10. Bölüm: #İlham Perisi#

1.9K 108 13
                                    

Multi ; Emir Yalçın ve Ateşin instagarama koyduğu foto var.

Bölüm Şarkısı : Zeynep Bastık - Fırça

İyi okumalar

"O zaman ilk öpücüğünü ben alacağım. "Dedi bana yaklaşarak. Bu ne yapıyordu dahada yaklaştı gözlerimi kapattım neden şu an itmiyordum. burnu burnuma sürütüyordu..........

Dahada yaklaştı -artık ne kadar yaklaşabilirse - ve dudağımın kenarı öpüp geri çekildi.

"Sana senin istemediğin sürece dokunmayacağım. "Dedi

Ve telefonu çaldı. "Bensiz yapamazmısınız ? Tamam yarım saate ordayım. "Dedi ve bana döndü. "Benim işim çıktı. Sonra görüşürüz. "Dedi ve atlı karıncadan indi ve gözden kayboldu.

Kalbim eski yerine gelmişti. Niye böyle olmuştu ki yoksa handenin dediği gibi bu çocuğa aşık mı oluyordum. Ama daha tanışalı bir kaç hafta oldu ve bu kadar çabuk olamazdı.

Mal mısın kızım sen ilk görüşte aşkı hiç mi duymadın.

Dedi iç sesim göz devirdim aman sende haklı ol ya offf bir ben malım galiba

"Ateş nerde?? "Dedi anıl aryayı kolunun altına alarakn

"İşi çıktı ve "Dedim ve serkanı yanına gittim.

"Beni eve bırakır mısın ?? Bana döndü ' tamam ' der gibi başını salladı ve eliyle ilerlemem için gösterdi.

"Biz gidiyoruz. "Dedi serkan bizimkilere.

"Neden daha yemeğe gideceğiz. "Dedi anıl

"Ben yorgunum gitmek istiyorum. "Dedim ve ilerlemeye başladım. Çok yoruldumuştum bugün lunapark , ateşin beni öpmesi zaten işin cabasıydı.

"Beklesene geliyorum. " dedi arkamdan koşarak serkan. Arabanın oraya geldiğinde kapıyı açıp binmemi sağladı.

Oda şoför koltuğuna geçti bana yan bir bakış atıp arabayı çalıştırdı. Bu yan bakış 'ne oldu orada anlat çabuk tu ' demek oluyordu.

"Sen mi anlatıyorsun yoksa ben mi anlatırayım sana. "Hâlâ yola bakarak konuşuyuordu.

"Neyi söyleyeyim atlıkarıncaya bindik , sonra biri telefonda aradı ve gitti. Oldu mu?????????"dedim kafamı cama yaslayarak.

"Şimdilik evet. "Bana baktı ve tekrar yola baktı.

****

Sonunda eve gelmiştik serkana döndüm yanağından öptüm ve aşağıya indim.

Kapıyı çaldığımda abim açmıştı. Bu işe gitmiyor muydu ya ?? En iyisi Vedat Demirle konuşmak daha çok mesai yapsın bende rahat edeyim. İçeriye girdim.

"Salona geç !!" sert sesiyle irkilsemde şu an onun dediğini yapmak zorundaydım.

Koltuklardan birine oturdum. Abim hemen karşıma oturdu.

"Dün nerdeydin diye sormayacağım. Ama artık akşam dışarı çıkılmıyacak. ". "Ama....."

"Daha lafım bitmedi ve artık seni okula ben bırakacağım yada ali abin bırakacak. ............. Şimdilik bu kadar bir daha benden habersiz hiç bir şey yapmayacaksın hatta yemek yerken bile abi ben yemek yiyeyim mi diye izin alacaksın ???"abime ciddimisin diye baktığımda gayet ciddiydi.

"Yok daha neler ya olmadı sen beni adanaya anneannemin yanına gönder hiçbir şey olmaz. "Kaşlarımı çatarak.

"Bencede ya sen yaz tatilinde adanaya git. "Dedi ciddi anlamıştı ya kendi başımı yaktım.

DÜŞMANIN KARDEŞİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin