Κεφάλαιο 25

7.8K 600 17
                                    


Μετά απο έξι μήνες.


"Άρη. Πάρε τον όμορφο πισινό σου και έλα εδώ τώρα" του φώναξα αφού ήταν στο άλλο δωμάτιο.

"Τι συμβαίνει μωρό μου" μπήκε στο δωμάτιο μου δίνοντας μου ένα φιλί στα χείλη.

Πήρα στα χέρια μου δυο καλοκαιρινά φορέματα. Το ένα ήταν μπλε με άσπρο και το άλλο ροζ με σκούρο μπλε και πορτοκαλί.

"Πιο απο τα δύο?" τον ρώτησα συγχισμένη. Ο Άρης χαμογέλασε στραβά κοιτάζοντας και τα δύο. "Και τα δύο" απάντησε και συμφώνησα βάζοντας και τα δύο στην τεράστια βαλίτσα μου.

Σωστά καταλάβατε. Ετοιμαζόμαστε για τις διακοπές μας στην Ισπανία. Τώρα θα ρωτήσετε: πως με άφησε η μαμά μου να πάω διακοπές σε άλλη χώρα με το αγόρι μου και άλλους φίλους του.Λοιπόν, ευτυχώς, το αγόρι μου και η μαμά του μετά απο πολλές προσπάθειες την έπεισαν αφού είναι πολύ αυστηρή.

Φεύγουμε άυριο το πρωί και είμαστε πολύ απασχολημένοι για να σιγουρετούμε ότι πήραμε όλα όσα χρειαζόμαστε.

"Πρέπει να σου δείξω κάτι" ο Άρης πήγε πίσω στο δωμάτιο του και ήρθε κρατώντας μια κιθάρα την οποία δεν έτυχε να δω ξανά.

Ύψωσα το φρύδι μου απορημένη. Με αγνόησε και κάθισε στο κρεβάτι με την κιθάρα στα χέρια μου και άρχισε να παίζει και να τραγουδά. Το πιγούνι μου έπεσε στο πάτωμα ακούγωντας και βλέπωντας πως έπαιζε. Ήταν ένα αργό ρομαντκό τραγούδι και ήταν τόσο απορροφημένος σε αυτό που έκανε που φαινόταν ότι σίγουρα το απολάμβανε. Τώρα το ερώτημα είναι: πότε στο καλό έμαθε να παίζει κιθάρα και μάλιστα τόσο καλά?

Όταν τελείωσε και κατάφερα να μιλήσω το μόνο πράγμα που είπα ήταν "Ουαοοο". Ένα χαμόγελο εμφανίστηκε στο πρόσωπο του και ήταν έτοιμος να μου εξηγήσει.

"Παρακολούθησα ιδιαίτερα μαθήματα για να μάθω να παίζω κιθάρα για σένα μιας και εσύ έχεις την φωνή οπόταν τώρα εγώ θα παίζω στην κιθάρα και εσύ θα τραγουδάς. Θα είμαστε το τέλειο μουσικό ζευγάρι. Singing Lovers" ο Άρης σήκωσε το χέρι του ψηλά στις τελευταίες λέξεις λέγοντας πως θα γίνουμε διάσημοι.

Απλά γέλασα εντυπωσιασμένη. "Σκέφτηκες και το όνομα βλέπω ε?" είπα και ένευσε.

"Αλλά πως?" είχα τόσα πολλά να ρωτήσω.

Μου εξήγησε ότι πήγαινε δύο φορές την βδομάδα μαθήματα κιθάρας για τέσσερις μήνες και αγόρασε εδώ και καιρό την κιθάρα για να κάνει εξάσκηση όταν δεν ήμουν σπίτι. Ένιωσα περίεργα στο γεγονός ότι ήταν τόσο καλός ψεύτης και πως εξαφανιζόταν χωρίς να πει κάτι χωρίς λόγο.

Το αγόρι της διπλανής πόρτας #WattFunGrTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang