» #SocialStuff Part 5 «
www.celebznewz.com/5SOS_news
Je to oficiálne! Nové fotky potvrdili všetky podozrenia fanúšikov!
(Dočítajte sa viac nižšie)
Basgitarista zo svetoznámej kapely 5 Seconds of Summer Calum Hood chodí s novinárkou Oliviou Keys. Už dlhší čas fanúšikovia špekulovali o tom, či sú spolu nejak zapletení, ale až včera sa všetky ich predpoklady potvrdili. Pár bol odfotený, keď boli spolu na romantickom rande.
Bolo jasné, že dvojica nevedela o prítomnosti paparazzov, ktorí ich nenápadne odfotili, keďže sa k sebe túlili a mali oči len jeden pre druhého, nič iné si nevšímali.
Vďaka paparazzom máme však nové exkluxívne fotky a nemôžeme sa nad tým už ani viac rozplývať! Vyzerajú spolu tak roztomilo! Mladý člen 5 Seconds of Summer nevedel z Olivie spustiť oči a zdalo sa, že ju nevedel ani len pustiť zo svojho náručia.
Mladý pár si užíval rande pri oceáne. A ak to bolo ich prvé rande, nemôžme Caluma viac vychváliť – rande na pláži je niečo, čo miluje každé dievča. A podľa úsmevov, ktorými Olivia určite nešetrila, vieme, že i ju to chytilo za srdce.
Len včera večer sa v jednom z najluxusnejší hotelov v Los Angeles konalo slávnostné výročie časopisu, v ktorom Olivia pracuje. Podľa zdrojov, ktoré sa zúčastnili na tomto slávnostnom večeri, vieme povedať, že sa tam niečo udialo.
Informácie sú síce skreslené, ale bolo nám povedané, že Olivia sa dopustila nejakého priestupku, ktorý ju asi stál i miesto v prestížnom časopise WorldToday, ktorý patrí tak trochu kontroverznej Anne Haines, ktorá sa údajne na Oliviu nahnevala za to, že prečítala článok, ktorý sa líšil od toho, ktorý mala čítať pôvodne a práve kvôli tomu by mala byť Olivia prepustená.
Žiadne ďalšie informácie nie sú známe, ale vyzerá to tak, že možno bude potrebovať Caluma v týchto časoch viac, akoby sme očakávali.
Nezáleží na tom, čo sa teraz deje, jediné, z čoho sa teraz tešíme, je to, že máme ďalší atraktívny hollywoodsky párik, ktorý rozbúcha srdcia nás všetkých!
Pre viac informácií, kliknite sem.
○○○○○○●●●●●●○○○○○○
www.stayIn.com/5sos-calumhood-date-beach-girl
Milióny fanúšikovských sŕdc sa trieštia! Calum Hood si našiel frajerku!
(Exkluzívne fotografie)
Nové fotografie potvrdzujú všetky klebety, ktoré sa v posledných týždňoch a mesiacoch šepkali medzi fanúšikmi. Včera bol člen kapely 5 Seconds of Summer, Calum Hood, odfotený so svojou priateľkou na romantickom rande a zjavne si neboli vedomí prítomnosti paparazzovi, pretože ich fotografie pôsobia na nás veľmi intímne a osobne.
ESTÁS LEYENDO
the great interview // calum hood
FanficOlivia je novinárka pracujúca v prestížnom časopise. Keď dostane novú, vzrušujúcu prácu - spraviť epické interview s jednou s najväčších kapiel na svete - 5 Seconds of Summer - snaží sa spraviť to čo najlepšie. Postupom času však zisťuje, že nie...