2.BÖLÜM-BU SENE ARTAN İLGİ-

98 7 10
                                    

Zil çalmış sınıflara dağılmıştık en arkada Ben ve Sevde,Önümüzde Meriç ve Emre oturuyordu.Bide okula yeni gelen çocuk var tabi adı Okyanus bir erkeğe göre garip bir isim olabilir ama çok yakışıklı olduğu kesin di.O çocukda tam çaprazımda oturuyordu.

Sevde ve Sena Emreye aşıkdı ama hala öylemi bilmiyorum ama öyleyse Sevde şanslı yönde çünkü Emre bir türlü önünü dönmüyordu.Hocada sonunda geldi ayağa kalktık “Günaydın çocuklar” Dedi ve yerine geçti.Klasik Lise konuşmasınıda yaptıktan hemen sonra Sınıf defterini imzaladı yazılar yazdı.Bende o sırada telefonumu çıkarıp saat e baktım daha yarım saat var idi.Klasik günlük tarzı notlar aldığım (hayatımla ilgili notlar) deftere yazı yazmaya başladım

-Ve şu sana yazı yazmadığım son 2 saat içinde neler oldu Bahhattin bir bilemesin (Bahattin defterinin  adı).Meriç beni öptü hemde belimi tutarak ağağğ süperdi ya anlatamam.

Ben daha yazarken Meriç defteri önümden çekti ve “Onunla ilgilenceğin kadar benle ı yani bizlerle konuşsan süper olur” dedi ne dedi ne dedi.”Defteri ver lütfen tamam konuşuruz ama lütfen defteri ver” dedim bildiğin yalvarırcasına ve Defteri bana uzattı.Konuşmaya başladık yazın yaptıklarımızdan filan sanki hiç kimse birbiriyle görüşmedik.Bakın günde 3 saatim telefonla konuşmakla geçiyordu bunun 1 saati Emreyle 2 Saati Sevdeyle.

Meriç le hiç konuşmuyorduk hep mesaj hep mesaj.Hoca herkesin kendisini tanıtmasını istiyordu.Ders bu arada Edebiyattı.İşte sınıfta 23 kişi var ilk 10 sıra tanıttı kendini hoca bir şeyler sorarak.Sonra sıra bizim sıraya geldi İlk Meriç di

-Ben Meriç,İzmirliyim,Futbol oynamayı seviyorum lisanslı oyuncuyum,Yaşım 17 zaten bu kadar hocam.

-Ben Emre,Valla hocam aşk meşk işlerini çok severim Basketbol oynuyorum,İşte Edebiyatım 4 dü geçen sene,Bu sene bakıcağız artık.

-Ben Sevde,Arkadaşlarımla konuşmayı gezmeyi çok severim,Her hafta Mirayla yüzmeye gideriz yazın,Derslerim çok iyi.

-Ben Mira,Duygularımı yazıya dökmeyi,Kitap yazmayı çok severim.Ayrıca teknolojiyle aramda çok iyi dir.Bu yüzden çok fazla ödülüm var.Sporla ilgili olarakda Müzikle yapılan her spor güzeldir bana göre.

Çaprazımdaki sıraya yani Okyanus diye çocuğa sıra gelmişti.

-Ben Okyanus.Dövüş sporlarıyla ilgilenirim Müzik dinlemeye bayılırım,Gereksizce çizdiğim resimler sayesinde 7 ödül aldım.Resim yeteneğimi asla kullanmam sadece gizli kimseye göstermeden hayatımın her anını çizerim.

 Dedi Okyanus.Abi çocuk çok değişik sevdim bunu hadi bakalım.Diğer konuşanları dinlemedim zaten gereksiz insanlar umrum da olmayanlar.

***

Sonunda zil çaldı öğle arası zili buydu.Yine bizim klasik grup toplandı sanırım Sevdeyle Pınarın arası düzelmiş ama bir sorun vardı bana küs gibi bakıyordu Pınar,ne yaptım ben şimdi?

Arkamı döndüm Emre beni süzüyordu ondan mı ne yani Emre bu lan Kardeşim gibi.Neyse artık boşvercem eğer kafama takarsam daha kötü olur.

“E-e ne yapıyoruz” dedi Emre.Bende ona karşılık “Ben biraz yalnız kalıcam siz takılın” dedim.  Emre geldi koluma girdi “Ya sen gelmesen olmaz senin mutlaka gelmen lazım” dedi ve Pınar yine ölümcül bakışlarını üzerime attı.”Niye ben olsam ne olacak ki sanki” dedim Emre ye dönüp.Biraz düşündü “Iı-ıı Meriç sana bir şey anlatacakmış o yüzden” dedi.

Hah aha salak Meriç bana ne anlatacak ? Meriç Emre ye baktı Emre Meriç’e üzgünüm lütfen yüz ifadesini attı.Meriç kolunu omzuma attı.Uzak dan biri bizi görse sevgili sanabilir o kadar,Tabi bu kesinlikle benim hoşuma gidiyordu ta ki Buse yanımıza gelene kadar

“Selam Meriç ne haber?” dedi.ve Meriç i öpmeye çalıştı ama Meriç sadece sarılmakla yetindi helal sana be.Busenin yüzü mosmor oldu ve “Neyse ben gidiyorum ama sonra yine gelirim” dedi ve o Sonra yine Gelirim lafını hem üstüne basa,basa söyledi ve de bana bakarak,Ne gıcık insanlar var ya off.”Neyse” dedi Meriç ve kolunu yine omzuma attı.O sırada Sevdeyle Emre birlikte konuşuyor ve Emre,Sevde ye yarın seni alıyım mı evinden gibisinden sorular soruyordu.Sevde de kabul etti.O değil de Sevde çok güzel kız.Neyse Meriç bana bir şey anlatıyordu ve “…Bende işte karakol da kaldım 1 gece” dedi.Ha ne höst Meriç karakoldamı kalmış olamaz o ne biçim bir şey,Ne cevap vercem çocuğa ben şimdi pardon canım ya ben seni dinlemedim bir daha tekrarlasana mı diyeceğim.Ama neyse şunu unutma Kural 1:Her zaman kendin ol sevdiğin çocuğun yanında.

Meriçle biz onlardan biraz daha arkadaydık.”Meriç ?” dedim.”Evet” dedi.”Bir şey söyleyeceğim ama Emre ye söylemeyeceksin olur mu” dedim

“Tabi ki “ dedi.”Emre kimi seviyor sadece şu an tahmin ettiğim kişi mi eğer oysa oda onu seviyor ve çok mutlu olabilirler.”dedim.”Gerçekten mi ama Pınarı sevmiyor yani eğer onun olduğunu düşünüyorsan o başka birini seviyor.” Dedi.Ne Pınarı be banane o salak dan bide bizden ayrı sınıfta diye üzülmüştüm.”Hayır o değil ya off anladın işte” dedim.Önce durdu sonra karşıma geçip gözlerini gözlerime kenetledi işte bende onun bu haline aşık oldum bana bakışına gözlerimin içine bakışına.”Yoksa ona mı aşıksın” dedi Yuh ama Salak mı bu nasıl olur böyle bir şey.

Hep Seni SevdimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin