voturi

Iubire Fara Legi Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum