Sabah erkenden kalktım saat:6ydı hemen üstümü giyinmeye başladı ayağım çok acıyo ya.
Hemen üstüme karnım belli olduğu için siyah bol bi elbise giyindim.
Bu ayakla basılır yürücem acaba çok merak ediyorum.Saçlarını kıvır kıvır yaptım ve aşağı inmeye başladım. Ayağıma dikkat ederek ve sessizce inmeyi başardım ayağımı giyindim kapıyı açıcaktım'ki
Allahım ya ateş seni boğasım geliyor kapıyı neden kitledin ya gidcektim ben hıh konuicam seninle diyodumki arkadan ateş seslendi.Ateş:hayırdır nereye gidiyordun.dedi ve anahtarı parmağında döndürmeye başladı.
"Ya sanane ya istediğim yere giderim karışamassın sen bana sen kimsin ki bana karışıyosun artık yeter ya ben senin kölen değilim aç şu kapıyı diye bağırdım.çokmu çıkıştım sanki?yo iyi dedim karışamaz bana.
Ateş:bana BAĞIRMA alevvvv.
Diye bağırdı bağırma kelimesine vurgu yaptı allah'ım sen bana sabır ver ya.Benden habersiz gözümden yaş geldi öyle kalakaldım. bu kadar çok bağırmak zorunda mıydı sanki?ah hormonlarım ah bitane daha gözümden yaş akarken beklemediğimiz bi hareketle.
Ateş:hemen duygu sömürüsü yap.
Dediğinde gözümden yaşlar ard arda almaya başladı.Hemen balkona doğru yürümeye başladım balkonundan kulpunu hızlıca açıp kapatın ve kitledim dün akşam ateş gittikten sonra nolur nolmaz diye almıştım. Koşmaya başladım koşabildiğim kadar. hemen ordaki bi apartmana girdim.
Bitane çocuk önüne çıktı.
"Bi sorun mu var hanımefendi çok teleşlısınız"
"Yok..aslında bi sapık beni takip ediyor".
Ne kadar güzel yalan söylüyosun alev ya bi yalanım eksikti yancam."Tamam siz merak etmeyin gelirse ben hallederim"hiç sanmıyorum ama neyse".
Apartmanın bodrumuna indim hemen ateş beni bulursa sıçarım.
"Pşt çocuk burağa benim bursa olduğunu sakın deme şöyle diye ısrar ederse de ben o arada saçını düzeltiyorum gitmiş dersin al buda paran"
"Ohaaaa paraya bak lan tamam abla sen merak etme"
Ablamı...neyse ya boşver hemen gizlendim bodrumdanda çok korkarım ama mecbur girdim uff biran önce bitsin şu çile ya uff...
*ATEŞTEN DEVAM*
Nereye gitti bu kız ya bi bulıyım görücek o pembe apartmanın orda duran bi tane çocuk gördüm hemen onun yanına gittim."ŞTT buralarda sarı kumral saçlı mavi gözlü birini gördünmü"
"Yoo hayırr görmedim".dedi bu çocuk kesin biliyor yerini elinde parada var.
"Sen biliyorsun nerde olduğunuuuu şöyle lan kız nerde "diye boynunu elimle kavradım. " geberticem lan seni söyle nerde kız "dedim ve..
"Elinde ne kadar para var dedim."
"1726829 para var =D
"Tamam söylersen nerde olduğunu bende sana 1864727 vericem tamammı "
"Ver söyliyim"şimdi bi vurcam.
"Al söyle hadi "gerizekalı ya"
"Bu apartmanın içinde bodrumda"
"Tamam"dedim ve bitane yumruk attım yoksa için rahat etmicekti"Hemen aşağı indim bodrum katına
Alev...allahım ya uyuya kalmış tabi sabah saat 6'da kalkarsan öyle olur.dedim içimden.Hemen aldım alevi kucağıma çok tatlı uyuyordu nediyorum ben ya
Hemen eve girdim Merdivenlerden çıktım alevi yatağa bıraktım.
Aşağı indim bıktım senden alev ya her gün bi sorun yaratıyorsun senle uğraşamam ben her gün hele bi bebek doğsunda alıcam elinden.
2saat sonra. *Alevden devam*
Kalktım yataktan nasıl geldim ben buraya hemen ayağa kalktım aynaya baktım hoh beni dövmemiş.
Merdivenden ayak sesleri gelince hemen yatağa girdim gözümü kapattım.her an dönebilir =(
Odama girdi ve
"Uyulmadığını biliyorum alev merak etme bişey yapmicam"dedi
Gözümü açtım
"Aslında yapıcam kalk ayağa yürü. gel benimle "
Noluyo ya hamileyim ben bana bişey yapamaz
Kendine özel bi oda burası sanki ohaaa yerlere bak cam dolu napcak lan bu bana yandanda siyah esnek bi şey vardı
"Yürü siyah şeyin üstünde doğru".
Cam batmıyo ordan nasılsa.yürüdüm.
Duvarda kelepçeleri olduğu yere geldik.
"Geç şuraya "
Napıcak lan bu piç bana hamileyim lan ben.
"Ateş ben hamileyim delirme"
"Geç dedim"
Geçtim ellerimi ayaklarımı kelepçeledi duvara sabitlendim.
BİRİ BANA YARDIM EDEBİLİRMİ LÜTFEN!!!
Beklemediğimiz bi anda bana tokat attı ******çocuğu sıçmık beyinli ne vuruyosun be
"Hayvan herif ne vuruyosun bi okula gidicektim alt tarafı lan annen sana öğretmedimi kadınlara vurulmaz!!""Bidaha anne kelimesini söylersen daha kötü şeyler olabilir".
Acaba neden bu kadar sinirlendiki
Bidaha tokat attı aynı yere
"Ahhhh öküzsün sen adı pislik odun yontulmamış pisliksin sen"Bitane daha tokat attı diyet yanağıma yeter dayanamıyorum ağlamaya başladım bu kadar canı olduğunu bilmiyordum.
"Merak etme bu daha hiç hamile olmasaydın görürsün"
Ne nasıl duydu bu salak beni acaba dıştanmı söylemiştim.
Bitane daha attı ve ardından yumruk gözlerim kararmaya başladı etrafı göremiyorum ve sonsuz karanlık...
PAZAR YADA PAZARTESİ GÜNÜ YAZICAM MERAK EDİYORSANIZ OKUMAYA DEVAM EDİN VOTELEMEYİ BEĞENMEYİ HİKAYEYİ KÜTÜPANENİZE EKLEMEYİ UNUTMAYIN HOŞÇAKALIN 😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
psikopatım
Dla nastolatkówAteş ve alev Birbirini seven iki çift ileride mutlu bir aile oluyorlar ve alev ve ateş birbirini ölesiye seviyorlar mesela ateş uçurumdan atlasa alev de atlar o derece seviyorlar birbirlerini acaba sonlarında neler olacak Çok merak ediyor musunuz O...