Osman ile Konstanza keyif için Uludağ'da tatil yapıyorlardı. Kral dairesinde mükemmel bir tatil için Bursa'daydılar. İrfan'da aynı otelde başka bir isim ile oda tutmuştu. Osman bütün katı boşalttırmıştı . Fakat İrfan beyin ricasını kırmamışlardı ve Osman beyin haberi olmaması koşuluyla bir odayı kiralamışlardı. İrfan zaten farklı kimlik ile kayıt yaptırmıştı yani o gün orada değildi. Aynı zamanda bir iş anlaşması için kendisi yerine Yavuz'u yollamış ve İrfan gibi davranması söylenmişti. Yani o aslında o gün o otelde değil bir iş görüşmesindeydi.
Gece olunca Osman ile Konstanza büyük bir gürültüyle odalarına geçtiler. İrfan üstü başı yırtık bir çocuğa onların kapısını çaldırttı. Konstanza dayanamadı ve kapıda onunla ilgilenmeye başladı ailesini sordu ve öldüğünü söyleyince çocuk göz yaşlarını tutamayıp " hiç bir çocuk bunu hak etmiyor değilmi Osman " dedi.
O sırada kapıdan İrfan çıktı ve silahını ikisinede yöneltti . Osman içeriden silahını almaya giderken dolaba saklanan İrfan'ın adamları dolaptan çıktı ve silahı başına dayadılar. Ve İrfan konuştu " Ben hak ettimmi anne ? Beni bırakıp gitmeni , babamı öldürtmeni , başkasına kaçışını ve bu hatayı bir daha tekrar yapışını .. Eğer ben hak ettiysem söyle bana alayım kendi canımı . Ben bu çocuk kadarken mapushane damlarında adam öldürdüm . "
+ İrfan oğluum. Sesini duyamadan geçirdiğim geceler rüyama girmedimi sanıyorsun
- Evet öyle bir girmiş ki .. Ben hariç herkesin sesine müptela olmuşsun.
+ Bak indir silahını konuşalım
- Peki ya son yaptığın neydi bir anne yaparmı bunu .. Sen benim annem olmasassın
+ Neyim o zaman annenim ben senin- Sen can korkusuyla oğluna kıymak isteyen bir kaltaksın.
Dedi ve işareti verdi arkasından adamları ikisininde boynuna ipi geçirip boğmaya başladılar. Bir tabure çekti ve annesinin ölümünü öylece izledi. Çünkü ona karşı bir duygu beslemiyordu .. Onu istemeyen ve yalnızlığa terk eden , babasını öldürten , başkasına kendini 2 kere teslim eden ve oğlunu öldürmek isteyen bir kadındı.
Tam kattan inerken Emre'ye gel işareti yaptı İrfan ve " Dayı'yı ara bu leşlerin yerine demir kadar sağlam adamlarımızı yerleştirsin. Rütbe yükselişini istediklerim ; polisiyeye Rıfat'dır . Askeriyeye yeni kişi almaya gerek yok olan kişilerden güvendiğim İlker bey var aynı zamanda istihbaratta küçük insanlarla çalışmayı bırakılsın. Direk M.İ.T üst rütbelilerinden Ali bey safımıza davet edilsin. Reddedeni vurun , onaylayanı Yavuz ile Fevzi'yi yolladığım iş görüşmesindeki işten %20 'şer paydan dağıtım yapın. "
+ Emrin olur abi
Son kez annesine baktı ve Dayı'nın ona verdiği babasının askerlik kolyesini üzerine bırakıp çekip gitti. Vahşilikmi ? Evet biraz öyleydi ama haklı olunan her vahşilik , kötülük sayılmaz .. Belkide asıl vahşi onlardır ve onlar iyileri , kötü yapar..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İstanbul'un kabadayısının hikayesidir (Tamamlandı)
ActionNot : " Hikayemiz bitmiştir. Destek veren herkese ve özellikle İnci ailesine çok teşekkür ederim. Kısa tutmamın tek sebebi uzun süren şeyin cıvığı çıkmasıdır. Profilimden beni takip edebilirsiniz böylelikle yakında yazacağım yeni hikayelerimi okuyab...