İrfan'da bu sıralar zaten korkulan ve nam salmış biri olmuştu artık. Namı kendinden önce yürüyordu. 20 yaşlarında ve yer altı dünyasına en yaşta , en yüksek yerlere çıkan tek kişiydi. 20 yaşında gençler üniversitede kız peşindeyken o şehirin sahibi olma peşinde bir idealistti.
Ve devam etti " mesela kardeşlerim şu kapı dışındaki koruma onlardan birisi olduğunu farkettim. Özetlemek gerekirse sokaklardan elimizi çekeceğimiz için hepiniz üzgünsünüz fakat iki katını kazanmanızı sağliyacağıma ismim üstüne söv veririm. "
Poyraz : Nasıl olacak İrfan kardeş hoş , güzel diyorsun fakat nasıl ? Bize masalları değil direkt konuyu söylesen diyorum
- Kolay ve basit kardeş . Siz teminatı sağlayacaksınız benim gemilerim , benim araçlarım dış ülkelere sevkiyatı yapacak. Zehir ne kadar dışarı çıkarsa o kadar iyidir ve o kadar mangır olur. Ve Poyraz kardeş bu Ferdi bey nerede bak kaç dakka geç kaldı ?
Poyraz : Bilm..
Derken kapı açıldı ve Ferdinin küçük kardeşi Kemal içeriye girdi. Ağzındaki sakızı çiğneye çiğneye koltuğa oturdu ve İrfana kitlenmeye başladı. İrfan dayıya söz vermişti sakin olup işi usül ile halledecekti.
- Abin nerede kardeş keMal ?
+ Biz bir sayılırız sorun yok devam edelim ..
- Öyle olsun bakalım. Neyse dediğim gibi arkadaşlar sokaklardan çekiliyoruz ve var gücümüzle zehiri dışarıya akıtıyoruz ve en güzel kısmı size iki katını kazandırıyorum. Anlaşılmayan ?
+ Ya yok dersek nolur dayiii ?
- Ölürsün , ölürsünüz ve yerinize yeni kişiler gelmek zorunda kalır. Lütfen adabınla takın , sorun çıkmasın.
Yavuz ve Fevzi'nin elleri silahlarına gitmişti. İrfan eliyle yok işareti yaptı.
+ Sokaklar , okul önleri ve caddeler bizden sorulur. Yıllardır ailemizdedir şimdi gelip yok diyorsun , olmaz diyorsun. Dayı'mı oldun lan başımıza ? Bu masada bu öğütleri çok verdiler. Karnımız tok yani
- Bak burada tartışma olsun istemiyorum uzatmayın zaten iki katını kazanacaksınız. Hem her gün adam vurmaktan kurtarıyorum sizleri daha ne istiyorsun ?
Herkes İrfanın geri vites yaptığını düşünüyordu. Ve geri yapmasından yüz bulan Kemal devam etti ;
+ Elini ayağını çek bizim tozumuzdan , bak yoluna , racon macon kes işte ne bileyim kendi suyunda ak
- Lan o sandalye varya hani oturduğun
+ Nolmuş sandalyeye
- Bu masa varya hani oturduğun
+ Nolmuş lan masaya lolipop ?
- Bu sandalyeyle , masaya nezaketen seni oturttuğum gibi kaldırır ucunada seni tekrar oturturum anladınmı lolipop .
Poyaz ; " Kemal oğlum otursana yerine "
Dedikten sonra sessizliğe bürünerek oturdu tekrar yerine Kemal ve İrfan onun tarafına doğru yürüdükten sonra Kemal önüne dönükken vazoyu aldı ve kafasına fırlattı. Bayılmıştı ardından Yavuz ve Fevzi'ye işaret ederek camdan dışarı fırlattırdı. Ufak bir gülümedi ardından " çayları tazelesek mi ya ? " dedi.
Ve sözüne devam etti ; Ha bu arada sandalye haricinde benimkinede oturmak isteyen varsa bir adım ileri çıkabilir.
Buz haneye dönen odada , bir nefes alış sesi dahi duyulmuyordu. Herkesin gözü önünde adam öldürüp , espiri yapan , 2 katı gelir sağlayan , 20 yaşında manyağa kimse hayır diyecek lükste değildi. Zira bu sefer yüsekten atmak yerine üzerlerine beton dökebilirdi.İrfan sözlerine devam etti ; Şimdi espiriden ziyade gerçek hayata geçelim.Bir veledin elinde toz görürsem , bir gencibu boktan uyuşturucu için kötü yola düştüğünü görürsem ve en kötüsü benimdışarıya yollatığım malları çalıp ülkede satan olursa naparım biliyormusunPoyraz ?
Titrek bir sesle + Hayır efendim bilmiyorum ?
- Malları çalıp sattığı gibi karısınıda alır bensatarım ! Şimdi dağılıp evlerinize gidip karınızla iyi vakit geçirin yarın yenibir gün olacak ..
Böylece bu iş pürüzsüzce hallolmuştu." Kötülük ne kadar dışarıdaysa , içerisi o kadar güvendedir . "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İstanbul'un kabadayısının hikayesidir (Tamamlandı)
ActionNot : " Hikayemiz bitmiştir. Destek veren herkese ve özellikle İnci ailesine çok teşekkür ederim. Kısa tutmamın tek sebebi uzun süren şeyin cıvığı çıkmasıdır. Profilimden beni takip edebilirsiniz böylelikle yakında yazacağım yeni hikayelerimi okuyab...