Šiame "Satankių" tagg'e buvau pažymėta orangenpurple, todėl jai labai dėkoju.
O dabar pradėsiu:1. Jei galėtum vieną siaubo filmą paversti realybe, koks tai filmas?
Atsakysiu kaip ir orangenpurple, kad mano gyvenimas baisesnis už siaubo filmą, todėl susilaikysiu ties pavertimu.2. Įsivaizduok: tu esi katafalko vairuotojas ir veži lavoną. Užsižiūrėjęs partrenki žmogų, atsidaro galinės durelės ir iškrenta karstas su lavonu bei sutraiško iš galo ėjusi žmogų. Ką darytum?
Tikriausiai nusižudyčiau pati, kad netektų sėstis į kalėjimą. Vistiek visi kadanors mirs... *pakilnoju pečius*3. Tave pagrobia maniakas/ psichopatas ir žada nupjausęs tau pirštus mažu, ant duonos sviestui tepti skirtu peiliuku. Kelioms minutėms jis išeina iš kambario, o tu sugebi kažkaip išsipainioti iš virvių, kuriomis buvai pririštas prie kėdės. Ką darai?
Pabėgu arba laukiu kol maniakas mane nužudys...4. Atsibundi kaip raitelis be galvos, ką darytum?
Jeigu dar esu gyva, tai toliau gyvenčiau...5. Jeigu sąmonėje gali rast nesąmonių, ką sąmoningo gali žmogaus smegenys išmąstyti būnant be sąmonės?
Kąąąąąąąa!???!?!?!
6. Kur pasislėpė Rapolas?
Nesekiau, nežinau.7. Gal yra kokia daina kuri siejasi su istorija wattpade?
Kadangi būdama prie Wattpad klausau viso savo grojaraščio, tai šiuo atvėju jis visas ir siejasi su istorijomis.
Bet kitu atveju jokia daina nesisieja, nes Wattpade niekas nemini tokių dainorėlių kaip: AC/DC ar ABBA.8. Kokią reikšmę kebabas turi žmonijai?
Maisto tikriausiai...9. Homofobai ar ISIS teroristai?
Homofobai.10. Ką darytum, jei prisikviestum vabalų sultis?
Aš jų net nekviesčiau.11. Ką darytum, jei rastum duris, kurios nuvestų tave pas kitą mamą?
Nieko nedaryčiau. Vistiek ji nebūtų tokia kaip manoji. Vistiek prarasčiau ir tą "kitą" mamą, kam reikalingas dvigubas skausmas?12. Arbata su Skrybėlium ar būti pabučiuotai Piterio Heilio?
Myliu Skrybėlių, todėl mielai išlakčiau porą puodelių arbatos su juo.13. Blogoji tavo pasąmonės pusė?
Oi pavargsit skaityt.....Šitas buvo žiauriai fainas. Tagg perleidžiu:
SlaptaGerbeja
PrinceseKaliause
AugusteZvirblyte
OutlierIssuesSėkmės!!!!
YOU ARE READING
Asmeninis albumėlis.
RandomAsmeninis albumas, kokio reikia kiekvienam Wattpad rašytojui, ar naudotojui. Už cover'į esu dėkinga @SlaptaGerbeja