Robin yapma!

11.5K 88 31
                                    

 Arkadaşlar biliyorum bölümler kısa oluyo ama hafta içide yazıyorum yani kısa ama çabuk geliyo yinede kusura bakmayın :))) Multimedia'da Robin var :)

Böylesine bir psikopat nasıl bu kadar masum görünebiliyordu şaşıyordum. Bakışmamızı bölen telefonun sesi oldu telefonumu ceketimin cebinden çıkardım arayanın babam olduğunu gördüm tam açacaktım ki Robin elimden telefonu aldı meşgule attı ve telefonu arabanın camından dışarı fırlattı. ''Sen ne yaptığını sanıyorsun! Eğer bu olanlardan babamın haberi olursa seni yaşatmaz bunu bil!'' diye bağırdım hiç cevap vermeden önünü döndü arabayı geriye çevirip sürmeye başladı. Amacını hala anlayamamıştım. Ama daha fazla diretmemeye karar verdim. 

***

Düşüncelerimin bölünmesine sebep olan sarsıntıyla irkildim ve kafamı Robin'e çevirdim. Hastanenin önüne geldiğimizi farkettim bu çocuğun akli dengesi yerinde değildi. Arka kapıların kilitlerinin açıldığını duydum ani bir hareketle arabadan atladım Robin hala arabada durmuş oturuyordu yüzü ifadesizdi ama yüzü ifadesizken bile çok yakışıklı görünüyordu , aman tanrım! neler saçmalıyordum ben böyle sevgilimi döven adama yakışıklı diyordum. İyice saçmalamaya başlamıştım. Ona aldırmadan hemen Nicholas'ın odasına koştum içeri girdiğimde Nicholas'ın babasının ve benim babamın olduğunu gördüm babam beni görünce hemen ayağa kalktı ''Nerelerdesin kızım sen?'' diye sinirli bir şekilde konuştu ''Lavabodaydım baba'' dedim yüzü yumuşadı ve yerine geri oturdu sonra kafasını yine bana çevirdi ve ''Telefonun nerede?'' diye sordu bende etrafta gözümle bir tur attıktan sonra ''Şey baba ben onu tuvaletin deliğine düşürdüm.'' dedim ''Aklın neredeydi kızım ya'' dedi ve kahkaha attı. Kahkahasıyla bende gülümsedim ve yerime oturdum Nicholas'a bakmaya başladım. Ne kadar saçma bir yalan  bulduğumu anlayınca kendime lanetler savurdum.

***

Göz kapaklarım kapanmak istiyordu ama ben direniyordum birden babamın dürtmesiyle ''İstersen şoförü arıyım gelsin seni alsın'' dedi bende evet der gibi kafamı aşağı yukarı salladım. Şuan yalnızca eve gidip uyumak istiyordum. Güzel bir uyku çekip yarın okula gitmeliydim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 03, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bakire SürtükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin