Cel din poza este Keith,lupul alb,iar Elsa este fata cu parul portocaliu.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Cap. 1
Vantul adia lin in noaptea aceea linistita de iarna.Elsa alerga repede prin padurile inzapezite ,departe de oras,dar nu era singura,era insotita de un lup alb,pe nume Keith.Urmele pasilor si a labutelor dispareau de la zapada ce se asternea repede.In departare se putea zarii Regatul de gheata,casa fetei.Parul lung,de culoarea portocalelor devenea ca prin magie alb cand trecuse dincolo de poarta de gheata.Hainele de scolarita,de pe fata se schimbara tot prin magie intr-o bluza pana deasupra genunchilor si o pereche de pantaloni scurti albi.Ochii ei verzi se schimbara in culoarea cerului,iar pielea devenea alba.Alerga pana inauntrul castelui.Hoon si Kreist,regele si regina castelului o intampinara pe Elsa si pe animalul ei.Se apropie de ei ,iar acestia zambira.Ii imbraciseaza pe amandoi.
-Ai mai progresat cu puterile tale,Elsa?,intreba Kreist.
Isi intinse mainile si in aer aparu mici fulgi de zapada.Zambi fericita.Regatul de gheata este un loc cu multe fiinte:de la fiinte mici cum ar fi fluturii de gheata la cele mai mari cum ar fi mamutii.
-Unde ai fost?Te-am cautat peste tot.Nu-mi spune,ai fost dincolo de padure?,intreba Hoon.
Fata dadu din cap in semn ca da.
-Iertati-ma,va rog,dar luminile acelea imi aduc aminte de casa.Si nu mai sunt un copil,acum am 16 ani.De ce trebuie sa ne ascundem asa?
-Elsa,urmeaza-ne,spuse femeia.Lumea poate fi intr-un fel rea si ei nu vor intelege niciodata puterile noastre....pe noi.
-Bine,dar....daca le explicam si le aratam poate vor intelege.
Ajunseram la un balcon.De acolo puteai vedea tot taramul inghetat,chiar si regatul de apa si regatul Yeti care erau departe,dincolo de ceata ce le desparteau unele de altele.
-Priveste in jur Elsa,toate fiintele sunt fericite,tu de ce nu poti fericita aici,cu noi?
-Iubesc acest regat,chiar si pe celelalte,dar nu mai pot trai asa,de ce trebuie sa astept atat?Eu vreau sa vad ce fel de oameni sunt acolo,ce fiinte se ascund,vreau sa vad....totul.
Cei doi se uitara pentru cateva minute unul la altul,apoi se uitara la ea.
-Elsa,cand vei face 18 ani,poti sa mergi in oras,dar pana atunci vei astepta aici,cu noi.
-Chiar?Vorbiti serios?Multumesc mult,mult, mult.Va iubesc.
Ii imbraciseaza pe amandoi,apoi fuge pe langa ei,coborand in fuga scarile.Keith o urma.
''Trebuie sa ii spun Lahunei.''
Lahuna este fiica monstrului marilor. Ea este cea mai buna prietena a Elsei.Alerga pana la regatul de apa.trecuse de poarta,iar parul i se schimba inapoi in portocaliu,iar hainele se schimbara inapoi.
-Lahuna,Lahuna,striga fata bucuroasa.
In castel,in mijloc era o '' piscina'' cu apa.O fata iesi la suprafata,era Lahuna.Avea parul blond cu suvite de culoarea albastru marin,lung,ochii albastrii,o coada de sirena ,iar la maini si picioare avea cate o aripa de peste.
-Elsa,ce te aduce aici?,spuse uitandu-se la ea si asezandu-se pe marginea ''piscinei''.
-Nu o sa-ti vina sa crezi ce o sa-ti spun.Voi putea merge in oras.
Aceasta se uita la ea.
-Ce sa intamplat?
-Nu sti cat de periculos poate fi,ii spuse ea.
Lahuna deja merse in oras,ia fiind mai mare decat Elsa cu patru ani.
-De ce imi tot spunseti asta?Nu poate fi asa rau.
Se intoarse si pleca.
-Elsa,asteapta,spuse fata.
Iesi din castel,coborand scarile.Lahuna urmarind-o.
-Elsa,te rog,asteapta.
In locul cozii aparura doua picioare si era imbracata intr-o pereche de ciorapi peste genunchi,o rochie pana la genunchi si o pereche de pantofi cu solzi.Se opreste.
-Vreau doar sa ai grija,te rog.
-Bine,o sa am grija,dar promite-mi ca ai incredere in mine.
-Promit,spuse si ma lua in brate.
-Multumesc,spuse la randul ei Elsa.
Va urma...
CITEȘTI
Heart of ice
RomanceElsa este o fata de 16 ani care locuieste intr-un Regat de gheata unde sunt foarte multe fiinte magice si are ca animal de companie un lup alb pe nume Keith.Ea isi doreste foarte mult sa mearga in oras.Intrati in lumea ei si aflati ce se va intampla...