Siste del:
Jeg springte i den våte været. Det regner som om himmelen gråt og det var vind og alt var mørkt.
Jeg stoppet å springe også satte jeg meg ned og gråt. Jeg har ikke følt det så vondt som dette før.
Jeg vil dø! Jeg hadde ikke sko og jeg var klissvåt. Jeg er FORTAPT!
(Jade pov*)
Jeg ble vekket av vekke klokka. Jeg stod opp og brettet teppa også rett inn på badet.
Jeg pusset tennene og vasket ansiktet. Jeg tok av meg nattklær og tok på meg vanlige klær også gikk jeg ned trappa. Jeg gikk mot kjøleskapet og tok brødskive og sultetøy som på legg.
Jeg smøret sultetøyet på brødskivaen. Jeg tok faten opp og gikk mot stua og slår på TV.
Jeg spiste bødskivaen og så på TV, jeg tok på alle kanaler. Men så kom det noe interesangt på TV
*fem gutter vant X-Faktor i går*. Jeg fikk det ikke med meg fordi jeg var opptatt av lekser.
Men så ringte tlf min. Jeg tok den opp og trykket på et svar knapp.
-Hei, sa jeg og hadde øynene på TV.
-Hei Jade, er du klar, nu er jeg uttanfor huset dit, sa Emma.
Emma er min bff og hun bor ikke langt i fra huset mitt. Hun henter meg hver dag også sykler vi i lag til skolen. Emma og jeg er 18 år og går i samme klasse. Jeg er litt eldre enn henne, men vi er ikke langt i fra hverandre. Jeg har en kjæreste som heter Ken. Han er den mest populære gutten i klassen. Han har vært sammen med nesten alle kule jener på skolen. Men han slår fort opp.
Jeg er jo kanskje den mest ekte kjæreste hannes. Jeg skjenner jo han da vi var 13 år.
Så det er mulig at jeg er den ekte, men vi har bare vært sammen i 6 måneder.
-Ja, æ kommer strakks, sa jeg raskt. Jeg tok sekken opp og sprang mot gangen.
Jeg tok på meg sko og sprang rett ut av døra og låste den fort.
-Shit, jeg glemtet sykkelhjelmen! snakket jeg for meg selv. Jeg låstet døraen opp og sprang inn og henter sykelhjelmen. Jeg gikk ut å låste døra etter meg. Jeg sprang mot sykkelen og satte meg på den. Jeg tok på sykkelhjelmen og begynte å syklet et lite stykke, der står Emma og vinket raskt til meg. Jeg gjorde det samme og syklet mot henne. Vi sykklet sakte til skolen.
På vei til skolen snakket jeg og Emma om X-faktor. Hun fikk masse med seg, mens jeg var blank.
Da vi var på skolen, leitet jeg etter Ken. Jeg så meg litt rundt, der, der er Ken!
Jeg så Ken som stod og holder rundt ei jenta og snakket med vennene sine.
De lo og babbler masse med hverandre, som jeg ikke aner hva de babbler om.
Emma gikk av sykkelen og kastet den på hjørne og sprang mot vennene hennes. Jeg bare stod og så litt på Ken og de andre. Men så har jeg tenkt å gå til han. Jeg gikk mot Ken, men jeg så bare ryggen hannes, mens jeg ser ansiktet til vennene hannes. Da vennene hannes så meg, smilte de lurt.
-Halla, der kommer søte-Jade, sa en av vennene til Ken og smilte smexy til meg.
Jeg bare smilte og gikk mot Ken. Kan snudde seg fort og det samme gjorde den jenta.
-Hei, sa jeg og smilte til Ken. Den jenta rødme da hun så meg. Hun vet sikkert hva hun gjør!
-Hei søta, sa Ken og gikk mot meg. Han kysset meg lett på munnen også gikk vi fort over til klining.
Jeg hadde armene rundt halsen hans og han hadde hendene på rumpa min. Jeg trekket meg sakte tilbake. -Hvem er hun der, sa jeg og pekte svakt med pekefiner til den jenta.
-Å, hun er bare en venn, sa Ken og smilte i mot meg. Jeg så rart på han.
Men han merket det ikke. Jeg tok capsen til Ken og tok den på meg. Ken holdte rundt meg og vi babbler med de andre. -Ken, jeg må gå, sa den jenta og kysset Ken lett på kinnet hannes.
Han smilte til henne og snur seg mot vennene hannes. Men så babblet vi videre. Når ble jeg en av de kuleste på skolen? Jeg brukte å henge med Emma, men nu henger jeg med Ken og de andre!
Jeg ante ikke hvor lenge forholdet skal vare, men jeg elsker Ken.
Men så måtte vi gå inn i skolen. Da jeg var inne kysset jeg Ken lett på munnen å gikk til Emma og de andre. Jeg gledet meg til å flytte til London i morgen! Så denne dagen blir det siste skole dag i Norge. Jeg og Ken har tenkt å kose oss litt etter skolen. Det var jeg veldig enig med.
Da jeg var i klasse rommet satte jeg meg på plasset mitt. Vi hadde engelsk time, jeg som skal flytte til London. Læreren gikk ut av klasse rommet for å hente noe greie som jeg ikke fikk med meg og ikke var innresert i det hele tatt. Men da hun var ute i fra klasse rommet kom alle jentene mot pultet mitt og begynnte å babble. De babbler om hvordan det føles å være sammen med Ken.
Emma satt alene og ser ikke ut til å ha humøret opp. Jeg babbler litt med de andre, men øynene var mot Emma. Men så...
-OMG! Kan ikke dere jenter spørre Ken om de dumme spørsmålene, sa jeg irritert.
Noen av dem stirret på meg, mens noen så slemt og gikk til sitt egen pult. Jeg lettet og pustet lett ut, også gikk jeg til Emma. Men da jeg var på pultett hennes, kom læren inn og så sur på meg.
-Jade, hva gjør du der, sitt stille på plasset ditt og ikke lag et lyd, sa læren og så strengt ut.
Jeg nikket og gikk mot stolen min og satte meg ned. Emma så ikke mot meg engang.
Hun så ut av vinduet, mens jeg prøver å få øyekontakt med henne. Bryr hun seg ikke om meg?
______________________________________________________________________________________
Takk♥ Gi boka et sjans, det blir mer spennende i midten. Hva synnes dere om første del?
HUSK: VOTE ★ og KOMMENT □ LOVE YA ♥
YOU ARE READING
Fortapt kjærlighet
FanfictionHei, jeg heter Jade og bor i Norge, men jeg skal flytte til London.... Jeg har en kjæreste, han heter Ken og bor også i Norge. Handling: Jade flytter til London og fikk møtet en morsom, snill og perfekt gutt. Hun følte at hun faller i han, men hva m...