Κεφάλαιο 28

7.1K 515 12
                                    


Άνοιξα σιγά σιγά τα μάτια μου, τεντώθηκα και γύρισα απο την άλλη μεριά να αντικρύσω τον Άρη που ακόμα κοιμόταν και τότε αντιλήφθηκα ότι σήμερα είναι η μέρα.

Άρχισα να πηδώ στο κρεβάτι, ένιωθα τόσο ξεκούραστη και φρέσκια. Άρχισα να σκουντώ τον Άρη ενθουσιασμένη για να τον ξυπνήσω. Άνοιξε τα μάτια του και με κοίταξε απορημένος.

"Πάμε Ισπανία σήμερα!" φώναξα ενώ ακόμα πηδούσα. "Η Ισπανία μπορεί να περιμένει ακόμα 5 λεπτά" είπε και γύρισε πλευρό κλείνωντας ξανά τα μάτια του.

"Έλα, μην τεμπελιάζεις, σήκω" του είπα σκουντώντας τον. Καταλάθος τον σκούντηξα πολύ δυνατά με αποτέλεσμα να πέσει απο το κρεβάτι. Έβαλα το χέρι μου στο στόμα μου προσπαθώντας να σταματήσω τον εαυτό μου απο το να σκάσει στα γέλια.

Ήταν ξαπλωμένος στο πάτωμα αγριοκοιτάζοντας με που τον έριξα. Βγήκα απο πάνω του ενώ ήταν ακόμα τυλιγμένος με την κουβέρτα. Τώρα είμασταν και οι δύο στο πάτωμα γελώντας.

Τελικά, αποφασίσαμε να σηκωθούμε, να φτιάξουμε το κρεβάτι και να ετοιμαστούμε. Άκουσα τον Άρη να μιλά στο τηλέφωνο με κάποιον.

Όταν έκλεισε τον ρώτησα τι έγινε. "Ξέρεις τον Ντίνο? Κάτι του έτυχε και θα έρθει στην Ισπανία μόνο για δύο μέρες" είπε και αντιλήφθηκα ότι αυτό δεν ήταν καλό αφού χωρίς αυτόν δεν μπορούσαμε να μείνουμε περισσότερο στο σπίτι αφού είναι δικό του, όχι ακριβώς δικό αλλά του παππού του.

"Άρα προσπαθείς να μου πεις ότι θα πάμε στην Ισπανία μόνο για δύο μέρες?" αναστέναξα απογοητευμένη.

"Ω όχι. Θα μείνουμε, αλλά θα πρέπει να βρούμε να μείνουμε κάπου αλλού για τις υπόλοιπες δύο μέρες" μου είπε ο Άρης και ανακουφίστηκα. Επίσης ήξερα ότι θα ήταν λιγάκι δύσκολο να βρούμε τρια δωμάτια σε ξενοδοχείο μιας και είναι Αύγουστος και παντού είναι γεμάτα.

"Θυμάσαι που μου είπες ότι λατρεύεις το κάμπινγκ?" αναρωτήθηκε ο Άρης, ενώ τα μάτια του έλαμψαν με την ιδέα του.

"Σκέφτεσαι αυτό που σκέφτομαι?" είπα ενθουσιασμένη. "Κάμπινγκ στην παραλία" φωνάξαμε ταυτόχρονα μαζί κοιτάζοντας ο ένας τον άλλο ενώ σκεφτόμασταν το ίδιο πράγμα και αφού πήδηξα στην αγκαλιά του τον φίλησα.

Τηλεφώνησα στην Μαρία και στον Γιάννη ενώ ο Άρης πήρε τον Σίμο και την Κάτια για να τους πούμε τι έγινε και να τους ρωτήσουμε είναι δέχονται να κοιμηθούμε στην παραλαία. Όλοι τους ενθουσιάστηκαν με την ιδέα και έτσι αποφασίσαμε να πακετάρουμε κάποια πράγματα χρήσιμα για το κάμπινγκ.

Το αγόρι της διπλανής πόρτας #WattFunGrOù les histoires vivent. Découvrez maintenant