Prolog

13 3 0
                                    

Stalo se to dávno. Tak dávno, že už to asi nikdo nepamatuje. Ve světě, který již zanikl a o jeho existenci neví skoro nikdo...

Dívka zaklapla knihu a zabořila hlavu do měkkého polštáře. Už se těšila na zasloužený odpočinek, když tu se ze tmy, která po zhasunutí v pokoji nastala, ozval dívčí hlas.
"Pokračuj, Becky!" Žadonil hlásek. "Ne, Lindsey. Musíš jít spát." Odvětila starší dívka a pohladila mladší po dlouhých blonďatých vlasech.

"Ale mě se nechce!" Protestovala Lindsey. "No tak Becky! Prosím!"
Rebecca si povzdechla a znovu Lindsey pohladila po vlasech. "Pokud chceš, mohu ti vyprávět příběh, co se stal mojí nejlepší kamarádce Clarity." Prohodila a znovu rozsvítila svetlo. Lindsey se ovšem zamračila.

"Ne! Já chci slyšet o ponících a duhové princezně!" Pronesla a nasupeně našpulila rty.
"Buď si poslechneš toto, nebo jdeš spát." Pronesla nekompromisně Becky.

Lin se chvilku rozmýšlela a nakonec kývla na souhlas. "Ok, tak povídej!" Řekla.

Rebecca si významně odkašlala a začala vyprávět.

"Clarity je moje dopisovací, ale i nejlepší kamarádka. Je to milá dívka s dlouhými hnědými loknami do pasu a zelenýma očima..." Rebecca větu nedokončila a Lin jí skočila do řeči. "Nechci slyšet jak vypadá! Chci slyšet ten příběh!"

Becky se pousmála. "No dobře, Lindsey. Jak si přeješ." Pronesla. "Ale její vzhled bude docela dost důležitý."

Taaak, tady je první díl mojí první knížkx. Snad se zalíbí a že mě odměníte lajkem!
Díky, vaše Eliška <3

From love to deathKde žijí příběhy. Začni objevovat