(Γεια σας αυτή είναι η πρώτη μου ιστορία ελπίζω να σας αρεσει)
-Έλα που είσαι?
-Μισό ετιμάζομαι
-αμαν ρε Σάντρα καλά πάρε με όταν είσαι έτοιμη
-οκ Κάθριν μου τα λέμεΑμαν πια αυτή η Σάντρα πάντα αργεί και καλά θα ήταν εδώ 6:00 και είναι 6:30 θα πηγαίναμε σύνταγμα αλλα άντε τώρα να τρέχουμε μέχρι εκεί
-έλα ήρθα
-καιρός ήταν άντε πάμε
-ααα ξέχασα να σου πω θα είναι και ο Τεό μαζί μας
-τι??? και καλά θα είμασταν οι δυο μας αμάν ρε Σάντρα συνεχεια μαζί του είσαι
-έλα ρε πλιζζ για μένα
-πωω καλά αλλά για σένα....Δεν είναι πρώτη φορά που το κάνει...
να με παρατάει και να τρέχει στον γκόμενο ,σήμερα και καλά θα βγαίναμε μόνες αλλά βρήκε πάλι να χωθεί ο μαλάκαςΟι ώρες πέρασαν επόδοινα καθώς η Σάντρα με είχε χέσει κανονικά,καθως περνούσαμε από την πλατεία Συντάγματος είδαμε κάτι αναρχικούς να παιζουν ξύλο με τους μπάτσους. Εκείνη την στιγμή αφερεθηκα στο θεαμα και έχασα την Σαντρα.
Εκείνη την στιγμή είδα μια μολότοφ να έρχεται προς τα πάνω μου. Φοβήθηκα, δεν ήξερα τι να κανω... Εκείνη την στιγμή έκλεισα τα μάτια μου. Ένιωσα κάποιον να με τραβάει και εκείνη την στιγμή λυποθημισα.
Άλεξ POV
Έριχνα μια μολότοφ προς τους μπατσους. Τότε είδα ότι από εκεί πέρναγε μια κοπέλα. Είδα να κλείνει τα μάτια της, έτρεξα και την πήρα από εκεί. Εκείνη την στιγμή είδα να τρέχει αίμα από το κεφάλι της, χτύπησε στο πεζοδρόμιο. Την πήρα και πήγα στο αυτοκίνητο μου,εκεινη την αφησα στο πίσω κάθισμα. Πήγα στο πορτ παγκαζ πήρα αλλα ρούχα έτσι ώστε να μην με καταλάβουν.
Στο νοσοκομείο
Την πήγα στο νοσοκομείο και έφυγα. Φοβόμουν μην με καταλάβουν. Καθώς έφευγα πήρα τηλεφωνο τον Τεο μάλλον θα 'ταν με την Σανδρα πάλι...
-Ελα Τεο που εισαι?
-Σπιτι μου γιατί?
-Εισαι μόνος? Θέλω να σου πω κατι
-Οχι είναι και η Σαντρα εδω. Τι θες να μου πεις?
-Θα στο πω όταν ήμαστε μονοι
-Ειναι σοβαρό?
-Ναι
-Καλα περνά από εδώ
-οκευ σε 5 ειμαι εκει
************************************
Λοιπον γεια σας αυτή είναι η πρωτη μου ιστορία ελπίζω να σας αρέσει καλή ανάγνωση
************************************marina_eleni_x
YOU ARE READING
Αναρχικε μου
ActionΤο κείμενο θα περιέχει ηβριστικο περιεχόμενο Κάθριν : 16 χρόνο, μια πολύ όμορφη ψηλή ξανθια πρασινοματα ερωτεύεται έναν αναρχικό τον Αλεξ έναν επαναστάτη με τον οποίο ο έρωτας αυτός θα φέρει την καταστροφή της .... Άλεξ: Ψηλος με γαλάζια μάτια και...