Gabriel x Čtenář

211 22 6
                                    

POZNÁMKABohužel jsi byla zatažená do života lovce. Po pár letech jsi potkala bratry Winchestery. Začali ti důvěřovat a přijmuli tě jako sestru. Už nějakou dobu s nimi bydlíš v bunkru.

---------------------
Sam a Dean byli na lovu, na který tě nechtěli vzít, a tak jsi si četla nějakou náhodnou knížku. Najednou jsi uslyšela mávnutí křídel. Myslela sis, že je to Castiel, a tak jsi ho pozdravila.
Když se nic neozvalo, tak jsi zvedla hlavu a viděla jsi nějakého cizince. Rychle jsi sáhla do kapsy pro andělskou čepel, která se mu objevila v ruce.

"Kdo jsi?!" křikla jsi po něm. Na tváři měl úsměv a měl krásné oči, které vypadaly jako sklenice naplněná whisky, do které svítily paprsky slunce. "Říkají mi Gabriel." řekl a položil čepel na stůl. "Co tu chceš?" zamračila jsi se na něj. "Nudil jsem se." řekl.

O PÁR MĚSÍCŮ POZDĚJI

Ozvalo se mávnutí křídel. Otočila jsi se a tam stál Gabriel. V ruce držel tašku. Došlo ti, co chce udělat a tak jste spolu začali vymýšlet ďábelský plán.

Když Sam a Dean odjeli na další lov, tak jste začali plán uskutečňovat. "Jak dáš na ty dveře kbelík?" zeptala jsi se.
"Zapomínáš, že jsem archanděl." mrkl na tebe a luskl prsty. Kbelík se objevil nahoře na dveřích. To samé jste udělali i s Samovo dveřmi.

"Ještě polejeme zemi olejem, ať spadnou, pokud po nás půjdou." zasmál se Gabriel a ty jsi kývla.

O pár hodin později

Seděla jsi s Gabrielem v kuchyni a čekali jste. "Jsme doma!" Ozval se Deanův hlas. Pozdravila jsi je a zeptala jsi se, jaký byl lov. "Jako vždycky, pohoda." řekl Dean. "Půjdu si lehnout, jsem unavený." řekl Sam. Pomalu se vydal ke svému pokoji a najednou se ozvala velmi hlasitá rána.
"(Tvé jméno)!" ozval se naštvaný výkřik. Mezitím Dean také otevíral dveře. "Bože! Asi vás zabiju!" ozval se Deanův naštvaný hlas. S Gabrielem jste se začali smát. Blížily se k vám hlasité kroky. Když se Dean se Samem přiblížili, tak uklouzli po oleji a spadli na sebe.

Oba dva se naštvaně zvedli. Byli obalení duhovými třpytkami. Gabriel tě chytl za ruku a začali jste utíkat k východu. Když jste si byli jistí, že jste dost daleko, tak jste zastavili. Vydechla jsi a zasmála jsi se. Koukla jsi na Gabriela, který koukal na tebe.

Políbil tě.

Je to psané na mobilu, proto je to tak krátké.. 😁

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Nov 13, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Supernatural x Čtenář | JednodílovkyKde žijí příběhy. Začni objevovat