~°A.B.K.D°~ 16

953 114 76
                                    

+70 voteden önce yb gelmez.

Keyifli okumalar 💕

Bir kaç  saniye hiç bir şey düşünmeden kaldım boynunda , kokusu , kokusu muhteşemdi.  Onun bana sarılmadığını fark etmem ile silkelenip  kendime geldim , bir kac adım geri attım.  Onunda yüzünde şaşkınlık gibi bir duygu vardı .

"Ben şaşırdım, seni biran görünce şey yani . Senin ne işin var burda " dedim utancımı bastırmaya çalışıp. 

"Çocuklarla biraz tatile geldik.  Size geliyorduk seni de görünce tesadüfen yanına geldim . "

"Bu çok güzel !" Demiştim ki sevinçle kendimi topladım.

"Yani , burada çok egleniriz o yüzden."

"Anladım . " diyerek beni boş verip bir adım attığında kokusu tekrar burnuma gelmişti , o arada bebek arabasındaki ece'yi kucağına  aldığını  gördüm. 

"Kardeşim bahsettim ya , ecesu . "

"Çok tatlı maşallah"  gülümsedim . Yanağına küçük bir öpücük bıraktığında ece su herzaman ki gibi gülümsedi . Bunlar çok yakıştı . Ama zengin koca olarak ecesu'ya asla uraz olmazdı! Ay yine devreler gitti benim ayol. 

"Neden bu soğukta dışardasınız , oldukça küçük üşütebilir,.. sende "

"Sıkı sıkı giydirdim , üstelik  bu gun hava oldukça iyi . Birde evdekiler bu aralar benimle ilgilenmiyor ." 

"Neden "

"Miniğim ile oynuyorlar hep . " gülümsedi ve ecesuyu arabasına bırakıp arabayı sürmeye başladı .

"Burda sesi dahi çıkmayan dünya tatlısı bir kız varken neden çenesi kapanmayan bir kızı seçsinler . Haklılar.  " kaşlarımı  çatarak ayağımı yere vurup çığlık attım . O ise beni dinlemeden devam etti .

"Geri geldi , bay ukala !"  Hızlı adımlarla onlara yetiştim. 

"Yavaş sürsene  ya başı dönüyor kardeşimin "

"O nasıl oluyor almira. "

"Şöyle oluyor uraz , senin bacağının yarısı kadar olmayan kardeşim attığın her adımda sanki  saatte 200 kilometrede gidiyor gibi hissediyor , ağaçlar gözünün önünden tek çizgi  halinde gidiyor ve başı dönüyor midesi bulanıyor "  bana şokla bakarken durdu.

"Tamam. "Dediğinde yavaş yürümeye başladı . Güldüm.  

"Ee beni özlemekten başka ne yaptın ben yokken "

"Oha ayı, seni özlediğim nerden çıkardın "

"Kardeşine aramıyorum diye sitem ediyordun " 

"Sen beni mi dinliyordun , ne zamandan beri !"

"El kadar bebeğe zengin koca bulma çabalarından beri . "

"Salak hem ben senin neyini özliyebilirim inmeyen poponumu"

"Olabilir. " sinirime giden alaycı ses tonuyla konuşmasına daha fazla dayanamadım , arabanın içindeki bebeğimi kucaklayıp hızla yürürken ona dönüp  bağırdım . 

"Kimin özlediği belli oluyor , yoksa neden o kıymetli  poponu kaldırıp taa izmir'e gelesin yanıma ki " şok olan yüzünden tatmin olunca  cevap vermesine izin vermeden hızla eve ilerledim. 

Uraz'dan önce eve girdiğimde benim peşimden  geldiğini  biliyordum . Anahtarla kapıyı  açana kadar yanıma ulaşmıştı . Elinde ki boş bebek arabası ile öyle komik duruyordu ki. . 

Acılara Bir Kahkaha DahaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin