Gözümü açtığımda mavi yanımdaydı nol.. tamam hatırlarım şerefsiz ateş sen bekle adam tutucam seni dövdürtücem dedim. Kendi kendime.
Mavi:iyi misin"
"Değilim şerefsiz ateş nerde ""Dışarda bide bana o malın yüzünü göresim yok dedi seni buraya getirirkende allahım nolur bişey olmasın bebeğimde diyip durdu".
"Adı şerefsiz piç allahım sabır ver ya ee nazaman taburcu olucam ayy gözüm acıyo"küfür edesim geliyo ama etmicem o gerizekalı küfür etmek bile deymez.
Mavi:kanka ben ilaçlarını almaya gidiyorum"
"Tamam ne alıcan doktor ne yazdı yani "
"Ağrı kesici falan yazdı ben bi koşu gidip geliyorum"
Odanın içimi sessizlik bürümüştü çok tuaf bi his gözümü duvara dikip düşünmeye başladım.
Allahım neden o gün o kadar içki içtiysem offf çocuğum olucak bir hafta sonra 4cü ayına gidicektim cinsiyetini öğrenmiş olucam acaba kısmıdır ben kız olmasını çok istiyorum ama yinede farketmez kızda olsa erkekte olsa çocuğum olucak sonuçta.
Mavi"geldim doğrul kanka dur yardım edeyim ilaç dicemde oha kanka sen hamilesinnn!!!!"
Ah manyak kafalı arkadaşım
"As kala gebercekti çocuğum " dediğim anda gözümden yaş aktı hormonlarrr."Kanka şey be..ben özür dilerim "
"Özür dileme ne gerek yok şu son bi kaç gündür çok dalgınım zaten ve hep hastanelik oluyorum bıktım ya cidden bıktım" dedim ve gözümden bitane daha yaş düştü".
Mavi:kanka ağlama ya kıyamam ben sana "
"Tamam boşver ya yok bişeyim ağlamicam tamam"
Mavi:sen biraz dinlen hamilesin"
"Tamam" dedim.mavi dışarı çıktı kaıyı kapatırken gülücük yolladı bende ona.
Biraz dinlenmek iyi gelebilir.
1hafta sonra:
Aynaya baktığımda gözümü morukluğu gitmişti hala ateşle konuşmuyordum gerizekalı ateş senden nefret ediyorum diye söylenirken ateş içeri girdi.
Ateş:özür dilerim çok kötü davrandı"dedi oha inanmıyorum ateş- benden-özür-diledi öylemi şoka girdim beklemediğimiz bi hareketti.
"Çıkarmısın üstümü giyinicem" dedim.
Ateş"peki" diyip göbeğini okşayarak öptü.
Mavi"bu arada bugün bebeğimin cinsiyetini öğrenilen gelicekmisin" dedim.soğuk davranarak
Ateş:1 BEBEĞİMİZ" BEBEĞİMİZ cümlesine vurgu yaptı."2 o bizim BEBEĞİMİZ olduğu için tabiki gelicem"."Tamam odamdan çıkabilirsin"
Dedim. Odadan çıktı bende üstüme güzel rahat bi kaç elbise giyindim kırmızı sade ama iki yanından dekoltesi vardı saçlarımı da at kuyruğu yaptım.dudağıma şeftali aramolu ruj sürdüm eyliner çektim rimel sürdüm ve hazırım aşağı indim ateş lamborcini sine binmişti hiç binesim gelmiyor hatta binmicem hemen telefonunu elime aldım ateş bulduğunu anlayamamıştı.
Sessizce konuştum.
"Kit gel beni ateşlerin evinden al"
"Tamam"
2dakika geçmedi kit geldi. Harbi ben neden o gün apartmana kaçtımki kiti çağırsaydım keşke."Ateş senin araban binmeye hiç niyeti yok" dedim hızlıca koşarak arka koltuğa bindim.
"Kit çabuk kitle arabayı "dedim.
Anında kitledi ve alev 1 ateş0 bay bay derecesini parmaklarını oynattım.
"Kit Kurtoğlu hastanesine gidelim "
"Tamam bebek hemen ordayız".
"Geldik"
"Beni bekle burda çıkışta çağrırım seni "
"Tamam anlaştık"
Hastaneye girerken ateş kolumdan sıkıca tuttu kendine çekti"
"Bunun bedelini ağır ödiceksin "
"Ya bırak kolumu senin o pis arabana biniceğimi falanmı sandın hıh ""Eve gidince görüceksin sen"
Hı beklersin gerizekalı görücez kim kimi dövüyomuş.
Hemen elinden kurtuldum ve hastaneye girdim.
Hemen ordaki kıza bebeğinin "cinsiyetini öğrenicektim "
"Eşiniz..bu beyfendimi"
Allahım ya şimdi bi tane çakıcam görücek.
"Evet"dedim tiksinerek"
İmzalayın şuraları dedi ateşe bakarak "ŞTT kızım işine baksana sen bilgisayarla bişeylere bak Allah allah ya"
Ateş:kıskandınmı" dedi sırıtrak.
"Ne kıskancam be ben senin neyin kıskanıcam ya"Taş gibi adam kıskanıyosun işte diyen iç sesim dövmeye başladım.
"Tamam buyrun şu odaya geçin "
Hemen odaya geçtim sonra yatağa uzsndım doktor geldi.
"Göbeğini açın lütfen"
"Ateş dışarı çıkarmısın lütfen"elbise var açamam utanırım olmaz tabiki dışımdan söylemedim.
"Neden"
"İşte lütfen çık"
"Kızgın bi şekilde bana bakarak dışarı çıktı".
Göbeğimi açtım.
Doktor krem gibi bişeyim göbeğine sürdü buz gibiydi irkildim.
Ekranda ufacık birini görünce içim pırpır etti allahım ne kadar tatlı bişeyimsin sen ya.
Doktor:bebek kızmı erkekmi"
"Hayırlı olsun ikiziniz oldu kız"dediği anda çığlıklara boğuldum.
Anında içeri ateş girdi ve reflekslerim çok iyi olduğu için hemen üstümü örttüm.
"İyi misin alev noldu bebeğe bişeymi oldu"
"Hayır sakin ol... İkimizde iyiyiz iki tane ikizimiz oldu.
Ateş alev:"Bi dakika iki tane kızmııı!!!!"
Doktor:"Evet"...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
psikopatım
Teen FictionAteş ve alev Birbirini seven iki çift ileride mutlu bir aile oluyorlar ve alev ve ateş birbirini ölesiye seviyorlar mesela ateş uçurumdan atlasa alev de atlar o derece seviyorlar birbirlerini acaba sonlarında neler olacak Çok merak ediyor musunuz O...