Ed Warren ( n. 7 Septembrie 1926 - d. 23 August 2006 ) a fost un demonologist , autor si lector . Lorraine Warren ( n. 31 Ianuarie , 1927 ) , este soția sa , o clarvăzătoare profesionista si medium , care lucrase împreuna cu soțul sau .
Cei doi au fondat Societatea pentru Cercetări Paranormale in New England in 1952 si mai târziu au deschis Muzeul Supranatural .
Au fost ambii autori ai numeroase cărți despre paranormal si au cercetat cazuri private .
Aceștia afirma ca au investigat peste 10.000 de cazuri de bântuite in întreaga cariera . Soții Warren au fost primii investigatori ai cazului controversat de bântuite din Amityville.
Soții Warren sunt cunoscuți pentru implicarea in cazul Amityville , in care cuplul New york-ez , George si Kathy susțin ca , casa lor este bântuită de o prezenta demonica violenta foarte intensa , eventual cei doi părăsind casa . Evenimentele sunt relatate in cartea The Amityville Horror din 1977 si in filmele din 1975 si 2005 cu același nume .
Bantuirile care se presupune ca au apărut in casa lui Jack si Janet Smurl din Pennsylvenia implica manifestări ale unui fenomen poltergeist , ce include sunete ciudate , mirosuri neobișnuite si apariții . Când soții W. s-au implicat in acest caz , au descoperit ca casa soților Smurl era ocupată de 3 spirite si un demon .
• Lorraine a apărut cateva episoade din seriile A Hauting , in care a discutat despre unele cazuri unde ea si Ed au lucrat ca investigatori paranormali .
•De asemenea a apărut la Paranormal State de cateva ori , unde a fost gazda .
• Lorraine a fost intervievata de Alice Cooper si Kristine Rakowsky pentru un episod de Halloween in 2006 , la scurt timp după decesul lui Ed .
YOU ARE READING
Cazurile documentate ale lui Ed si Lorraine Warren
HorrorTotul despre demonologii Ed si Lorraine Warren