A telefonom rezgésére keltem . Egy SMS érkezett . Félálomba felnyitottam a telóm majd megnéztem , hogy ki az és mit akar .
" Mi lenne ha megejtenénk egy kései ebédet ? " X C.
Jött meg Cristiano-tól . Ahogy elolvastam vissza pötyögtem neki.
" Persze . 3 óra megfelel ? X E .
Ez az x a szokásává válik ? Megnéztem az időt és rájöttem , hogy nincs is olyan reggel . 10 óra lesz 5 perc múlva . Kikeltem az ágyamból , lementem a lépcsőn egyenesen a konyhába ahol töltöttem magamnak egy bögrényi kávét . Megittam azt , visszamentem a szobába onnan pedig a fürdőbe vezetett az utam . Lefürödtem és bementem a gardróbomba miután végeztem . Fogalmam sincs , hogy mit vegyek fel . Igaz , hogy találkoztam már a kicsi Cris - el de akkor is . Szeretnék normálisan kinézni . Egy órányi kínlódás után sikerült összehoznom . Nem annyira hivatalos és rideg . Inkább visszafogott és szolid . Gyorsan felvettem és választottam azonos színű pötty fülbevalót .
A hajamat pedig kivasaltam . Mikor készen lettem csöngettek . Lementem és a kamerákon láttam , hogy Cris áll a kapu előtt . Hát itt az idő . Beengedtem a kapun és megvártam , hogy leparkoljon . Kimentem és ott vártam rá . Igaz mezítláb voltam de az nem fontos .
- Szia . - köszöntem rá mikor odaért hozzám .
- Szia . Mehetünk ?
- Persze . Csak felveszem a cipőm . Hova megyünk ?
- Elmegyünk anyumékhoz Cris - ért és utána ebédelni . - mikor kimondta azt , hogy az anyjához megyünk a torkomban egy nagy gombóc keletkezett . Egy nagyot nyeltem hátha le tudom küzdeni , de nem sikerült . Felvettem egy lapostalpút , megfogtam egy kistáskát , beleraktam zsepit valamint a telefonomat . Már indulhatunk . Indulásra készen állok .
- Ne izgulj már ennyire - mosolygott rám .
- De naaaaa . Lehet , hogy addig lerendezek itt egy gyors hisztit mert izgulok és a fiad fog rám vigyázni és nem én ő rá . - kezdtem el megint
A két kezét arcomra tette majd közelebb jött ..........
Hey girls
gondoltam jó lenne így befejezni
Haa tetszett ha nem kérlek hagyj nyomot magad után
Remélem azért tetszett
Csókollak titeket EVI