İlkay ın ağzından ;
"OFF çok sıkıldım."
"Az kaldı kızım birazdan istanbul da olacağız oradan antalya ya gideceğiz direk uçak yok biliyorsun."
" Tamam tamam. Ege birden eli ile omzuma vurdu."
" Ah acıdı ege ya al."
Diyerek bende omzuna geçirdim.
"Ya tamam be acık sataşayim dedim elinde ne ağır kızım ya cılız birşey sin bide."
"O zaman uğraşma benimle oğlum."
"Ne oğlum u kızım ya abinim ben senin."
"He he ondan."
" Neyse ya."
"Sayın yolcular istanbul Havalimanı na gelmiş bulunmaktayız bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz."
İşte istediğim anons sonunda kemerlerimi bağlayıp iniş ı bekledim yine o 3 bavulu zar zor sürüyerek içeriye gitmeye başladım ve diğer yolculuğa doğru adimlarimi attım.
"Ayağım hala ağrıyor anne şu bavulun birini alsan."
" Ah kızım nede sakarsın sen ya
Çabuk yürü uçak kaçacak.""Neden koşuyorsunuz ya OFF."
Aramıza insanlar dolmaya başladı annemler benden uzaklaşıyor ben biraz geride kaldım.
Kaç dakika geçti bilmiyorum en iyisi bir görevliye sormaktı antalya uçağının ne tarafta oldugunu.
"Pardon antalya uçağı ne tarafta acaba ?"
" 2. Terminal sol giriş hanımefendi iyi misiniz ayağınız iyi mi sanki ayakta duramiyorsunuz ?"
" İyiyim Saol un uçağa yetişmem lazım."
Uçağın kalmasına beş dakika var buraya uzak bir sonraki uçakla gitmeniz gerekecek.
"Hayır hayır ailem o uçakta benimde yetişmem lazım."
"Yetisemezseniz gelin biletinizi sonraki uçağa ayarlayalım."
" Tamam tamam."
koşmam neredeyse imkansız ama denemeden bilemem
Hafif adımlarla koşmaya çalışırken 2 bavulla gitmeye çalışıyordum ve küt birine çarptım ve karanlık .Ilkerin ağzından
Hala aklım karışık elimdeki valizle uçağa yetişmem gerekirken hızlı bir şekilde yürümeye başladım bu antalya ya ilk gidişim di ne kadar da merak etsem bi türlü gidememistim.
Bu düşünceler beni deli ediyordu bi tabir var kafam patlamak üzere
Bir anda küt diye bir ses de oluyor demeye kalmadan karşımda bana çarpan bir beden ile beraber yere düştüm.Antalya uçağı 1 dakika sonra havalanacak anonsu ile uçağı da kaçırdığımı anlamış oldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK DOKTORU #wattys2018
General Fictiondeli dolu geçmişinden kaçan bir kız ile geçmişi araştıran meraklı ve asabi bir adamın hikayesi ;)