Ο τρόπος που τραγουδούσε ήταν εξαιρετικός. Θα μπορούσα να τον ακούω μέρα και νύχτα χωρίς να βαρεθώ. Έμαθε τόσο γρήγορα να παίζει κιθάρα αλλά δεν εκπλάγηκα γιατί μαθαίνει γρήγορα και τα πιάνει με την μια.
"Σε ευχαριστώ και πάλι. Ήταν το καλύτερο δώρο. Σ'αγαπάω" του είπα ενώ με έκλεισε στην αγκαλιά του. Ήταν τόσο σημαντικό για μένα που το έκανε αυτό όλους αυτούς τους μήνες για μένα, για να μπορούμε να τραγουδάμε μαζί όλη την ώρα.
"Και εγώ σ'αγαπάω" είπε χαμογελώντας νομίζοντας ότι δεν τον βλέπω.
Το μόνο που κάναμε όλη την μέρα ήταν να ετοιμάζουμε τα πράγματα μας και να σιγουρευτούμε ότι δεν αφήσαμε τίποτα πίσω και το σημαντικότερο ότι τα διαβατήρια μας ήταν εκεί.
"Βάλε και αυτή την φανέλα που μου αρέσει" του είπα αφού γνώριζε για πια έλεγα. Πήγε να την βρει και την έβαλε στην βαλίτσα του.
"Όχι μην τα βάλεις αυτά ακόμα, να τα σιδερώσω πρώτα. Περίμενε να φέρω το σίδερο" πήγα να το φέρω και έβαλα στην άκρη κάποια ρούχα δικά του και δικά μου που έπρεπε να σιδερώσω.
Ένιωσα τα χέρια του να με αγκαλιάζει απο πίσω. "Πάντα με φροντίζεις. Γυναίκα μου" γέλασε. Έκανε τα μαλλιά μου στην μια πλευρά και φίλησε απαλά τον λαιμό μου, ένιωσα ακριβώς όπως πριν έξι μήνες που αρχίσαμε να πρωτοβγαίνουμε, ήταν η καλύτερη μέρα της ζωής μου.
Πήρε το χέρι μου στο δικό του και ακούμπησε το κεφάλι του στον ώμο μου προσπαθώντας να με βοηθήσει να του σιδερώσω τα ρούχα του χρησιμοποιώντας το χέρι μου.
"Θα κάνω αυτές τις διακοπές να είναι οι καλύτερες που είχες ποτέ" μου υποσχέθηκε δίνωντας μου ένα φιλί στο μάγουλο.
"Το ξέρω πως θα το κάνεις mi amor" είπα στα Ισπανικά. "Μην κάνεις όπως την Μαρία" γέλασε δίνωντας μου ακόμα ένα φιλί στο μάγουλο.
"Μωρό μου" μιμήθηκα την Μαρία και τον ενοχλητικό γλυκό τόνο που κάνει στην φωνή της. Ο Άρης γέλασε.
"Μπορώ να κοιμηθώ μαζί σου σήμερα?" τον ρώτησα ενώ ακόμα σιδέρωνα. "Προφανώς" οι γωνίες του στόματος του σχημάτησαν ένα χαμόγελο.
Οι γονείς μας δεν ήταν σπίτι τώρα αφού ήταν δουλεία έτσι είμασταν οι δυο μας στο σπίτι.
Καθόταν στο κρεβάτι και πήγα να του κάνω παρέα. "Θα περάσουμε υπέροχα. Θα κάνουμε τόσα πολλά πράγματα" ήμουν τόσο ενθουσιασμένη με τις διακοπές και κάθισα στα πόδια του αρχίζοντας να χοροπηδώ.
BẠN ĐANG ĐỌC
Το αγόρι της διπλανής πόρτας #WattFunGr
Teen FictionΗ Χριστίνα Έβανς είναι μια μαθήτρια λυκείου που ζει την εφηβική ζωή της. Είναι ερωτευμένη με ένα αγόρι το οποίο πιστεύει πως δεν έχει καμιά πιθανότητα να είναι μαζί της. Έχει μια κολλητή την Μαρία η οποία είναι πάντα εκεί για αυτήν. Πάνε στο ίδιο σ...