hep bir umutla gene bekledım yalandır dedım benım sevdiğim adam bunu bana yapmaz yapamaz dedım hep kendımı böyle avuttum gecelerce ağladım şiirler yazmaya söylemeye basladım onun için ve halada bı umutla beklıyorum onun gelmesini ama geliceği zamanda konusamam kı ona bakarak yuzune bakamam bu benım sevfiğim adamdı dıyemem kımseye gözlerinin içine neşeyle bakamam eskısı gibi. Benım yanıma geliceğini söyledi arayıp ama ben onu görmeye dayanamam görürüsem direk arkamı döner giderim benı o kadar cok kırdıkı hala içimde ona karsı sevgi var ama bı yandan da nefret var gibi ama sevmekten h,ç vazgecemem senı ben senı beklıyorum ben gelmenı . Bi kere daha olmustu böyle sonra geldin hiç sarılmadın hiç öpmemiştin hatırlıyomusn . Oturdun karsıma baktın sadece böyle o bakısın da yetıyordu benım için sonra satastın sigarayı yakıcam cakmagı koydun cebıne üstüne yurudum boynundakı o kokuyu aldım sonra kendımı kaybettım o kokun içime işledi. Zaman gecmıyordu ve televızyonu açtık yanıma oturmadın belkı olsun yere oturdun ve ben sevdiğim adamla boks izledim. Sonra yanına oturmak için göremıyorum ya orası daha rahattır dedım oturduk yere omuzlarımız bile değmezken yakınlaştık senınle sen bana öyle bır bakıyorsun kı içim gidiyordu. Ben korkmus gibi yaptım basımı cevırdım omzuna koydum nefesını hissettim sonra yanaklarımız değdi birbirine kaldık öylece ve sonra dayanamadı öptü beni sımsıkı sarıldı sankı senı hiç birakmak istemyıorum der gibi hiç bırakmadı o kadar cok mutlu olmustum kı onunla vakıt gecırmek o kadar güzeldi ki kalbım yerınden cıkcak gibiydi. onu cok sevıyorum ve beklıcem beklemeye devam edıcem sen yeter ki gell sevgilim beni bırakma ...