Selin
Bebekleri giydirdikten sonra doktoru bekledim. Beklerken odanın bir öbür ucuna bir diğer ucuna gidip geliyordum. Sonra odanın kapısı açıldı. Ayşe anne gelmişti, bitkin göründüğü için koluna girdim ve koltuğa oturturdum .
-Selin sen bebekler kontrol edildikten sonra eve git hastanedeki işlemler bittikten sonra bizde geliriz yarin cenaze olur büyük ihtimalle sen evde kalırsın.
-Ama Ayşe teyze bende gelmek istiyorum lütfen.
-Kızım bebeklere kim bakacak .
-Gözde var.
-O gelecek zaten Toprakla konuşmuş.
- Tamam o zaman ben sonra giderim mezarlığa.
-Neden bu kadar gitmek istiyorsun Selin ?
Evet harika bir soru Ayşe teyze ben şimdi sana Duru hanım bence öleceğini biliyordu hata bebeklerini ve eşini bana emanet etti dersem inanmaz hatta yalan söylüyorsun diye bilir. Offf ne diycem şimdi...
-Seyy ... tam birşey söyleyecektim ki kapı açıldı. Doktor gelmişti iyi bari zor durumdan kurtuldum desene.
Doktorlar bebeklere muayne yaptıkdan sonra çıkış izni verdiler ve bende bebekleri hazırladım Ayşe teyze ,Gözde veToprak Beyin yanına gitti ama ben bebekleri neye koyup götürücem cinsiyetlerini bilmedikleri için birşey almamışlardı offf ne yapicam şimdi bebek tasima çantası lazım hemde iki tane ama kim getirecek ve almaya kim gidecek Gözde. Gözdeyi aradım ama nedense yine bulamadım off hep yardıma ihtiyacım olduğunda ortalıkta yok bu kız hep Toprak Beyin yaninda aman neyse ben şimdi nasıl alicam çantaları odanın camından dışarıya baktım ve şansa bakın ki bebek mağazası var telefon numarasını çevirip aradım ve sipariş verdim . Onları beklerkende bebeklerle oynadım şuana kadar bi sıkıntı yaşamadım . Bebeklerden bir tanesi parmağımı sıkıca kavrayıp tutu . O kadar şaşırmıştım ki ama benim bildiğim bebekler annelerini bu kadar sevgi gösterir ona bağlanmaya çalışır ama onlar annelerinin öldüklerini bilmedikleri için beni annelerinin yerine koyuyorlar. Ben bebeği tam öpecekken verdiğim siparişler geldi . Bebekleri içine koydum. Biberon ,bebek maması, bebek bezi ve birkaç kıyafette getirmişti dükkân sahibi onlarda bebeklerin çantasına koyup bebekleri kucağıma aldım ama bu sefer çantayı alamıyordum. Offf harika hep bir sorun çıkıyor ya . Hah işte hemşire geldi.
- Hemşire hanım bana yardım eder misiniz sadece şu çantayı bana getirebilir misiniz?
-Tabiki getiririm .
Evet bu olaydan da kurtuldum taksiye binip eve doğru yol aldım.
Toprak
Ben üzüntümü yaşarken şu Gözdeye çok gıcık oldum . Sarılmaya çalışıyo, ya yakınlaşmaya çalışıyo offf. Hayallerim yıkıldı hepsi toz duman oldu . Şimdi ne yapicam ben Duru'suz nasıl yapicam olmaz yapamam ben o bebeklere asla bakmam onlar yüzünden oldu onlar annelerini öldürdü şimdi gidip bebeklere mi bakıcam, onları mı sevicem tabiki hayır bunları yapmayacağım. İsim gerekecek onlara ama Duru bulacaktı o takacaktı isimleri . Offf kafam alak bulak oldu hiç birşey yapamıyorum Ayşe anne yapiyo her şeyi Selin de bebeklere bakıyormuş. Şimdiden özledim Duru'yu...45gün sonra
Toprak
Zaman ne çabuk akıp gitti . Yavaş yavaş alıştım artık. Bebeklerin isimlerinide koyduk. Berk ve Berkay Ayşe anne, Selin'in koymasını çok istedi. Niye diye sorunca "Kız 45 gündür hem bebeklerle hem misafirle hem evi temizlemeyle hemde bana yardım etti . Bebeklere nasıl iyi baktığını ben kendi gözlerimle her gün görüyorum. Sende bir gün bebeklerin yanina gitsen onları görsen öyle bir hareketli oldular ki ."demişti. Ayşe anne öyle söyleyince şaşırdım ,kız bebekler hariç şu 45 günde yapmadığı şey kalmamış. Bide uykusuzluktan bir ara bayılacak gibi olmuş Ayşe anne oturtmuş dinlensin diye ama bebeklerin ağlayış sesini duyunca hemen koşarak bebeklerin yanina gitmiş. İsim koyma işini bende ona bıraktım o ilk önce Berk ismini söyledi sonra benim aklıma da Berkay ismi gelince bu iki ismi koyduk.Ayrıca Ayşe anne habire bana onu övüp duruyo ama niye?
Ayşe anne
Selin bana 40.gün herşeyi söyledi ama Duru 'nun ne dediğini anlamamış. Duru büyük ihtimalle Seline güvenmiş aslında ona gizlice Toprakla evlen demiş ama Selin halla anlamamış. Desenize iş bana düştü ama ilk önce şu Gozdeden kurtulmak sülük gibi yapıştı Toprak evladıma...
Selin
Bebekler şuan o kadar tatlı ki . Şuan ne mi yapıyoruz bebekler benim yatağıma kurulmuş ellerimle oynuyorlar , dönmeye çalışıyorlar ama daha küçük olduklari için beceremiyorlar . Ben ise yaptıkları hareketlerle gülüp onları kucağıma alıp kokularını koklayıp öpuyordum o kadar çok eğleniyorum ki anlatamam. İlk gördükleri eşyalara öyle bir dikkatli bakıyorlar ki ... Daha kafalarını tutamadiklari için kucağıma aldığımda kafalarını benim omzuna yaslıyorlar ve kokumu çekiyorlar içlerine.
Toprak
Evet ne var yani bebekleri merak etmiş olabilirim hem Duruda istemez bebeklerden uzaklaşmamı. Odanın önüne gelince Selin in gülüşünü duydum bebeklerle konuşuyordu. Bebeklere " sizi annenizin yanına götüreceğim söz veriyorum ama arabaya ihtiyacım var bulursam sizi götüreceğim ."diyordu. Bu sözleri gözlerimin dolmasına sebep oldu . Gerçekten bebekler icin bu kadar ayrıntıyı düşünüyordu. Bebeklerin onu annelerinin yerine koymasını istemiyordu , bunu çok iyi biliyorum .Evet yeni bölüm ve sınav haftası hala devam ediyor bu bölümü stres atmak için yazdım diyebilirim ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakıcı
RomanceEski eşini unutmaya çalışırken bakıcıya aşık olursan sence ne olur ? Hayata yeniden başlar mısın , yoksa o aşkı eski eşin yüzünden kabul etmez misin ?