Buna!!!
Ma numesc Vishi,iar viata mea este mega plictisitoare.Am 18 ani si sunt eleva al liceului C.N.I.C.Mai sunt cateva zile si va incepe vacanta de vara.Acest an a fost foarte aglomerat pentru mine,deoarce am avut multe lucruri de facut. In primul rand cel ma mult timp l-am petrecut invatand pentru examenul de sfarsit de an,insa nu a fost in zadar .Sunt la sectia de filologie unde studiez limba germana,japoneza,engleza si latina.Din pricina rezultatelor lingvistice exceptionale am primit o bursa de studiu in Japonia.
Imi pare rau ca plec ,imi las in urma familia,prieteni cei mai buni,Marius si Dora.De mici ne-am inteles ,iar acum la maturitate nu trăiam unul fara celalalt si suntem mereu împreună.Imi va fi dor de ei.Marius este un barbat special.N-am mai intalnit pana acum asa ca el .Ma face mereu sa rad si este foarte caraghios.Pana nu de mult am crezut ca este gay,dar pana la urma n-a fost sa fie.Dora este cea mai buna prietena a mea din copilarie.Am fost vecine timp de 15 ani pana sa mutat cateva strazi mai departe,dar acest amanunt nu ne-a afectat prietenia.Este studenta la medicina sectia de chirurgie.Imi va fi dor si de sora mea Georgiana.Are 15 ani si este opusul meu.Părintii mi-a facut cel mai minunat,incredibil dar.Aceste adjective nu sunt deajuns sa o descrie.Mi-a fost mereu alauri .Sper ca ea se va bucura de acesti ani intr-un mod diferit fata de mine.
Eu pana acu 2 ani imi petreceam timpul prin cluburi cu anturaj, cunsumad droguri.Credeam ca asa este normal si ca asta insemna distractie.Ma uit in urma si realizez acum cat de multe greseli am savarsit.Scoala pentru mine nu era importanta ,doar prietenii.Dar am realizat ca prietenii azi ii ai,maine fug de rup pamantul.Totul a inceput in clasa a IX-a,atunci am cunoscut o fata pe nume Marina,are era ai mare ca mine c 2 ani.
CITEȘTI
O calatorie periculoasa
Teen FictionCat de periculos trebuie sa fie o calatorie intr-un loc necunoscut?O fata ambitioasa este pe cale sa afle pe pielea ei.Porneste spre luminile stralucitoare din Tokyo,convinsa ca va reusi garantat. Vishi il intalneste pe Aleksei care este cel mai c...