Acı

26 1 0
                                    

Ortaokuldan beri tanışıyorduk.Belki o beni sevmiyordu ama ben ona köpek gibi aşıktım. Gariptiki o beni kankası olarak görüyordu ve ben bundan yine garip şekilde haz duyuyordum. Biz kardeş gibiydik Ama Bende ona ihanet etmiştim.

İhanet etmiştim.
Ona ihanet etmiştim.
Bilseydi beni hala kardeşi olarak görürmüydü bilmiyordum.
Tek bildiğim şey ise onun sevmediğiydi.
Ben onun yanında her zaman acı çekiyordum.
Onu öpemediğim için,ona sarılamadığım için.
Ondan hoşlanan kızları dövdüğümü bilseydi eminim beni aynı şekilde döverdi . Ve ben bundan yine garip bir şekilde haz duyardım. Ne zaman ona açılmak istesem sözler boğazıma takılır ben boğulurdum. O ise söylememi bekler ve ben ona her zaman yalan söylerdim. Evet 17 yaşındaydım ama ölüyordum , Hemde onsuz . Evlendiği zamansa benim ölüm vaktim gelecekti herhalde . Onsuz geçirdiğim zaman yoktu ama ona sarılamadığım zaman çoktu. Sevdiğim adamın başka kızı sevmesi çok acı verici. Onunla sevgili olduğumuz zaman olucak mı? Bence kankalıktan kardeşlikten sonra sevgili olanlar olmuştur. Niye biz sevgili olmayalım ki ne eksiğimiz var. Sevdiğim adam "beni sever mi?" diye düşündüğümde hiç bir cevap gelmiyor. Şimdiyse büyük bir acı var içimde . Okuldaki bir çok erkek bana aşık ama bu Berke nin umrunda bile değil ! Beni sevmiyordu.

Sevmiyordu İşte.
Zorlayabilir miydim onu ?
Ne zaman bana ' Öykü'm dese ölüyordum
Onsuz her zaman ölüyordum. Ve o bunun farkında bile değildi.
Ölseydim daha mı mantıklı olurdu acaba ? Sanmıyordum ama denemeye değerdi. Onun için herşey değerdi. Her saat her saniye hatta her salise aklımın tam ortasında o vardı. Onu düşünmeden yapamıyorum yapamam. İyi ki dostlarım var. Onlar benim için her şeyi düşünmüşlerdir. Berke acaba düşünüyor mu beni her saat her saniye? Dostlarım Tuana ve İrem Berke ile planları varmış acaba ne planları var. Berke ve onlar benim için en iyiler umarım bende onların gözünde öyleyimdir. Benim için önemli olan Berk'in gözünde nasıl olduğum. O benim gözümde gelecekte ki kocam çocuklarımın babası diye hayaller kuruyorum. Umarım hayallerim gerçekleşir. Hayallerim yaşıma göre büyük ama kalbime göre büyük değil. Kalbimin atma sebebi ailem ve Berke. O kalp kırılırsa kalbimi kimse toparlayamaz Tuana ve İrem bile. Umuduma asla kelepçe varamam. Çünkü benim umudum sevdiğim adam. Ve bunu bilmemek onun için en iyisiydi.

- 1 Hafta Sonra

Merdivenleri tırmanırken yine onunla çarpıştım. Bu bizim için gelenek gibi birşeydi güne birlikte çarpışmadan başlayamıyorduk. Bu yüzden çarpıştığımızda bana gülümsedi ve yanağıma öpücük kondurdu. Ama biz sadece arkadaştık. Sadece arkadaş . O benim kitaplarımı toplarken ben hala dalgın dalgın bakıyordum . Geliyor musun Prenses? Dedi Ondan sonra fazla birşey hatırlayamıyorum. Çünkü ben onu düşünürken bilinçaltım beni etkisi altına aldı ve yere doğru savruldum. Berke yanımdaydı ve biz ambulanstaydık. Neden acaba? Evlendikte bebeğimiz mi geliyor. Berke gözümü açtığımda bana "kanka iyi misin" dedi. Ve yine hayal kırıklığına uğradım. Peki neden ambulanstaydım. Berke'nin yanında İrem ve Tuana da vardı. İkisininkinden ağlamaktan gözleri şişmişti acaba ben Berk'e açıldım ve intihara mı kalkıştım? Tuana'ya sordum "bana ne oldu?" Nedense Tuana değil Berk'e cevapladı "bayıldın" dedi. Berke'ye tuhaf bir şekilde baktım. Çünkü neden bayıldığımı bilmiyordum ve söylemesini bekledim. "Merdivende çarpıştık Sende nedensiz bayıldın." Dedi. Düşündüğüm hiç bir şey olmamıştı acaba ilerde de hayal ettiğim şeyler gerçek olmazsa. Ben en iyisi gözümü kapayayım ve sadece sevdiğim adamı düşüneyim nedense onu düşündüğümde kendimi iyi hissediyorum. O bana çok iyi geliyor yanımda olduğu sürece eğer gelecekte yanımda olmazsa ben de olmam beni ne İrem ne de Tuana bu cani hayata beni tutunduramaz. Neden her iğrenç olaylar beni buluyor.

Hayallerimin ÖtesindeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin