••• Destiny's decision 1/2 •••

210 11 8
                                    


V tu jedinou vteřinu, kdy se naše rty dotkly jsem věděla, že ten polibek bude poslední. Musí být poslední, moje smysli se soustředily jen na jeho rty, na jeho vůni a já se snažila si to všechno opět zapamatovat, než jsem jemně oddálila naše tváře a podívala se do mírně nechápavého Niallova pohledu.

„Poslední Ni" zašeptala jsem a on jen nechápavě zamrkal. Moje prsty se dotkly jeho tváře a lehce obkroužily linii jeho čelisti. Neměla bych, ale chtěla jsem. „Elijah..." mé jméno vyslovené s takovou láskou mi opět vehnalo slzy do oči, ale nešlo to. „Běž Nialle, prosím běž. Nejde to mi dva si nejsme souzeni, ona tam na tebe čeká..." můj hlas selhal, když se v jeho očích objevila ta neuvěřitelná bolest.

Chtěl něco říct, ale neměl šanci a možná to tak bylo dobře. Přerušil nás zvonek od domovních dveří a já byla jen ráda, za vyrušení Maury a kupodivu i za přítomnost Sarah. Niall se zdál z počátku trochu vykolejený, a jak to vypadalo ona s tím počítala. Bylo to překvapení pro něj, hlavně pro něj a já byla ráda, když se konečně za doprovodu Maury vydaly domů a já se mohla nadechnout a nechat opět propuknout své pocity na plno. Té noci vznikla píseň. Píseň prolitých slz a bezesných nocí. Píseň o nenaplněné lásce. O lásce bez domova lásce, která je v našich srdcích, ale není nám souzena...

••••••••••

► When you hold me in the street ◄ 
► And you kiss me on the dancefloor ◄
► I wish that it could be like that ◄
► Why can't it be like that? ◄ 

► Cause I'm yours ◄

••••••••••

Three months later

„Děkuji Lukasi strašně moc za spolupráci" obejmu Lukase a on si mě k sobě pevně přivine. „To já děkuju Elijah, je to pro mě velká příležitost a ta píseň...ta je hodně emotivní a naprosto dokonalá. Bude z toho hit uvidíš" jeho snad nikdy nemizící úsměv a dobrá nálada to je to co mě v posledních měsících drží nad vodou. Po mé nabídce na spolupráci, při nazpívání toho songu, a po prvním sezení bylo jasno, že naše rozhodnutí bylo to nejlepší. Lukas Gardner nový začínající zpěvák snažící se prosadit na už tak drsném poli popové hudby byla dobrá volba. Jeho hlas se pro tuto píseň velmi dobře hodil a naše hlasy se perfektně doplňovaly.

Od Niallova odjezdu s Mullingaru jsem s ním nemluvila. Jeden z druhým jsme nekomunikovali, až do té chvíle, kdy mi přišlo před dvěma týdny pozvání na svatbu konající se za dva měsíce v Los Angeles. Byla to Sarah kdo mě kontaktoval, ne on. Ano přiznávám i přes mé předsevzetí s ním už nemluvit jsem byla trochu zklamaná, ale okamžitě jsem to zklamání potlačila, abych mohla ze Sarah vést normální rozhovor. Nemohla jsem jí slíbit že dozajista přijedu, ale řekla jsem že s pokusím. Už předem bylo jasné, že je to lež. Nehodlala jsem poctít svou návštěvou svatbu muže, se kterým mě váže tolik citu.

Později jsem se musela smát nad absurditou celé té situace. Nejsem zas takový masochista, abych úmyslně jitřila své teď už snad pevně zamčené city k Niallovy tím, že půjdu na jeho svatbu.

Rozloučila jsem se s Jonasem a Lukasem a ostatním osazenstvem malého soukromého studia a vydala se na svou každodenní procházku setmělými ulicemi Londýna. Ano Londýn mé oblíbené město, po dohodě s vedením společnosti jsme se na mou žádost mohly přestěhovat do Jonasova rodného Londýna. Byl rád, že je blíže své rodině a já, že to mám blíže domů do Mullingaru.

Opět jsem šla kam mě nohy nesly a nevnímala svět kolem. Moje myšlenky se momentálně točily kolem nové písně a jejího vydání za dva dny. Věděla jsem jaký dopad ta píseň bude mít, alespoň pro některé lidi, ale musela jsem to udělat. Dostat to všechno ze sebe. Ne nadarmo mi kritiky říkaly, že sice dělám perfektní muziku, moje písně mají něco do sebe, ale nedávám do toho žádné city, nebo jen málo.

Tentokrát je to jiné, celé album je jiné a já doufám, že mi to pomůže se konečně přes to všechno přenést a odrazit se od svého osobního dna. Ovšem to by osud nesměl mít se mnou jak jinak úplně jiné úmysly....

••••••••••

 ► Why can't I say that I'm in love? ◄
► I wanna shout it from the rooftops ◄
► I wish that it could be like that ◄
► Why can't we be like that? Cause I'm yours ◄

► Why can't we be like that? ◄
► Wish we could be like that ◄

••••••••••


Lásky moje další díl na světě. Pro začátek ten obrázek v médiích:

 TEN CHLAP MĚ KAŽDÝ DEN ABSOLUTNĚ ZABÍJÍ !!!!

Jinak oznámení pro vás zlatíčka kdo jste mi velmi věrní u tohoto příběhu. Todle je jedna ze tří posledních kapitol, které pro vás chystám. A pak samozřejmě ještě epilog, o ten bych vás neochudila. Příběh se nám blíží pomalu a jistě ke konci a ti kdo mě znají ví, že ten konec bude stát za to jak jinak, ale nechejte se překvapit nebudeme předbíhat :)

Komentáře a hvězdičky jak jinak moc potěší lásky moje ♥

With big love...

Vaše Nathalii...


Secret love song... N.H.Kde žijí příběhy. Začni objevovat