Asıl kavga ; Şehre sahip olmak

1.8K 28 0
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Olaydan sonra Üsküdar'daki yalıya geçen İrfan dayının odasına girdi ve ona anlatacağı şeyi hatırlattı. Dayı gözlüğünü taktı koltuğuna yaslandı ve purosunu yaktı . Hafif üfletirken başladı söze ;
+ Bu şehirdeki çoğu gazino kimin çocuk ?
- Benim
+ Uyuşturucunun sahibi kim oldu ?
- Ben yani daha demin oldum..
+ Sokaklarda sevilen kim ?
- Benim de bi..
+ Medya gücü , polis gücü olan kim ?
- Ben
+ Silah işinide sen alacaksın , mitçilerle tanışacaksın , gazateler alacaksın , fabrikalar , siyasetteki adamları satın alacaksın , sokakları sen yöneteceksin.
- Dayı daha erken , bir sakin ol hele 
+ Erken ama olacakları söylüyorum. Bu şehirin iki yanı var o hikayeyi anlatmıştım değil mi sana çocuk , kavgamızı biliyorsun değil mi ? Unutmadın söyle bana 
- Evet dayı  , asıl kavgamız hep aklımda ..
Dedi ve o efsane cümleler çıktı İrfanın ağzından ;
" Bu şehirde iki ayrı alem var dayıı ! Birinde mazlum diğerinde para babaları var. Biz mazlumun koruyucusu , para babasının düşmanıyız. Bu şehirin iki yanındada gücü alacağız seninle ve sonra ve sonra dayı hayalimizi gerçekleştireceğiz. Fukara bırakmayacağız ve sonunda bu iki şehirin kavgasını mazlumlar kazanacak. "

Ve devam etti ;
" Biz mafyacılık , kabadayıcılık oynamicaz dayıı bizim hayalimiz şehirden bile büyük senin eski benim yeni hayalimi gerçektireceğiz. BiZ BÜTÜN ŞEHiRi ALACAĞIZ ! "

Gerçekten İrfan yavaş yavaş şehirin sahibi oluyordu. Daha önünde çok şey vardı ama yavaştan o kıvama giriyordu.

Dayı'nın istihbarattaki bağlantılarından Refik bey ilede sıkı arkadaşlık kurup istihbarat ile arasını yaptı. Gazatelere gizli ortak oldu medyaya girdi. Polis'in zaten içindeydiler , bazı siyasetçilerle menfaat anlaşmaları yaptılar , sokaklardaki bütün garibanı doyurdular , derdi olan ona gelir oldu.

Ve en önemlisini söyledi ona dayı 

+ Yeğeen ! Bazen köşeye sıkışacaksın biliyorsun değil mi .. 
- Evet bilirim elbet köşeye sıkışacağım ..
+ Napacaksın o zamanlar ? Anlat yeğen
- Muhitime gideceğim dayı , muhitimize
+ Neresidir orası , nasıl yerdir anlat çocuk
- Bizim evimizdir dayı. Gün gelince polis bizi satınca , siyasiler satınca , para satınca , medya satınca gideceğim en korunaklı yerdir muhitimiz.
+ Neresidir orası , nasıl yerdir anlat çocuk !
- Orası bambaşka bir şehirdir istanbul'un içinde dayım
+ Nasıl yerdir orası , nasıl yerdir anlat çocuk !
- Oraya polis , siyasi , düşman , seriseri , haydut , zengin giremez dayım. Orası Gültepe'dir orası bizim muhitimizdir. Oraya gidince oranın Padişah'ı bizizdir. Herkes bizi bıraksada sokaklar bırakmaz ..
+ Öyle yerdir orası , bizim yerimizdir çocuk ! Adamı herkes satar kendi semti satmaz . Dünyaya sahip olsanda sığınacak ufak bir semtin hep olacak .. 


" Bu şehirde bazıları ; 
Cakas atar,
Adam vurur , 
Para saçar ..
Onundur sanır İstanbul'u 
Bir gün başkası cakas atar , 
Adam vurur , 
Para saçar ..
Oda onundur sanır İstanbul'u
Oysa İstanbul cakas atanın ,
Adam vuranın ,
Para saçanın değildir ...
Kocaman bir gülüşle ;
BENİM diyebilenindir .. "

İstanbul'un kabadayısının hikayesidir (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin