Dimitri's p.o.v.
Vandaag is het dan zo ver, de uitnodigingen voor de selectie zijn verstuurd. Mijn moeder kwam met het idee. Ze zei dat ik hierdoor een betere keus kon maken en een grotere kans had op ware liefde. Het enige waar ik aan kan denken is dat ik meteen na mijn keuze niet alleen ga trouwen maar ook tot koning wordt gekroond. Kan ik wel een goede koning zijn, zal ik tussen al die prinsessen iemand vinden die mijn ware liefde zou kunnen zijn. Misschien zijn het wel allemaal van die barbie poppen die Viktoria op haar kamer heeft. Stop met zorgen maken Dimitri!!! Lachen en jezelf zijn meer kan ik niet doen. Onthou wat Christian heeft gezegd: Jij bent de baas hier niet zij allemaal. Over twee weken komen ze hier naar toe. Mijn laatste 2 weken vrijheid HERE I COME.
Rose p.o.v.
Toen ik wakker werd had ik niet gedacht dat vandaag mijn leven zou veranderen. Ik werd wakker gemaakt door mijn dienstmeisje met de mededeling dat mijn vader mij vanmiddag wilt spreken in zijn kantoor. Wat wil die oude man nu weer. Normaal is het zo dat Mason en ik de middag doorbrengen terwijl we de gekste dingen doen. Gister hadden we een wedstrijd wie het sterkste is. Natuurlijk won ik zoals altijd. Alex is vaak degene die bij die besprekingen moet zijn in papa's kantoor, maar hij is dan ook de kroonprins. Ik dwaal af. Ik werd dus wakker gemaakt en klaargemaakt voor het ontbijt ik droeg een simpele rode jurk en mijn haren gewoon los. toen ik in de eetzaal aankwam waren alleen mijn moeder en Mason er nog. Zoals normaal moest mama weer zeggen dat ik te laat was en Mason kreeg de slappe lach omdat dit de 1000ste (hij houd het bij) keer was dat ze dat had gezegd. Na het eten was het bijna tijd om naar mijn vaders kantoor te gaan. Ik slenterde nog wat door de gangen tot ik bij zijn kantoor aankwam. Ik klopte en wachtte tot ik iemand "binnen" hoor zeggen. De deur werd opengemaakt en een van mijn vaders adviseurs zei wat geïrriteerd: Goedemiddag prinses fijn dat u er bent. vertaling: fijn prinses dat u uiteindelijk toch hebt besloten om op te komen dagen. Natuurlijk was ik de enige die deze dubbele betekenis hoorde. verder waren mijn vader, Alex en nog een man in een duur pak die ik niet ken binnen. Ik denk dat die laatste de oorzaak is dat ik überhaupt aanwezig moet zijn. Ik ging zitten op een van de stoelen bij mijn vaders bureau en zei: wat is er zo belangrijk oude man. Mijn vaders adviseur keek erg geschokt dat ik zo'n toon aan durfde te slaan tegen de koning maar who cares about wat hij denkt. Mijn vader keek op naar mij en dan naar pakman (ik heb besloten dat dat zijn naam is). Rose dit is mr. Zeklos hij is de Russische ambassadeur hier in Turkije. Hij is naar mij toe gekomen met het bericht dat kroonprins Dimitri Belikov de leeftijd heeft bereikt om koning te worden en te trouwen. Damm en hier komt het dan hij zal zeggen Rose ik heb besloten dat ik je ga uithuwelijken aan een of andere prins uit een of ander ver land, ik wil in Turkije blijven, maar alles is beter dan... "En hij heeft besloten om een selectie te houden" dat een selectie in plaats van dat je moet gaan trouwen met iemand die je niet kent, moet je nu gaan strijden voor de liefde van iemand die je niet kent met weet ik hoeveel andere prinsessen. Mijn enige hoop is dat papa vind dat ik nog te jong ben om te trouwen ik ben 17 for god sake. maar ik zie al aan zijn gezicht dat hier komt het het einde van mijn leven. "En ik heb besloten dat jij Turkije gaat vertegenwoordigen en naar Rusland gaat om daar te strijden voor Dimitri's hart". En dat was het dan mijn leven is voorbij!!!!!
_____________________________________________________________________
Zo mijn eerste echte hoofdstuk ik hoop dat jullie het leuk vinden. Als jullie nog tips hebben of ideeën voel je dan vrij om te reageren en te stemmen
ik zie jullie snel
xxxxxxx
JE LEEST
de selectie van prins Comrade (een VA en the selection fanfictie)
Fanficomdat ik het fijn vond als iedereen mijn verhaal kon lezen schrijf ik hem ook in het nederlands het kan wel zijn dat ik sommige termen gebruik uit het engels ik hoop dat jullie hem leuk vinden voel je vrij om te reageren en te stemmen ik zou het sup...